-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:15130000-8 М'ясопродукти
Завершена
230 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 152.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 152.50 UAH
Номер:
1ba7496bf2a84ba09efbbb6c0fc055be
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-14-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
14.10.2024 17:20 - 04.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.10.2024 № 62-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 14.10.2024 № 62-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2024-02-27-009710-a від 27.02.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 28 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Агровіта ЛТД», встановлено порушення вимог підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей №1178.
Аналізом наявності підстав, щодо внесення змін у договір встановлено порушення підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору про закупівлю від 14.03.2024 за №59 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Почаївського психоневрологічного будинку інтернату (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.02.2024 за №16, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Агровіта ЛТД» (далі – ТОВ «Агровіта ЛТД»), протокол щодо прийнятого рішення уповноваженої особи від 07.03.2024 за №20, повідомлення про намір укласти договір від 07.03.2024, договір про закупівлю від 14.03.2024 за №59, додаткову угода до договору від 04.10.2024 за №1, пояснення Замовника від 18.10.2024 отримане через електронну систему закупівель.
Аналізом тендерної документації встановлено, що в порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 Замовником не зазначено:
- для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей;
- підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих Особливостей, та інформацію про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «Агровіта ЛТД» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно додатку 2 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі та подання учасником документально підтвердженої інформації про відповідність їх таким кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у складі тендерної пропозиції, учасники процедури закупівлі повинні надати довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Разом із довідкою учасник надає копію аналогічного договору, (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), зазначеного в довідці.
ТОВ «Агровіта ЛТД» подано довідку від 01.03.2024 за №6 про виконання аналогічного договору, однак аналогічного договору у складі пропозиції не подано.
Згідно додатку 2 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі та подання учасником документально підтвердженої інформації про відповідність їх таким кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі тендерної пропозиції, учасники процедури закупівлі повинні надати:
- скановані копії оригіналів особових медичних книжок водіїв з вчасним проходженням медоглядів. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники(к) працюють в учасника або у перевізника (водії). Останній медогляд повинен бути дійсним на момент подання;
- скановані копії оригіналів медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013р.
У складі пропозиції ТОВ «Агровіта ЛТД» подано особисту медичну книжку (серії ААВ №714673) водія Сохарєва А.В., у пункті 3 «Дата наступного медичного огляду» якої зазначено: «26.01.2024». Також, у складі пропозиції подано медичну карту огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я видану водію Сохарєву А.В., у пункті 7 «Черговий медичний огляд» якої зазначено: «26.01.2024».
Отже, ТОВ «Агровіта ЛТД» подано (04.03.2024) у складі пропозиції вищевказані документи із невчасним проходженням медогляду водія Сохарєва А.В.
Згідно вимог пункту 5 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації у складі тендерної пропозиції, учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі (із зазначенням громадянства кожного із них).
У складі пропозиції ТОВ «Агровіта ЛТД» інформації про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі (із зазначенням громадянства кожного із них) не надано.
Згідно вимог додатку 3 «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації у складі тендерної пропозиції, учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію, окрім іншого: скановану копію договору та акту про щомісячну дезінфекцію транспортного засобу (засобів), так як транспортні засоби для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил для транспортування харчових продуктів.
ТОВ «Агровіта ЛТД» актів про щомісячну дезінфекцію транспортного засобу (засобів) у складі пропозиції не надано.
Згідно додатку 5 «Інші документи, що надаються» до тендерної документації у складі тендерної пропозиції, учасники процедури закупівлі повинні надати оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються.
ТОВ «Агровіта ЛТД» у складі пропозиції листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб) не подано.
Під час проведення моніторингу, 15.10.2024, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) з даних питань.
Замовник у відповіді від 18.10.2024 вказав: «….Учасником ТОВ Агровіта ЛТД у складі своєї тендерної пропозиції було надано довідку № 6 про виконання аналогічного договору, копію договору у складі пропозиції не надано. … Згідно додатку 2 учасником було подано довідку № 12 в якій вказано про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також було подано їхні медичні книжки. У медичній книжці Сохарєва незрозуміло прописано дату наступного огляду, у зв’язку з чим було сплутано і розглянуто як наступний огляд 26.04.2024 року. …. У складі тендерної пропозиції учасником було подано документ Виписка 2022 та статут підприємства АВ 2019….. На запит про надання скановану копію договору та акт про щомісячну дезінфекцію учасником подано лише договір. …. Лист – згоду на обробку персональних даних подано не було. ….».
