-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир кисломолочний
Завершена
9 147 855.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 739.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 739.78 UAH
Номер:
efe042c04926454583b3b2fbe0edc33b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-15-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.04.2024 00:00
Період моніторингу:
15.04.2024 17:49 - 07.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.04.2024 № 87
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-02-27-011481-a 27.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Фавор», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.02.2024 № 02/203, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.03.2024 року, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «Фавор», протокол уповноваженої особи від 13.03.2024 № 03/244, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2024, договір від 25.03.2024 № 66, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені на веб порталі уповноваженого органу, від 19.04.2024 та від 02.05.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція єдиного учасника ТОВ «Фірма «Фавор» з остаточною ціновою пропозицією 8 410 752,00 гривень з ПДВ.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «Фірма «Фавор» з ціною 8 410 752,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
08.05.2024 18:05 - 14.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.05.2024 18:05
Запити/Пояснення
Номер:
aa771d070ce44aaf879fe771495c9373
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.04.2024 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сир кисломолочний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-27-011481-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a77362aadcd248c498dc048bad9664ee
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
19.04.2024 18:33
Опис:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Сирні продукти» код 15540000-5 ДК 021:2015 (сир кисломолочний), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-27-011481-a повідомляємо наступне:
З метою організації харчування дітей в комунальних закладах дошкільної освіти та дошкільних підрозділах навчально-виховних комплексів Дніпровського району міста Києва відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами) у замовника виникла необхідність у закупівлі сиру кисломолочного жирністю від 9% жирності на ІІ півріччя 2024 року.
Технічні та якісні характеристики визначалась згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року №298/227, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305» (із змінами), Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.20216 № 234 та Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020 року № 2205.
Розрахунок потреби у закупівлі визначено з урахуванням:
- норм харчування та асортименту продуктів харчування (Додаток 1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305);
- середньої кількості днів харчування;
- кількості дітей відповідно до затвердженої мережі закладів освіти на 2023-2024 навчальний рік;
- примірних чотиритижневих сезонних меню рекомендованих для організації харчування дітей віком від 1 до 6 (7) років у закладах дошкільної освіти Дніпровського району м. Києва на зимовий, весняний, літній, осінній сезони (погоджені Держпродспоживслужбою м. Києва у 2023 році).
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовником бралися до уваги дані Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за січень 2024 року, а також ціни що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі.
За даними довідки Головного управління статистики у місті Києві Державної служби статистики України за січень 2024 року, середньоринкова ціна на сири м’які жирні становила – 212,53 грн/кг, середньоринкова ціна що містилась в мережі Інтернет становила – 204,65 грн./кг.
За результатами проведеного моніторингу до розрахунку було взято середню ціну на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі станом на 26.02.2024 рік, як найбільш економічно вигідну.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться на сторінці власного веб-сайту за посиланням: https://www.uosvitydnr.gov.ua/index.php?w=section&cat=13&id=4730.
Додатки:
- службова записка з розрахунком потреби;
- середні споживчі ціни на продукти харчування по м. Києву у січні 2024 року;
- моніторинг цін в мережі Інтернет станом на 26.02.2024 рік.
Номер:
6d05b5672f394fd88339b12a5c0b83a1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.04.2024 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.05.2024 00:00
Опис:
1.Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації (далі –ТД), а саме в частині надання «гарантійного листа, складеного в довільній формі щодо забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти ( згідно дислокації закладів)»?
2. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 2.2 пункту 2 додатку 2 до ТД, а саме надання в складі тендерної пропозиції «погодженого графіку періодичної повірки засобів вимірювальної техніки на 2024 рік»?
3. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 3.1 пункту 3 додатку 2 до ТД, а саме в частині надання «копії плану аудиту щодо перевірки систем менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, який чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій»?
4. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 3.2 пункту 3 додатку 2 до ТД, а саме в частині надання «копії плану аудиту щодо перевірки систем менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018), який чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій»?
5. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 3.3 пункту 3 додатку 2 до ТД, а саме в частині надання «атестату акредитації лабораторії (з додатком ), яка видала протокол контрольних випробувань запропонованої продукції, згідно предмета закупівлі »?
6. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 3.9 пункту 3 додатку 2 до ТД, а саме в частині надання «сертифікату про відповідність вимогам, розробленим у відповідності до ДСТУ ISO 14024:2018 «Екологічні маркування та декларації. Екологічне маркування типу І. Принципи та методи», а також атестат про акредитацію органа оцінювання, який видав сертифікат відповідності критеріям натуральності, що підтверджує його відповідну сферу акредитації»?
7. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 4.1 пункту 4 додатку 2 до ТД, а саме в частині надання «Належним чином завіреної копії сертифікату якості/відповідності на товар, що запропоновано в пропозиції (сертифікатів якості, декларацій про якість тощо)»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0a8711c1f34c40c5a6ca8691e3e23b50
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
02.05.2024 11:05
Опис:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації щодо моніторингу закупівлі «Сирні продукти» код 15540000-5 ДК 021:2015 (сир кисломолочний), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-27-011481-a повідомляємо наступне:
Відповідність учасника ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» вимогам тендерної документації перевірялась уповноваженою особою замовника шляхом дослідження документів учасника розміщених в електронній системі закупівель.
1. На підтвердження відповідності підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції було надано (файл № 24) «Технічні вимоги», який містить скан-копію оригіналу «Гарантійного листа» № 05/10 від 05 березня 2024 року, яким Переможець процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» гарантує забезпечення якості товару та своєчасної його поставки до комори кожного окремого закладу освіти (згідно дислокації закладів) Замовника.
