-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автонавантажувачі в/п 16 т та 5 т
Завершена
27 783 281.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 277 832.82 UAH
мін. крок: 1% або 277 832.82 UAH
Номер:
efe1202beeac4d74abc0d45cfc8b995f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-02-000071
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.09.2024 00:00
Період моніторингу:
02.09.2024 17:46 - 24.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.09.2024 Одеса № 179
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.09.2024.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 02.09.2024 № 179
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
11 UA-2024-02-28-006841-a 28.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Ізмаїльський морський торговельний порт» на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.02.2024 б/н, ТД (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.02.2024 б/н (зі змінами від 05.03.2024), перелік змін до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 05.03.2024, роз’яснення щодо змісту ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 04.03.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «Юромаш» та товариства з обмеженою відповідальністю «Форкс», протокольні рішення уповноваженої особи від 13.03.2024 б/н, від 14.03.2024 б/н, від 27.03.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 14.03.2024 в електронній системі закупівель, договір про закупівлю від 25.03.2024 № 74-Р, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 27.03.2024, пояснення та документи, отримані 17.09.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
23.09.2024 17:11 - 27.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.09.2024 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
fa8d89744f484ff8ad58ad7eb82fe90f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.09.2024 12:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження стосовно надання переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «Форкс» не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 3 (трьох) відсотків вартості договору на рахунок Замовника UA193223130000026005000053543 UAH в АТ «Укрексімбанк» м. Київ, відповідно до вимог пункту 6 розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації.
3. Надайте інформацію на якій стадії знаходиться виконання умов договору про закупівлю від 25.03.2024 № 74-Р?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b5db053f5e3b4f54a9950136511e9ed8
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
17.09.2024 14:29
Опис:
Щодо надання пояснень на запит Держаудитслужби України
1. Надаємо інформацію щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, яка знаходиться у вкладеннях, також надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета:
https://www.izmport.com.ua/2024/02/28/obgruntuvannja-tehnichnih-ta-jakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-241/
2. Повідомляємо Вам, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Форкс» було надано не пізніше дати укладання договору про закупівлю, забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 3 (трьох) відсотків вартості договору відповідно до Платіжної інструкції від 25 березня 2024 року за № 581 (копія Платіжної інструкції надається).
3. Надаємо Вам інформацію, щодо стадії виконання умов про закупівлю від 25.03.2024 за № 74-Р і повідомляємо Вам, що Договір виконано частково, зі сторони Постачальника зобов’язання за Договором виконано в повному об’ємі (копії видаткових накладних додаються), зі сторони Замовника зобов’язання виконано частково (копія платіжної інструкції додається).