-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання білизни для потреб дошкільної освіти; код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника»
Завершена
409 070.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 045.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 045.35 UAH
Номер:
c24a4d4f09764596bd1b6e33b0b90fd1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 13:18 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.08.2024 № 18-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 06.08.2024 №18-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-02-27-011646-a 27.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повнота відображення інформації в формах документів, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та змін до нього, його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель Управління освіти Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.02.2024 № 33; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Явнич Ольги Любомирівни; протокол відхилення від 11.03.2024 № 36; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Стадниченко Ярослава-Богдана Миколайовича; протокол відхилення від 13.03.2024 № 37; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Семенюка Дениса Петровича; протокол визначення переможця від 20.03.2024 № 40; повідомлення про намір укласти договір; договір від 01.04.2024 №75, відповідь Замовника на запит Управління від 13.08.2024 року.
Період усунення порушень:
26.08.2024 12:48 - 30.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2024 12:48
Запити/Пояснення
Номер:
247d6a81e2dc4e0e9f6eebed1620f9cd
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
08.08.2024 11:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Послуги з прання білизни для потреб дошкільної освіти; код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-02-27-011646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
17f06309844d47299b8abed232e5f3ff
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
13.08.2024 09:10
Опис:
УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Я, Уповноважена особа Управління освіти Коломийської міської ради, на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (UA-2024-02-27-011646) по предмету закупівлі Послуги з прання білизни для потреб дошкільної освіти; код 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення за ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-27-011646-a) повідомляю:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
розмір бюджетного призначення: за КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» бюджетної програми «Надання дошкільної освіти» за КПКВК 0611010 КФКВК 0910 становить 725 000,00 грн. відповідно до бюджетного розпису Коломийської територіальної громади видатки загального фонду.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Визначення потреби в послугах здійснювалась на підставі аналізу фактичного використання послуг у 2023 році, запитів закладів дошкільної освіти щодо потреби у наданні послуг прання у 2024 році з урахуванням запланованих поточних завдань замовника.
Замовником, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників предмету закупівлі.
Було отримано 3 цінові пропозиції: ФОП Семенюк Денис Петрович за ціною 40,00 грн. за один кілограм прання білизни, ФОП Ульмер Борис Васильович за ціною 38,00 грн. за один кілограм прання білизни; ФОП Стадниченко Ярослав-Богдан Миколайович за ціною 36,00 грн. за один кілограм прання білизни. При потребі 10 765 кілограм на рік для закладів дошкільної освіти, які знаходяться в підпорядкуванні управління освіти Коломийської міської ради.
Відповідно очікувана вартість предмета закупівлі за результатами порівняння ринкових цін потенційних учасників становить 409 070 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
При плануванні закупівлі враховано загальні технічні умови здійснення прання в закладах освіти відповідно до норм, визначених Наказом МОЗ 24.03.2016 № 234 Про затвердження Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів.
Також враховано вимоги ГСТУ 201-04-96 Вироби білизняні, оброблені в пральні. Загальні технічні умови ; ДСТУ ГОСТ 12.2.084.2007(ИСО 6178-83) Машини та устаткування для пралень та підприємств хімчистки. Загальні вимоги щодо безпеки (ГОСТ 12.2.084-93(ИСО 6178-83),; 6178:1983,) ДСТУ 2320-93 Роботи з хімічними речовинами на підприємствах хімічної чистки одягу та прання білизни. Вимог безпеки; ДНАОП 9.0.30-1.06-97 Правила охорони праці при експлуатації пралень і лазень; Санітарні правила пристрою, устаткування і змісту пралень № 979-72. ДСП 201-97 Державні санітарні правила охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними і біологічними речовинами)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та дозволяють придбати послуги, відповідно до якої оброблена білизна повинна бути безпечною для здоров’я дітей і не викликати алергічних реакцій, зокрема внаслідок застосування при пранні миючих засобів та відповідати вимогам діючих стандартів.
Виконання послуги повинно проводитися відповідно до діючих стандартів та технологічних процесів (інструкцій), затверджених у встановленому порядку.
2.Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» https://kolrada.gov.ua/p/publicni-zakupivli-upravlinnya-osviti
Додатково додаються скан-копії цінових пропозицій постачальників, протокольних рішень щодо планування закупівлі та затвердження тендерної документації №32, №33, вимоги до технічної специфікації .
Уповноважена особа
Управління освіти міської ради
Завідувач сектором з питань
фінансово-господарської діяльності Христина Качмарська