-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування та ремонт автомобілів: VOLKSWAGEN Crafter, Mercedes-Benz Sprinter, Skoda Octavia)
З розташуванням СТО в межах Сумського району Сумської області
Завершена
5 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 58 000.00 UAH
Номер:
6f759d06140b46cea48be08aaba46c58
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 15:23 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 №23-з
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.05.2024 №23-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-02-28-006522-a 28.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 13.02.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.02.2024 (протокол № 19), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.03.2024, тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців Дебди Андрія Івановича, Остроги Антона Михайловича, Белявської Світлани Вікторівни, обґрунтування аномально низьких цін до 12.03.2024, до 16.03.2024 та до 09.04.2024, вимогу про усунення невідповідностей до 10.04.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.03.2024 № 32, від 18.03.2024 № 35, від 10.04.2024 № 52 та від 15.04.2024 № 54, повідомлення про намір укласти договір від 15.04.2024, договір від 06.05.2024 № 6522, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 01.04.2024 № 5782-р/пк-пз та від 26.04.2024 № 7486-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 22.05.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.05.2024 15:12 - 31.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2024 15:12
Запити/Пояснення
Номер:
1d3d61ec4e0f452f8f1af329fd73dd67
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.05.2024 09:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування та ремонт автомобілів: VOLKSWAGEN Crafter, Mercedes-Benz Sprinter, Skoda Octavia)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-28-006522-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
36a48ca3e66642c0b5036ce191d771d3
Назва:
Пояснення (інформація та документи) на запит
Дата опублікування:
22.05.2024 15:36
Опис:
Комунальним некомерційним підприємством Сумської обласної ради «Сумський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник) отримано запит від органу державного фінансового контролю від 21.05.2024 (ІD моніторингу: UA-M-2024-05-20-000011) щодо закупівлі послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування та ремонт автомобілів: VOLKSWAGEN Crafter, Mercedes-Benz Sprinter, Skoda Octavia), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-28-006522-a.
У відповідь на запит щодо надання пояснення (інформації, документів),
які є предметом дослідження в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-28-006522-a) пояснюємо:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлено, виходячи
з вимог законодавства України щодо стандартів безпеки дорожнього руху та правил технічної експлуатації спеціалізованих автомобілів екстреної (швидкої) медичної допомоги, та згідно з нагальною потребою Замовника, що підтверджується службовою запискою головного механіка Замовника (копія службової записки додається).
Під час визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник дотримувався Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика), яка передбачає підтвердження очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, у вигляді вихідних даних – інформації
з отриманих комерційних (цінових) пропозицій від потенційних постачальників на умовах, визначених Замовником, та з дотриманням технічних вимог до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики, при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування та ремонт автомобілів: VOLKSWAGEN Crafter, Mercedes-Benz Sprinter, Skoda Octavia) було направлено офіційний запит потенційним учасникам закупівлі (копія листа додається).
Замовником отримано відповіді – комерційні пропозиції (копії отриманих листів додаються).
На основі отриманих пропозицій Замовником сформовано очікувану вартість предмета закупівлі, зокрема обчислено середнє арифметичне – 5 800 000,00 гривень з ПДВ (вартість пропозицій від Фізичної особи-підприємця Белявської Світлани Вікторівни – 5 780 710,00 гривень без ПДВ, Фізичної особи-підприємця Кисляка Дмитра Валерійовича – 5 980 439,00 гривень без ПДВ, Товариства з обмеженою відповідальністю
«СОЛЛІ ПЛЮС.СУМИ» – 5 643 645,00 гривень з ПДВ).
Отже, враховуючи наявну потребу, на підставі належно визначеної очікуваної вартості закупівлі та технічної специфікації до предмета закупівлі, Замовником затверджено
та оприлюднено зміни до річного плану закупівель (ідентифікатор плану закупівлі:
UA-P-2024-02-28-007061-a, джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)); організовано проведення процедури закупівлі – відкриті торги
з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-28-006522-a),
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів зобов’язані забезпечити:
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України
від 8 липня 2010 року № 2456-VI (із змінами) одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до норм Бюджетного кодексу України Замовник є одержувачем бюджетних коштів для здійснення розрахунків винятково в рамках бюджетної програми.
Замовник не є бюджетною установою та, відповідно, не може бути розпорядником бюджетних коштів. Тобто, Замовник не належить до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами).
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що закупівля послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (технічне обслуговування та ремонт автомобілів: VOLKSWAGEN Crafter, Mercedes-Benz Sprinter, Skoda Octavia) здійснюється не за бюджетні, а за власні кошти, і те, що комунальне некомерційне підприємство (Замовник) не належить до підприємств державного сектору економіки, то у Замовника відсутній обов’язок оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки).
На підтвердження пояснення надаємо такі документи:
1. Копія службової записки головного механіка Замовника із технічною специфікацією
до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)
на 7 арк. у 1 прим.
2. Копія листа потенційним учасникам закупівлі про надання комерційної пропозиції з додатками на 5 арк. у 1 прим.
3. Копія комерційної пропозиції Фізичної особи-підприємця Белявської Світлани Вікторівни на 1 арк. у 1 прим.
4. Копія комерційної пропозиції Фізичної особи-підприємця Кисляка Дмитра Валерійовича на 1 арк. у 1 прим.
5. Копія комерційної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СОЛЛІ ПЛЮС.СУМИ» на 3 арк. у 1 прим.