• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015(CPV 2008) за кодом 03410000-7- Деревина (Дрова твердолистяних та хвойних порід)

Завершена

593 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 933.00 UAH
Номер: 0d0bd096c0dd4a6697892825bed38311
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-18-000094
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 18.06.2024 16:38 - 10.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.06.2024 № 53-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.06.2024 № 53-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 18. UA-2024-02-27-002673-a, 27.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанови № 1178 встановлено порушення пункту 1 частини 2 статті 22, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови № 710; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Великобудищанської сільської ради на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26.02.2024 № 3; тендерну пропозицію учасника ФОП «ПОНОМАРЬОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ»; вимога про усунення невідповідностей учаснику ФОП «ПОНОМАРЬОВ ДЕНИС СЕРГІЙОВИЧ»; протокол від 11.03.2024 № 7; тендерну пропозицію учасника ФІЛІЯ «ГАДЯЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ»; вимога про усунення невідповідностей учаснику ФІЛІЯ «ГАДЯЦЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО» ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІСИ УКРАЇНИ»; протокол від 13.03.2024 № 9; повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2024; договір про закупівлю товару від 19.03.2024 № 40; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 21.06.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://velbud-gromada.gov.ua/news/1709707868/. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові № 1178 встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме абзацу 1 пункту 1 частини другої статті 22 Закону № 922, пункту 28 Особливостей з огляду на наступне. Абзацом 1 пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини другої статті 22 Закону № 922 у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Згідно з абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, в пунктом 44 Особливостей передбачено виключний перелік підстав для відхилення. Так, згідно абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей. Разом з цим, замовником у тендерній документації (Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції) не зазначено жодних обмежень щодо учасників та товарів, які мають належність до Ісламської Республіки Іран. Отже, на дату проведення процедури закупівлі UA-2024-02-27-002673-a (27.02.2024) чинна редакція Особливостей зі змінами від 13.02.2024, викладена з інформацією щодо заборони здійснення закупівель товарів походженням, в тому числі, з Ісламської Республіки Іран. Враховуючи викладене, тендерна документація складена замовником з порушенням пункту 1 частини 2 статті 22, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Постанови № 1178.
Період усунення порушень: 25.06.2024 18:06 - 10.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.06.2024 18:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на виявлені порушення законодавства у сфері закупівель та відповідно на відсутність розробленого механізму для їх усунення, Виконавчим комітетом Великобудищанської сільської ради здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту: 01.07.2024 18:33

Запити/Пояснення