Зважаючи на зазначене, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «Агровіта ЛТД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначені пунктами 3, 5, 6, і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Також, згідно пункту 7 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Аналізом встановлено, що переможцем закупівлі ТОВ «Агровіта ЛТД» не подано вищевказаних документів відповідно до вимог тендерної документації.
Під час проведення моніторингу, 15.10.2024, Замовнику було надано запит з даного питання. Замовник у відповіді від 18.10.2024 вказав: «…. ТОВ «Агровіта ЛТД» як переможець закупівлі надав нам довідку НАЗК…».
При цьому замовником не враховано, що відповідно до пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
Виходячи з наведеного вище, на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «Агровіта ЛТД» у зв’язку із тим, що переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6, 12 та абзацу 14 пункту 47 Особливостей №1178.
За результатами процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «Агровіта ЛТД» укладено договір про закупівлю від 14.03.2024 за №59 на суму 223 000,0 гривень.
В подальшому, 04.10.2024 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одинцю товару. При цьому у пункті 1 додаткової угоди вказано, що «… керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг та пунктом 3.1 Договору Сторони домовились збільшити ціну, а саме Ковбаси Салямі вищого сорту - 149,00 грн., пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю …».
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області щодо збільшення ціни на товар від 16.10.2024, Замовником надано відповідь 18.10.2024 в якій зазначено: «...Додаткову угоду № 1 від 04.10.2024 до договору № 59 від 14.03.2024 року було укладено на підставі листа від ТОВ «Агровіта ЛТД» №2509/01 від 25.09.2024 року. Ціна за одиницю товару була піднята на підставі Закону і не становить більше 10%.» та додано лист ТОВ «Агровіта ЛТД» від 25.09.2024 за №2509/01.
Аналізом листа ТОВ «Агровіта ЛТД» від 25.09.2024 за №2509/01 встановлено, що у ньому відсутня інформація про коливання ціни товару на ринку.
Згідно підпункту 2 пункту 19 Особливостей 1178 встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Враховуючи вищевикладене, на порушення вимог підпункту 2 пункту 19 Особливостей №1178 Замовником укладено додаткову угоду від 04.10.2024 за №1 на збільшення ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни.
Період усунення порушень:
21.10.2024 12:40 - 04.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2024 12:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно висновоку по моніторингу державної аудиторської служби Договір № 59 від 14.03.2024 року розірвано.
Дата публікації звіту:
25.10.2024 14:50
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
28.10.2024 09:31
Запити/Пояснення
Номер:
61c78926d5ea4743bedc2c2777762533
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.10.2024 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:15130000-8 М'ясопродукти, ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-27-009710-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Згідно додатку 2 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі та подання учасником документально підтвердженої інформації про відповідність їх таким кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у складі тендерної пропозиції, учасники процедури закупівлі повинні надати довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Разом із довідкою учасник надає копію(-ї) аналогічного (аналогічних) договору(договорів), (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю), зазначеного (зазначених) в довідці.
Прошу зазначити, чи подано ТОВ «Агровіта ЛТД» у складі пропозиції копію аналогічного договору, зазначеного в довідці та вказати назву файла у якому розміщено відповідний документ ?
3. Згідно додатку 2 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі та подання учасником документально підтвердженої інформації про відповідність їх таким кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі тендерної пропозиції, учасники процедури закупівлі повинні надати:
- скановані копії оригіналів особових медичних книжок водіїв з вчасним проходженням медоглядів. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники(к) працюють в учасника або у перевізника (водії). Останній медогляд повинен бути дійсним на момент подання;
- скановані копії оригіналів медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів, що підтверджують своєчасний періодичний огляд, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013р.
У складі пропозиції ТОВ «Агровіта ЛТД» подано особисту медичну книжку (серії ААВ №714673) водія Сохарєв А.В., у пункту 3 «Дата наступного медичного огляду» якої зазначено: «26.01.2024». Також, у складі пропозиції подано медичну карту огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я видану водію Сохарєв А.В., у пункті 7 «Черговий медичний огляд» якої зазначено: «26.01.2024».
