• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

«Капітальний ремонт будинку культури Василівської сільської ради Болградського району Одеської області за адресою: вул. Миру, 108 по ліквідації наслідків надзвичайної ситуації 26.11.2023 р. з відновленням зруйнованого даху»

Завершена

2 581 096.00 UAH з ПДВ
Номер: b16685b1810e440d8b1b5e74e987b827
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-18-000070
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.03.2024 18:03 - 09.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.03.2024 Одеса № 59 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.03.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.03.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.03.2024 № 59 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 8 UA-2024-02-26-012162-a 26.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 290-64-10, mokriak.eleonora@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу 32 пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідності обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель вимогам Особливостей, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідність обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель вимогам особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти, молоді, спорту, культури та туризму Василівської сільської ради Болградського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, лист Українського гідрометеорологічного центру від 26.02.2024 № 12-07/141, акт фіксації пошкодження майна внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій від 28.11.2023, доповідна записка директора Василівського будинку культури про ліквідацію наслідків надзвичайної ситуації від 27.11.2023, протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Василівської сільської ради Болградського району Одеської області від 28.11.2023 № 2, протокол позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації від 27.11.2023 № 11, протокол позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації від 27.11.2023 року № 14, рішення п’ятдесят першої сесії восьмого скликання Василівської сільської ради Болградського району Одеської області від 20.02.2024 № 1158, дефектний акт, договірну ціну, обґрунтування застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, загальновиробничі витрати на будову, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, пояснювальну записку, підсумкову відомість ресурсів, пояснення та документи Замовника, надані 26.03.2024 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.03.2024. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до абзацу 32 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовник здійснює закупівлю шляхом укладення Договору без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 4 пункту 13 Особливостей, а саме: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Проте на порушення абзацу 32 пункту 13 Особливостей Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не оприлюднив в електронній системі закупівель, у встановлений Особливостями та Законом строк, договір про закупівлю та додатки до нього. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 25.03.2024 щодо вищезазначеного питання, Замовник 26.03.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, яке не спростовує факту виявленого порушення.
Період усунення порушень: 29.03.2024 15:53 - 13.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 29.03.2024 15:53

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0097/2024/пр
Дата відкриття провадження: 06.05.2024 00:00
Номер відкриття провадження : б/н

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку Держаудітслужби щодо проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будинку культури Василівської сільської ради Болградського району Одеської області за адресою: вул. Миру, 108 по ліквідації наслідків надзвичайної ситуації 26.11.2023 р. з відновленням зруйнованого даху» (Код ДК 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), встановлено порушення законодавства в частині не оприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-портале Уповноваженого органу. З огляду на встановлення порушення законодавства у сфері закупівлі керівництвом Відділу освіти, молоді, спорту, культури, та туризму Василівської сільської ради проведено бесіду про недопущення порушення законодавства у сфері закупівель. Уповноважена особа Кириленко Василина Василівна зробила висновки та зобов’язується не допускати порушень у подальшому, на майбутнє більш уважніше звертати свою увагу на перевірку документів, щоб у подальшому не привело порушень та зауважень відповідно до подібного випадку.
Дата публікації звіту: 02.04.2024 16:56

Запити/Пояснення