-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
33600000-6 Фармацевтична продукція (Ammonia*, Epinephrine, Atropine, Amiodarone, Amiodarone, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Azithromycin, Acetylsalicylic acid, Propranolol, Propranolol, Clozapine, Clozapine, Amlodipine, Amlodipine, Atenolol, Oxybuprocaine, Povidone-iodine, Bisoprolol, Bisoprolol, Benzyl benzoate, Vancomycin, Medicinal charcoal, Valproic acid, Valproic acid, Aqua pro injectioni*, Warfarin, Heparin, Glucose, Glucose, Glucose, Hydrocortisone, Hydrocortisone, Haloperidol, Haloperidol, Hydrochlorothiazide, Hydrochlorothiazide, Aciclovir, Diphenhydramine, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac, Dexamethasone, Drotaverine, Drotaverine, Dexpanthenol, Acetazolamide, Doxycycline, Decamethoxine, Dioxydine*, Methyldopa, Enoxaparin, Theophylline, Enalapril, Enalapril, Enalapril, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Isosorbide dinitrate, Iodine, Calcium gluconate, Calcium chloride, Carbamazepine, Carbamazepine, Caffeine and sodium benzoate, Potassium chloride, Captopril, Clonidine, Clopidogrel, Linezolid, Loperamide, Loratadine, Lidocaine, Latanoprost, Lamotrigine, Magnesium sulfate, Magnesium sulfate, Mannitol, Metoclopramide, Metoclopramide, Meropenem, Phenylephrine, Metoprolol, Naloxone, Thiosulfate, Sodium bicarbonate, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Salbutamol, Lactulose, Nifedipine, Glyceryl trinitrate, Omeprazole, Omeprazole, Omeprazole, Oxytocin, Timolol, Ondansetron, Oseltamivir, Pilocarpine, Hydrogen peroxide, Multienzymes (lipase, protease etc.), Prednisolone, Prednisolone, Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Electrolytes, Electrolytes, Electrolytes, Ethanol, Ethanol, Sodium bicarbonate, Salbutamol, Senna glycosides, Spironolactone, Tetracycline, Diatrizoic acid, Tranexamic acid, Nifedipine, Furosemide, Furosemide, Fluconazole, Fluoxetine, Chlorhexidine, Chlorpromazine, Ofloxacin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cefotaxime, Cefazolin, Cefepime, Ceftazidime, Cefixime)
Завершена
3 967 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 837.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 837.50 UAH
Номер:
b2a3542677604394a4c48f6f62e37190
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-13-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.03.2024 00:00
Період моніторингу:
14.03.2024 12:04 - 05.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.03.2024 № 16-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-02-26-009329-a 26.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 8 та 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання правомірності проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимоги пункту 11-1 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності застосування процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 26.02.2024 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Модерн-Фарм» (далі – ТОВ «Модерн-Фарм»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.03.2024, протокольне рішення (протокол) від 07.03.2024 № 28, договір про закупівлю товару від 13.03.2024 № 393, укладений Замовником з ТОВ «Модерн-Фарм» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 13.03.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 19.03.2024 та 25.03.2024.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
За нормою пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства, у даному випадку відповідно до пункту 19 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, визначений законодавством вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю повинен бути включений до проєкту договору про закупівлю у складі тендерної документації замовника.
Проте, в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону, оприлюднений у складі тендерної документації Замовника проект договору про закупівлю товару (пункт 10.2) не відповідає вимогам пункту 19 Особливостей.
Також, тендерна документація не містить кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено вимогу пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 7 Додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено надання учасником гарантійного листа про те, що витрати по транспортуванню, завантаженню та розвантаженню Товару буде нести Постачальник.
Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ» відсутній вищезазначений гарантійний лист, чим не дотримано вимоги пункту 7 Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовника.
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ» як таку, що не відповідала вимогам тендерної документації Замовника.
Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.03.2024 та протокольне рішення (протокол) від 07.03.2024 № 28 про визначення ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ» переможцем процедури закупівлі. Замовником укладено ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ» договір про закупівлю товару від 13.03.2024 № 393.
За результатами аналізу питання правомірності проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 11-1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за переліком згідно з додатком, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
У разі, коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту ціни пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
При цьому, у ході моніторингу встановлено, що Комунальним некомерційним підприємством «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради закупівля лікарських засобів зазначених в закупівлі за номером ID: UA-2024-02-26-009329-a не здійснювалась з використанням електронного каталогу.
На запит Управління щодо причин, не дотримання Замовником вимоги пункту 11-1 Особливостей, під час здійснення закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель, Замовником повідомлено, що «…у нас як Замовника виникла потреба на закупівлю лікарських засобів, частина з яких, по незалежним від нас причинам, не додана у Prozorro Market, що унеможливлює проведення запиту пропозицій на весь обсяг потреби. Проведення двох окремих закупівель спричинило б затримку поставки лікарських засобів, що в свою чергу могло б призвести до негативних наслідків для здоров’я та життя пацієнтів».
