• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Овочі: Огірок свіжий, помідор свіжий, капуста, морква, буряк, цибуля, часник, Фрукти: апельсин, банан, лимон, яблука)

Завершена

674 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 745.00 UAH
Номер: 345b0b7a4e834270b0e312b56b95052e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-02-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.09.2024 15:56 - 02.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 09.09.2024 № 120 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.09.2024 № 120 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2024-02-28-002960-a 28.02.2024 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ № 1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей в частині не відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України від 26.01.1993 №2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про постачання товару від 13.03.2023 № 29 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ № 1 «ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», (далі Замовник, КЗ «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ № 1 «ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ») на 2024 рік (UA-P-2024-02-28-003415-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 28.02.2024 №73), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.03.2024 №80, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Ісаєнко Олена Олександрівна (далі – ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 07.03.2024, договір про закупівлю від 13.03.2024 № 29 (далі - Договір) та його оприлюднення, пояснення та документи Замовника надані 13.09.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 11.09.2024 через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог підпункту 3.5.7. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей» розділу ІІІ тендерної документації, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір Замовником опубліковано 07.03.2024, кінцевий строк завантажити документи – 11.03.2024. Проте, учасником переможцем процедури закупівлі завантажені документи 12.03.2024, тобто з порушенням терміну оприлюднення. Відповідно до частини першої статті 253 Цивільного Кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Згідно з пунктом 3 розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. На порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна та укладено договір про постачання товарів від 13.03.2023 № 29 на суму 673 796,00 гривень.
Період усунення порушень: 17.09.2024 16:25 - 02.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.09.2024 16:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1.У зв'язку з рішенням Східного офісу Державної аудиторської служби України викладеного у висновку від17.09.2024 року, в процедурі закупівлі №UA-P-2024-02-28-003415-a із зобов’язанням здійснити заходи щодо припинення зобовязань за договором про постачання товару від 13.03.2024 року № 29, керуючись пунктом 11.4 Договору, укладено Додаткову угоду № 1 від 20.09.2024 року ( припинено дію Договору з 20.09.2024 року).. 2.20.09.2024 року, Уповноваженій особі ( економісту ( обов'язки уповноваженої особи покладено окремим наказом), винесено попередження щодо нездійснення подальших порушень. Уповноваженій особі рекомендовано найближчим часом прийти навчання «Публічні закупівлі в Україні.
Дата публікації звіту: 20.09.2024 16:11

Запити/Пояснення