У зв’язку із вищевикладеним, прошу зазначити, чи дійсний медичний огляд водія Сохарєв А.В. на момент подання пропозиції ТОВ «Агровіта ЛТД» ?
4. Згідно пункту 5 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації у складі тендерної пропозиції, учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі (із зазначенням громадянства кожного із них).
Прошу зазначити, чи подано ТОВ «Агровіта ЛТД» у складі пропозиції інформацію про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням частки в статутному капіталі (із зазначенням громадянства кожного із них) та вказати назву файла, у якому розміщено відповідну інформацію ?
5. Згідно додатку 3 «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації у складі тендерної пропозиції, учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію, окрім іншого: скановану копію договору та акту про щомісячну дезінфекцію транспортного засобу (засобів), так як транспортні засоби для перевезення товару повинні відповідати вимогам санітарних норм та правил для транспортування харчових продуктів.
Прошу зазначити, чи подано ТОВ «Агровіта ЛТД» у складі пропозиції акти про щомісячну дезінфекцію транспортного засобу (засобів) та вказати назву файла у якому розміщено відповідні документи ?
6. Згідно додатку 5 «Інші документи, що надаються» до тендерної документації у складі тендерної пропозиції, учасники процедури закупівлі повинні надати оригінал листа-згоди на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються.
Прошу зазначити, чи подано ТОВ «Агровіта ЛТД» у складі пропозиції відповідний лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» особи (осіб), чиї персональні дані надаються та зазначити назву файла, у якому розміщено відповідний документ ?
7. Згідно пункту 7 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Прошу зазначити, чи подано ТОВ «Агровіта ЛТД», як переможцем процедури закупівлі, вищезазначені документи ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ef35ea7995fc4601a14d1b67d5f20261
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
18.10.2024 09:38
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 14.10.2024 № 62-з) процедури закупівлі (ДК 021:2015:15130000-8 М'ясопродукти) з очікуваною вартістю 230 500,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-27-009710-a, повідомляємо наступне.
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 3 до тендерної документації здійснено з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості.. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 230 500,00 грн. з ПДВ обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, повідомляємо Замовник, який є розпорядником бюджетних коштів, має власний веб-сайт на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення за посиланням https://pchv.internat.org.ua/news/1709560687/ .
2.Учасником ТОВ Агровіта ЛТД у складі своєї тендерної пропозиції було надано довідку № 6 про виконання аналогічного договору, копію договору у складі пропозиції не надано.
3. Згідно додатку 2 учасником було подано довідку № 12 в якій вказано про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та подано. Також було подано їхні медичні книжки. У медичній книгі Сохарєва незрозуміло прописано дату наступного огляду, у зв’язку з чим було сплутано і розглянуто як наступний огляд 26.04.2024 року.
4. У складі тендерної пропозиції учасником було подано документ Виписка 2022 та статут підприємство АВ 2019.
5. На запит про надання скановану копію договору та акт про щомісячну дезінфекцію учасником подано лише договір.
6. Лист – згоду на обробку персональних даних подано не було.
7. ТОВ «Агровіта ЛТД» як переможець закупівлі надав нам довідку НАЗК.
Номер:
c430a387635746b8bc3835e61f313e98
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
16.10.2024 10:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:15130000-8 М'ясопродукти, ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-27-009710-a ), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178), виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
За результатами процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «Агровіта ЛТД» укладено договір про закупівлю від 14.03.2024 за №59 на суму 223000,0 гривень.
В подальшому, 04.10.2024 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одинцю товару. При цьому у пункті 1 додаткової угоди вказано, що «… керуючись Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг та пунктом 3.1 Договору Сторони домовились збільшити ціну, а саме Ковбаси Салямі вищого сорту - 149,00 грн., пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю …».
Враховуючи вищевикладене, надайте документальне підтвердження (скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду) коливання ціни на ринку при укладенні додаткової угоди №1 до вищевказаного договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f70a7c4fdb29466b99349f28ec1aa727
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
18.10.2024 10:22
Опис:
Додаткову угоду № 1 від 04.10.2024 до договору № 59 від 14.03.2024 року було укладено на підставі листа від ТОВ «Агровіта ЛТД» №2509/01 від 25.09.2024 року. Ціна за одиницю товару була піднята на підставі Закону і не становить більше 10%.