-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Костюми чоловічі – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 18220000-7 – (Штормовий одяг)
Торги відмінено
160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Номер:
1c1d7a7f8d18429fb94d5bf3ac85c3fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-27-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2024 00:00
Період моніторингу:
27.05.2024 15:34 - 18.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.05.2024
№ 42-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.05.2024 № 42-З.
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-02-26-008782-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФОРПОСТ 17» установлено порушення частини 10 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством установлено порушення частини 5 статті 8 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, виконання рішення комісії АМКУ, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – комісія АМКУ), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 26.02.2024 № 2602-24/1, тендерна пропозиція ТОВ «ФОРПОСТ 17», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 12.03.2024, протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 14.03.2024 № 1403-24/1 та від 29.05.2024 № 2905-24/2, рішення комісії АМКУ від 01.04.2024 № 5802-р/пк-пз, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель 29.05.2024.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника передбачено, що учасник процедури закупівлі самостійно відповідає за зміст поданої тендерної пропозиції та дотримання норм чинного законодавства України, зокрема, постанови Кабінету Міністрів України «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015 № 1035.
Проте, постанова Кабінету Міністрів України «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» від 16.12.2015 № 1035 втратила чинність 23.09.2023 на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання визначення правового режиму на тимчасово окупованій території України» від 15.09.2023 № 1000, тобто ще до складання та затвердження вимог до тендерної документації (26.02.2024).
Слід зазначити, що відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище вимоги не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, зокрема, на запит посадової особи органу державного фінансового контролю від 28.05.2024, Замовником не надано до пояснення документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФОРПОСТ 17» встановлено наступне.
Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.03.2024 № 1403-24/1 відхилено від участі у процедурі закупівлі тендерну пропозицію подану ТОВ «ФОРПОСТ 17», у зв’язку з невідповідністю запропонованого вказаним учасником товару технічним вимогам.
Проте, відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.04.2024 № 5802-р/пк-пз Замовника зобов’язано скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ «ФОРПОСТ 17».
Замовником в електронній системі закупівель 09.04.2024 скасовано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ «ФОРПОСТ 17» та прийнято до розгляду вказану пропозицію, проте на момент проведення моніторингу вищевказану тендерну пропозицію не розглянуто (перебуває в статусі «очікує рішення»).
В свою чергу, відповідно до пункту 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог передбачених частиною 10 статті 29 Закону та пунктом 41 Особливостей не розглянуто тендерну пропозицію подану ТОВ «ФОРПОСТ 17» в строки передбачені вказаними нормами законодавства.
В свою чергу, підпунктом 2 пункту 50 Особливостей передбачено, що замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Слід зазначити, що протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.05.2024 процедуру закупівлі відмінено, у зв’язку з неможливістю усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
07.06.2024 15:51 - 22.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.06.2024 15:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунені, шляхом відміни торгів.
Дата публікації звіту:
12.06.2024 10:04
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
- corruptionConsideration: Так
Опис:
порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації:
12.06.2024 10:06
Запити/Пояснення
Номер:
bb83687b352d4e40976823039a6cd710
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
28.05.2024 10:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної
Комунальним підприємством «Спеціалізований комбінат комунально-побутового обслуговування» Житомирської міської ради (далі – Замовник) по предмету «Костюми чоловічі» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-008782-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.04.2024 № 5802-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ «ФОРПОСТ 17».
Слід зазначити, що в електронній системі закупівель Замовником 09.04.2024 скасовано рішення щодо відхилення тендерної пропозиції поданої ТОВ «ФОРПОСТ 17» та прийнято до розгляду вказану пропозицію.
В свою чергу, відповідно до пункту 41 Особливостей (в редакції, яка була чинна на момент проведення процедури закупівлі) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Слід зазначити, що на даний час інформація щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФОРПОСТ 17» в електронній системі закупівель відсутня.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити, чи розглянуто Вами тендерну пропозицію подану ТОВ «ФОРПОСТ 17» на відповідність вимогам тендерної документації? У разі розгляду, в строки визначені частиною 10 статті 29 Закону та пунктом 41 Особливостей, прошу надати відповідне документальне підтвердження (протокол прийняття рішення уповноваженою особою Замовника тощо).
В свою чергу, підпунктом 2 пункту 50 Особливостей передбачено, що замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.