• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи зовнішнього водопостачання в с. Проліски Бориспільського району Київської області

Завершена

21 300 130.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 108 000.00 UAH
Номер: 21e257cd01ce411aa505a2f2d3d90c5d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-27-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 27.05.2024 16:20 - 18.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.05.2024 № 131 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2024-02-27-010553-a 27.02.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ», установлено порушення вимог пункту 43 та 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 13.02.2024 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.02.2024 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 06.03.2024, протокол розкриття від 06.03.2024, тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВА «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (далі – Переможець, ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ»), вимогу про усунення невідповідностей, протоколи про прийняття уповноваженою особою рішення щодо про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 12.03.2024 № 3 та від 20.03.2024 № 4, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 27.03.2024 № 6, договір від 05.04.2024 № 1576, додаткові угоди від 05.04.2024 № 1 та від 22.05.2024 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 06.06.2024. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ», з ціною пропозиції 19 779 658,80 гривень. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, установлено порушення Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ», з огляду на наступне. Відповідно до пункту 6 Розділу 3 ТД, Замовником установлено, учасники процедури закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, зокрема: - календарний графік виконання робіт (орієнтовний); - документи які складають розрахунки договірної ціни: договірна ціна, пояснювальна записка до договірної ціни, підсумкова відомість ресурсів, локальний кошторис, розгорнутий розрахунок прямих витрат до локального кошторису, відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, об'єктний кошторис, розрахунок загальновиробничих витрат до об'єктного кошторису, розрахунки на окремі види витрат, зведений розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати тощо, складені у програмному комплексі АВК-5 або іншому, що має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування. Разом з тим, аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» у складі тендерної пропозиції відсутні наступні документи: - календарний графік виконання робіт (орієнтовний); - об'єктний кошторис; - розрахунок загальновиробничих витрат до об'єктного кошторису; - розрахунок заробітної плати. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Слід також зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, нормою пункту 43 Особливостей прямо заборонено застосовування «механізму 24 годин» до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у складі тендерної пропозиції учасника, та, при цьому, дозволено застосування такого механізму до наданих учасником документів, які містять помилки/ невідповідності та виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі. Однак, Замовником, через електронну систему закупівель, оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» (далі – Вимога), відповідно до якого Замовником надано Переможцю вимогу щодо усунення виявлених «невідповідностей», шляхом надання, зокрема: «7. Календарний графік виконання робіт (орієнтовний)», тобто документу на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, який відсутній у складі тендерної пропозиції ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ», чим порушено вимоги пункту 43 Особливостей № 1178. Враховуючи викладене, Замовником на порушення вимог пункту 43 та пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилено тендерну пропозицію ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з Переможцем договір про закупівлю від 05.04.2024 № 1576 на суму 19 779 658,80 гривень.
Період усунення порушень: 20.06.2024 17:21 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2024 17:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-27-010553-а повідомляємо, що за результатами зазначених зауважень забезпечено інформування Уповноваженої особи стосовно виявлених порушень з метою недопущення їх в майбутньому, а також проведена роз’яснювальна робота в частині аналізу нормативно-правових актів чинного законодавства з питань публічних закупівель. Замовник зобов’язується в подальшому запобігати недопущенню виявлених порушень та додатково, буде здійснено додатковою угодою припинення зобов’язань з ПВП «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ» за договором № 1576 від 05.04.2024 року.
Дата публікації звіту: 27.06.2024 13:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 08.07.2024 15:59

Запити/Пояснення