• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Світильник вуличний світлодіодний косольний,43,5 Вт

Завершена

7 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 500.00 UAH
Номер: 9863a389851b4faa8f15ddadc6e102c2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-18-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2024 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 29.04.2024 13:51 - 21.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 29.04.2024 №20-З Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15, 16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 29.04.2024 №20-З Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-02-28-004733-a 28.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, zakupivli_sumy_2@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 13.02.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівсвітло» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.02.2024 (протокол №28/02) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.03.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Систем Електро Монтаж (далі - ТОВ «Систем Електро Монтаж»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.03.2024 № UA-2024-02-28-004733-a, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2024, договір від 19.03.2024 №17Т, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 02.05.2024 та від 07.05.2024. Згідно з абзацом п’ятим пункту 28 Особливостей у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Зокрема, відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. При цьому, Замовник у додатку 1 до тендерної документації додатково до вимоги щодо підтвердження відсутності підстав, встановлених пунктом 47 Особливостей, установив вимогу щодо підтвердження учасниками торгів відсутності підстав, установлених статтею 17 Закону, чим порушив вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. Також за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника (додаток 3 до тендерної документації) містить посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. № 1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», яка втратила чинність 23.09.2023 на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2023 №1000 «Деякі питання визначення правового режиму на тимчасово окупованій території України». Отже, тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до неї інформації вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Також, за результатами моніторингу процедури установлено, що Замовник у пункті 3 додатку 2 (нова редакція) до тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками відсканованих оригіналів протоколів випробувань, виданих на ім’я постачальника або виробника, що видані установою (підприємством, організацією), яка акредитована Національним агентством із акредитації України, для підтвердження технічних характеристик. Також для підтвердження акредитації установи, що проводила випробування та видала протоколи випробувань, у складі тендерної пропозиції учасником надається чинний, на момент видачі протоколу, атестат акредитації виданий Національним агентством із акредитації України. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Систем Електро Монтаж», якого визначено переможцем торгів, міститься файл «АТЕСТАТ про акредитацію ВЦ ПВ.pdf», в якому знаходиться Атестат про акредитацію державного підприємства «Полтавський регіональний науково-технічний центр стандартизації, метрології та сертифікації», зареєстрований у Реєстрі 30 листопада 2022 року за №20289 (далі - Атестат). При цьому, в Атестаті зазначено, що сфера акредитації визначена додатком до атестата, додаток є невід’ємною частиною цього атестата і складається із 128 аркушів. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Систем Електро Монтаж» відсутній зазначений додаток до атестату. Отже, учасником ТОВ «Систем Електро Монтаж» надано документ (атестат), який вимагався тендерною документацією, не у повному обсязі, а саме без додатку, який є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимоги пункту 3 додатку 2 (нова редакція) до тендерної документації Замовника. Замовник у поясненнях, наданих через електронну систему закупівель, зазначив, що «Замовником здійснено оцінку тендерної пропозиції учасника у відповідності до Постанови №1178 (зі змінами), пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації від 01.03.2024 (нова редакція), пункту 4.1 Положення про уповноважену особу, затвердженого наказом директора Львівського комунального підприємства «Львівсвітло» від 29.08.2022 №171 а-к, відповідно до якого уповноважена особа має право згідно з пунктом дев’ятнадцятим частини другої статті 22 Закону та наказу Мінекономіки від 15.04.2020 №710 «Про затвердження переліку формальних помилок» вважати формальними помилками, помилки не описані у тендерних документаціях проведених закупівель, які не впливають на розгляд товару, робіт і послуг, що стосується додатків, вимог тендерної документації, в частині основного документу (акредитуючих документів без додатків, договорів, актів (форма КБ-3 і інше, що в розумінні закону становлять додатки), які не призведуть до відхилення пропозиції учасника». При цьому, пунктом дев’ятнадцятим частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначається опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 р. №710 та зареєстровано у Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за №715/34998, він є вичерпним. При цьому, надання учасником документу, що вимагався тендерною документацією без додатку, який є його невід’ємною частиною, не віднесено до переліку формальних помилок. Разом з цим, у наданих учасником процедури закупівлі документах була наявна невідповідність. Абзацом першим пункту 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ТОВ «Систем Електро Монтаж» вищезазначеної невідповідності, тим самим не надав можливість цьому учаснику усунути таку невідповідність. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Отже, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Систем Електро Монтаж», визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 19.03.2024 №17Т.
Період усунення порушень: 14.05.2024 11:51 - 29.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2024 11:51

Оскарження висновку в суді

Опис: Львівське комунальне підприємство «Львівсвітло»(-надалі Позивач,Замовник) 28.05.2024 р.подав позовну заяву, представництво інтересів в Окружному адміністративному суді м. Львова, оскарження висновоку до суду. Замовник зазначить в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації 29.05.2024 р. про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Дата публікації: 28.05.2024 09:54
Дата відкриття провадження: 28.05.2024 00:00
Номер відкриття провадження: П/380/11476/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник вніс правки у договір 17Т/ від 19.03.2024 з ТОВ «Систем Електро Монтаж», які виклав у додатковій угоді №1 від 15.05.2024 р.
Дата публікації звіту: 21.05.2024 11:31

Запити/Пояснення