2. На підтвердження відповідності підпункту 2.2 пункту 2 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 25) «Повірка 2023-2024», який містить скан-копію оригіналу «Договору про надання послуг» № 41-00013/24 від 07.12.2023 р., (файл № 9) до якого додані затверджені Графіки проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки на 2024 рік (аркуш 7-28).
3. На підтвердження відповідності підпункту 3.1 пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 28) «План проведення аудиту», який містить скан-копію оригіналу «Плану проведення першого етапу системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015», систем менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, системи менеджменту екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від 20.10.2023 р. та скан-копію оригіналу «Плану проведення аудиту на місці (другого етапу) системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015». системи менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, системи менеджменту екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від 09.11.2023 р., чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, за результатами яких оформлено «Звіт про аудит системи менеджменту» від 27.11.2023 р. чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій , що наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» (файл № 27) скан-копія оригіналу.
У складі тендерної пропозиції учасника/переможця ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» надано (файл № 26) , що містить скан копію оригіналів «Сертифікату на систему управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015, «Сертифікату системи екологічного управління» ДСТУ ISO 14001:2015, «Сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів» ДСТУ ISO 22000:2019, які видані учаснику/переможцю процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» 28.11.2023 р. чинні до 27.11.2026 р.
4. На підтвердження відповідності підпункту 3.2 пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 28) «План проведення аудиту», який містить скан-копію оригіналу «Плану проведення першого етапу системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015», систем менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, системи менеджменту екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від 20.10.2023 р. та скан-копію оригіналу «Плану проведення аудиту на місці (другого етапу) системи менеджменту якості вимогам ДСТУ ISO 9001:2015». системи менеджменту безпечністю харчових продуктів вимогам ДСТУ ISO 22000:2019, системи менеджменту екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 від 09.11.2023 р., чинні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, за результатами яких оформлено «Звіт про аудит системи менеджменту» від 27.11.2023 р. чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій , що наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» (файл № 27) скан-копія оригіналу.
У складі тендерної пропозиції учасника/переможця ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» надано (файл № 26), що містить скан копію оригіналів «Сертифікату на систему управління якістю» ДСТУ ISO 9001:2015, «Сертифікату системи екологічного управління» ДСТУ ISO 14001:2015, «Сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів» ДСТУ ISO 22000:2019, які видані учаснику/переможцю процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» 28.11.2023 р. чинні до 27.11.2026 р.
5. На підтвердження відповідності підпункту 3.3. пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» надано:
- (файл 32), що містить скан-копію «Протоколу контрольних випробувань харчової продукції» від 30.11.2023 р. виданий акредитованою Випробувальною службою УкрТЕСТ Державне підприємство «Всеукраїнський державний науково-випробувальний центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «Укрметртестстандарт»);
- (файл № 30), що містить скан-копію «Договору про надання послуг № 17-03595/23 від 12.12.2023 р. чинний до 31.12.2025 р. з (ДП «Укрметртестстандарт» щодо проведення випробувань харчової продукції;
- (файл № 31), що містить скан-копію оригіналу «Договору про надання послуг № 17-04207/21 від 01.12.2021 р., чинний до 31.12.2023 р. щодо проведення випробувань харчової продукції та скан-копію оригіналу «Атестату про акредитацію» Випробувальної служби УкрТЕСТ Державне підприємство «Всеукраїнський державний науково-випробувальний центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів» (ДП «Укрметртестстандарт») за № 20635 від 16.08.2022 р. чинний до 15.08.2027 р. з Додатком до атестата № 20635 від 16.08.2022 р. про акредитацію «Сфера акредитації» 521 арк.
6. На підтвердження відповідності підпункту 3.9 пункту 3 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 40) «Сертифікат натуральності з оновленими додатками» скан-копію оригіналу «Сертифікату чинного на момент розкриття тендерних пропозицій реєстраційний номер № UA. 08.002.513, що підтверджує відповідність продукції вимогам СОУ ОЕМ 08.002.03.008:2020 Натуральні продукти. Екологічні критерії та метод оцінювання життєвого циклу, що розроблений у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 з Додатками до сертифікату, що містять перелік продукції, яка пройшла сертифікацію натуральності, в тому числі «сир кисломолочний 9% жиру для дитячого харчування від 2-х років» ДСТУ 7710:2015, та (файл № 41) «Атестат та сфера по натуральності», що містить скан-копію оригіналу чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій Атестату про Акредитацію органу з оцінки відповідності «Центр екологічної сертифікації та маркування» Всеукраїнської громадської організації «Жива планета» за № 1О156 від 12.10.2022 р. чинний до 11.10.2027р. зі скан-копією Додатку до атестату про акредитацію № 1О156 від 12.10.2022р «Сфера акредитації» Органу з оцінки відповідності «Центр екологічної сертифікації та маркування» Всеукраїнської громадської організації «Жива планета»., 8 арк., що видала на ім’я Переможця процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» «Сертифікат про відповідність вимогам, розробленим у відповідності до ДСТУ ISO 14024:2018 «Екологічні маркування та декларації. Екологічне маркування типу І. Принципи та методи».
7. На підтвердження відповідності підпункту 4.1. пункту 4 додатку 2 тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надано (файл № 42) «Декларація виробника Фавор», що містить скан-копію оригіналу Посвідчення про якість «Декларація виробника» № 65 від 04.03.2024 р., в якому зазначено найменування запропонованої Учасником/Переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ФАВОР» продукції, нормативні документи, фасування, строк придатності, умови зберігання, що відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що викладені у Додатку 2 до тендерної документації Замовника Специфікація «Технічні вимоги».