-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент)
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
1a429e62915b45518fc8f524dbb29e11
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-22-000107
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
22.04.2024 21:17 - 14.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2024 № 67
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2024 № 67
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9. UA-2024-02-27-003106-a 27.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи встановлено порушення підпункту 6 пункту 13, пунктів 3, 5, 10, абзацу третього пункту 17 Особливостей.
За результатами аналізу з питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, встановлено порушення вимог пункту 8 частини третьої статті 3 Закону та пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності укладеного договору вимогам законодавства; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи; відповідності укладеного договору вимогам законодавства; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лозівська районна рада (далі – Замовник) на 2024 рік, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі за підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-02-27-003106-a, договір від 26.02.2024 №26 на зальну суму 1 300 000,00 грн, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 30.04.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Згідно з нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами аналізу питання відповідності проведеної закупівлі, вимогам Закону Особливостей встановлено, що відповідно до пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Так, Замовником була оголошення закупівля за процедурою відкриті торги з особливостями, за предметом закупівлі Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-01-25-017334-a, торги за якою були відмінені електронною системою закупівель з приводу відсутності пропозицій.
Поряд з цим, здійснюючи закупівлю за процедурою UA-2024-02-27-003106-a, Замовником в порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей укладено договір від 26.02.2024 №26 з ФОП Ващев М.Б. (далі – Договір), який відрізняється від проєкту договору (Додаток №5 до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2024-01-25-017334-a) (далі – Проєкт договору), а саме: до вищевказаного договору не включено підпункти: 3.9.,3.10.,3.11., 3.12.,3.13.,3.14., 3.15., 3.16.,3.17.
Поряд з цим, в Проєкті договору підпункт:
2.9. має значення «Постачальник зобов’язаний забезпечити присутність уповноваженого представника під час приймання поставленого Товару для належного оформлення Акту приймання-передачі Товару. Повноваження представника повинні бути підтверджені оформленим належним чином документом. У випадку відсутності уповноваженого представника Постачальника під час приймання Товару, акт приймання-передачі, оформлений в односторонньому порядку, вважається оформленим неналежним чином.», тоді як в Договорі – 2.9. «Замовник має право вимагатм від постачальника замінити неякісний Товар чи усунути недоліки неякісного Товару»;
2.11. має значення «Постачальник гарантує обслуговування та ремонт Товару та заміни його комплектуючих протягом гарантійного терміну експлуатації.», тоді як в Договорі – 2.11. «Проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень у випадку поставки неякісного товару тощо, здійснюється за рахунок Постачальника».
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно невідповідності укладеного договору з ФОП Ващев М.Б. від 26.02.2024 №26 від проєкту договору по відміненим торгам за процедурою UA-2024-01-25-017334-a щодо підпунктів договору.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2024 Замовник 10.05.2025 оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «Закупівля за номером UA-2024-02-27-003106-a була відмінена у зв’язку із неможливості усунення порушень, натомість була проведена нова закупівля UA-2024-02-27-008983-a по якій і було здійснено закупівлю на 1 300 000,00 грн по договору від 26.02.2024 №26.»
Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей оскільки проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей).
Отже, Замовник не врахував Особливості та без наявності підстав, визначених підпунктом 6 пункту 13 Особливостей, уклав Договір на придбання товарів, вартість яких перевищує 100 тис. гривень, без використання електронної системи закупівель.
Відповідно до абзацу третього пункту 17 Особливостей забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями.
На порушення підпункту 6 пункту 13, пунктів 3, 5, 10, абзацу третього пункту 17 Особливостей Замовник уклав договір, який передбачає придбання та оплату товарів до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу.
Поряд з цим, за результатами аналізу з питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 8 частини третьої статті 3 Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, повинен містити, зокрема: інформацію про ціну, зазначену в договорі про закупівлю/документі (документах), що підтверджує (підтверджують) придбання товару (товарів), робіт чи послуги (послуг).
Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником при здійсненні закупівлі за ID: UA-2024-02-27-003106-a оприлюднено 27.02.2024 в електронній системі закупівель договір від 26.02.2024 №26, за умовами якого (пункт 4.1.) ціна договору становить 1 300 000,00 грн без ПДВ.
Водночас, в опублікованому Замовником 27.02.2024 звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за досліджуваною закупівлею вказано ціну договору: 1 300 000,00 грн з ПДВ, що не відповідає ціні, зазначеній у договорі про закупівлю від 26.02.2024 №26, та в внаслідок чого порушено вимоги пункту 8 частини третьої статті 3 Закону та пункту 3 Особливостей №1178.
З приводу вищезазначеного, 30.04.2024 Замовником повідомлено: «Щодо оприлюднення обґрунтування та договору про закупівлю з аналогічної попередньо проведеної процедури UA-2024-02-27-008983-a повідомляємо, що під час формування процедури закупівлі UA-2024-02-27-003106-a була допущена технічна помилка, а саме зазначено те, що договір був з ПДВ, але учасник не являється платником ПДВ. Закупівлю UA-2024-02-27-003106-a, яка проведена з помилкою технічно немає можливості відмінити. Тому була проведена нова аналогічна процедура, а саме UA-2024-02-27-008983-a».