Проте, у ході моніторингу встановлено, що станом на дату оголошення процедури закупівлі, в електронної системи закупівель Prozorro, через запит (ціни) пропозицій іншими замовниками були проведені закупівлі по всіх лікарських засобах передбачених Комунальним некомерційним підприємством «Козелецька лікарня інтенсивного лікування» Козелецької селищної ради у закупівлі за номером ID: UA-2024-02-26-009329-a.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником безпідставно проведено закупівлю фармацевтичної продукції за результатами відкритих торгів з особливостями та порушено вимогу пункту 11-1 Особливостей.
Період усунення порушень:
26.03.2024 17:59 - 10.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2024 17:59
Оскарження висновку в суді
Опис:
Невірно подано відповідь.
Дата публікації:
01.04.2024 12:35
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 26.03.2024 р. повідомляємо, що виявлені порушення усунуті, зокрема припинені зобов'язання за Договором №393 від 13.03.2024 р., шляхом укладення відповідної Додаткової угоди №1 від 01.04.2024 р.
Дата публікації звіту:
01.04.2024 12:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionProcurementMethodType: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто, шляхом розірвання договору
Дата публікації:
02.04.2024 14:29
Запити/Пояснення
Номер:
b4bce55e958a46f49474e297fe5c1add
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.03.2024 10:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція (Ammonia*, Epinephrine, Atropine, Amiodarone, Amiodarone, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Azithromycin, Acetylsalicylic acid, Propranolol, Propranolol, Clozapine, Clozapine, Amlodipine, Amlodipine, Atenolol, Oxybuprocaine, Povidone-iodine, Bisoprolol, Bisoprolol, Benzyl benzoate, Vancomycin, Medicinal charcoal, Valproic acid, Valproic acid, Aqua pro injectioni*, Warfarin, Heparin, Glucose, Glucose, Glucose, Hydrocortisone, Hydrocortisone, Haloperidol, Haloperidol, Hydrochlorothiazide, Hydrochlorothiazide, Aciclovir, Diphenhydramine, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac, Dexamethasone, Drotaverine, Drotaverine, Dexpanthenol, Acetazolamide, Doxycycline, Decamethoxine, Dioxydine*, Methyldopa, Enoxaparin, Theophylline, Enalapril, Enalapril, Enalapril, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Isosorbide dinitrate, Iodine, Calcium gluconate, Calcium chloride, Carbamazepine, Carbamazepine, Caffeine and sodium benzoate, Potassium chloride, Captopril, Clonidine, Clopidogrel, Linezolid, Loperamide, Loratadine, Lidocaine, Latanoprost, Lamotrigine, Magnesium sulfate, Magnesium sulfate, Mannitol, Metoclopramide, Metoclopramide, Meropenem, Phenylephrine, Metoprolol, Naloxone, Thiosulfate, Sodium bicarbonate, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Salbutamol, Lactulose, Nifedipine, Glyceryl trinitrate, Omeprazole, Omeprazole, Omeprazole, Oxytocin, Timolol, Ondansetron, Oseltamivir, Pilocarpine, Hydrogen peroxide, Multienzymes (lipase, protease etc.), Prednisolone, Prednisolone, Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Electrolytes, Electrolytes, Electrolytes, Ethanol, Ethanol, Sodium bicarbonate, Salbutamol, Senna glycosides, Spironolactone, Tetracycline, Diatrizoic acid, Tranexamic acid, Nifedipine, Furosemide, Furosemide, Fluconazole, Fluoxetine, Chlorhexidine, Chlorpromazine, Ofloxacin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cefotaxime, Cefazolin, Cefepime, Ceftazidime, Cefixime)», за кодом ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, очікуваною вартістю
3 967 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-009329-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Відповідно до вимог пункту 11-1 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за переліком згідно з додатком, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
У разі, коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту ціни пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту ціни пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Просимо повідомити, з яких причин Вами, як Замовником, не було дотримано вимоги пункту 11-1 Особливостей, під час здійснення закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
420d066288c04efa8f84df81e4991bd4
Назва:
Обгрунтування розміру бюджетного призначення ,технічні та якісні характеристики предмету закупівлі,визначення очікуваної вартості Товару .
Дата опублікування:
19.03.2024 11:05
Опис:
Відповідь щодо Обгрунтування розміру бюджетного призначення ,технічні та якісні характеристики предмету закупівлі,визначення очікуваної вартості Товару .
Номер:
504a5da2c6c446b6a91e8acd0f7d3038
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2024 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція (Ammonia*, Epinephrine, Atropine, Amiodarone, Amiodarone, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Azithromycin, Acetylsalicylic acid, Propranolol, Propranolol, Clozapine, Clozapine, Amlodipine, Amlodipine, Atenolol, Oxybuprocaine, Povidone-iodine, Bisoprolol, Bisoprolol, Benzyl benzoate, Vancomycin, Medicinal charcoal, Valproic acid, Valproic acid, Aqua pro injectioni*, Warfarin, Heparin, Glucose, Glucose, Glucose, Hydrocortisone, Hydrocortisone, Haloperidol, Haloperidol, Hydrochlorothiazide, Hydrochlorothiazide, Aciclovir, Diphenhydramine, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac, Dexamethasone, Drotaverine, Drotaverine, Dexpanthenol, Acetazolamide, Doxycycline, Decamethoxine, Dioxydine*, Methyldopa, Enoxaparin, Theophylline, Enalapril, Enalapril, Enalapril, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Isosorbide dinitrate, Iodine, Calcium gluconate, Calcium chloride, Carbamazepine, Carbamazepine, Caffeine and sodium benzoate, Potassium chloride, Captopril, Clonidine, Clopidogrel, Linezolid, Loperamide, Loratadine, Lidocaine, Latanoprost, Lamotrigine, Magnesium sulfate, Magnesium sulfate, Mannitol, Metoclopramide, Metoclopramide, Meropenem, Phenylephrine, Metoprolol, Naloxone, Thiosulfate, Sodium bicarbonate, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Salbutamol, Lactulose, Nifedipine, Glyceryl trinitrate, Omeprazole, Omeprazole, Omeprazole, Oxytocin, Timolol, Ondansetron, Oseltamivir, Pilocarpine, Hydrogen peroxide, Multienzymes (lipase, protease etc.), Prednisolone, Prednisolone, Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Electrolytes, Electrolytes, Electrolytes, Ethanol, Ethanol, Sodium bicarbonate, Salbutamol, Senna glycosides, Spironolactone, Tetracycline, Diatrizoic acid, Tranexamic acid, Nifedipine, Furosemide, Furosemide, Fluconazole, Fluoxetine, Chlorhexidine, Chlorpromazine, Ofloxacin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cefotaxime, Cefazolin, Cefepime, Ceftazidime, Cefixime)», за кодом ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, очікуваною вартістю 3 967 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-009329-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
Відповідно до вимог пункту 7 Додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено надання учасником гарантійного листа про те, що витрати по транспортуванню, завантаженню та розвантаженню Товару буде нести Постачальник.
Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ» відсутній вищезазначений гарантійний лист.
Просимо повідомити, з яких причин Замовником у відповідності до вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ», як таку що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
992867c53ada40e19ed016b19bcbbe82
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
25.03.2024 09:08
Опис:
відповідь щодо запиту
Номер:
01ca3777cce6449988266183e558af2b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2024 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція (Ammonia*, Epinephrine, Atropine, Amiodarone, Amiodarone, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Azithromycin, Acetylsalicylic acid, Propranolol, Propranolol, Clozapine, Clozapine, Amlodipine, Amlodipine, Atenolol, Oxybuprocaine, Povidone-iodine, Bisoprolol, Bisoprolol, Benzyl benzoate, Vancomycin, Medicinal charcoal, Valproic acid, Valproic acid, Aqua pro injectioni*, Warfarin, Heparin, Glucose, Glucose, Glucose, Hydrocortisone, Hydrocortisone, Haloperidol, Haloperidol, Hydrochlorothiazide, Hydrochlorothiazide, Aciclovir, Diphenhydramine, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac, Dexamethasone, Drotaverine, Drotaverine, Dexpanthenol, Acetazolamide, Doxycycline, Decamethoxine, Dioxydine*, Methyldopa, Enoxaparin, Theophylline, Enalapril, Enalapril, Enalapril, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Ibuprofen, Isosorbide dinitrate, Iodine, Calcium gluconate, Calcium chloride, Carbamazepine, Carbamazepine, Caffeine and sodium benzoate, Potassium chloride, Captopril, Clonidine, Clopidogrel, Linezolid, Loperamide, Loratadine, Lidocaine, Latanoprost, Lamotrigine, Magnesium sulfate, Magnesium sulfate, Mannitol, Metoclopramide, Metoclopramide, Meropenem, Phenylephrine, Metoprolol, Naloxone, Thiosulfate, Sodium bicarbonate, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Sodium chloride, Salbutamol, Lactulose, Nifedipine, Glyceryl trinitrate, Omeprazole, Omeprazole, Omeprazole, Oxytocin, Timolol, Ondansetron, Oseltamivir, Pilocarpine, Hydrogen peroxide, Multienzymes (lipase, protease etc.), Prednisolone, Prednisolone, Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Electrolytes, Electrolytes, Electrolytes, Ethanol, Ethanol, Sodium bicarbonate, Salbutamol, Senna glycosides, Spironolactone, Tetracycline, Diatrizoic acid, Tranexamic acid, Nifedipine, Furosemide, Furosemide, Fluconazole, Fluoxetine, Chlorhexidine, Chlorpromazine, Ofloxacin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cefotaxime, Cefazolin, Cefepime, Ceftazidime, Cefixime)», за кодом ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, очікуваною вартістю 3 967 500,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-009329-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
Відповідно до вимог пункту 7 Додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено надання учасником гарантійного листа про те, що витрати по транспортуванню, завантаженню та розвантаженню Товару буде нести Постачальник.
Проте, у тендерній пропозиції ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ» відсутній вищезазначений гарантійний лист.
Просимо повідомити, з яких причин Замовником у відповідності до вимог абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей, не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МОДЕРН-ФАРМ», як таку що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.