Моніторингом встановлено, що Замовником оприлюднено протокол уповноваженої особи від 02.05.2024 №40 щодо відміни закупівлі за номером UA-2024-02-27-003106-a у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно з інформацією, яка оприлюднена Веб–порталі використання публічних коштів Є-datа, свідчить про виконання договору від 26.02.2024 №26, а саме: 05.03.2024 проведено оплату за видатковою накладною від 27.02.2024 №6 у сумі 1 300 000,00 грн, що відповідає вимогам підпункту 4.5. договору.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно причини того, що умови (пункти) Проєкту договору відрізняється від умов (пунктів) укладеного договору та відмінність в додатках між проектом договору та укладеним договором.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 08.05.2024 Замовник 10.05.2025 оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «Закупівля за номером UA-2024-02-27-003106-a була відмінена у зв’язку із неможливості усунення порушень, натомість була проведена нова закупівля UA-2024-02-27-008983-a по якій і було здійснено закупівлю на 1 300 000,00 грн по договору від 26.02.2024 №26.»
Період усунення порушень:
13.05.2024 16:54 - 28.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.05.2024 16:54
Запити/Пояснення
Номер:
305288a0a2884b1fb8179ea787bb39d8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2024 20:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі без використання електронної системи «Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент) (ДК 021:2015: 35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
- просимо пояснити чому Вами оприлюднено обґрунтування та договір про закупівлю з аналогічної попередньо проведеної процедури UA-2024-02-27-008983-a?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
610026640d5b476181af48e85a3deffd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.04.2024 14:54
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент) (ДК 021:2015: 35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Лозівська районна рада повідомляє наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості згідно ДК 021:2015 35730000-0 «Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту») визначено відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 (далі – Наказ) «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін .
Відповідно до застосованого методу було проведено моніторинг та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на товар, який відповідає вимогам замовника, що міститься в мережі інтернет, в тому числі на сайтах постачальників. Також було враховано можливі чинники, що впливають на ціну товарів (загальний стан економіки, через війну росії проти України) .
Розрахунок очікуваної вартості ціни за одиницю, розраховано як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
https://drive.google.com/drive/folders/12Gpngmvzhas7lwiNkZI9gy1LP4Wj0uZp
3. Щодо оприлюднення обґрунтування та договору про закупівлю з аналогічної попередньо проведеної процедури UA-2024-02-27-008983-a повідомляємо, що під час формування процедури закупівлі UA-2024-02-27-003106-a була допущена технічна помилка, а саме зазначено те, що договір був з ПДВ, але учасник не являється платником ПДВ. Закупівлю UA-2024-02-27-003106-a, яка проведена з помилкою технічно немає можливості відмінити. Тому була проведена нова аналогічна процедура, а саме UA-2024-02-27-008983-a.
Номер:
58d9278c51624a5f922afb06fac1ee4a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2024 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Чим пояснюється невідповідність укладеного договору з ФОП Ващев М.Б. від 26.02.2024 №26 від проєкту договору по відміненим торгам за процедурою
UA-2024-01-25-017334-a щодо підпунктів договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
724e0175457b42e8b8d7eaa10c600df6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.05.2024 17:09
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Лозівська районна рада повідомляє наступне:
1. Невідповідність укладеного договору з ФОП Ващев М.Б. від 26.02.2024 №26 від проєкту договору по відміненим торгам за процедурою UA-2024-01-25-017334-a пояснюється тим, що проєкт договору був викладений помилково з пунктами, які стосуються транспортних засобів, що суперечить Предмету договору з ФОП Ващев М.Б. від 26.02.2024 №26. Істотні умови договору не були змінені, а тільки виправлені пункти, що стосуються транспортних засобів.
Номер:
c71d40bce0f541948002becd553179c3
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
08.05.2024 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.05.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником оприлюднено протокол уповноваженої особи від 02.05.2024 №40 щодо відміни закупівлі за номером UA-2024-02-27-003106-a, тоді як інформація, яка оприлюднена Веб–порталі використання публічних коштів Є-datа, свідчить про виконання договору від 26.02.2024 №26, а саме: 05.03.2024 проведено оплату за видатковою накладною від 27.02.2024 №6 у сумі 1 300 000,00 грн, що відповідає вимогам підпункту 4.5. договору «Оплата Замовником за фактично поставлений Товар здійснюється протягом 60 (шістидесяти) календарних днів у розмірі 100 % за рахунок коштів місцевого бюджету з моменту підписання Сторонами видаткової накладної та акту приймання-передачі».
Яким чином було врегульоване питання щодо перерахування коштів за договором від 26.02.2024 №26, укладенимс з з ФОП Ващев М.Б.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації
Номер:
fd8012fd3b254ab69a6ae92ff5c8cf0b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.05.2024 17:17
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Антидронова система «Оберіг» (або еквівалент)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-27-003106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Лозівська районна рада повідомляє наступне:
1. Закупівля за номером UA-2024-02-27-003106-a була відмінена у зв’язку із неможливості усунення порушень, натомість була проведена нова закупівля UA-2024-02-27-008983-a по якій і було здійснено закупівлю на 1300000,00 грн по договору від 26.02.2024 №26.