-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Світильники світлодіодні
Завершена
1 096 162.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 480.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 480.81 UAH
Номер:
4e7c9513ee6048ebbbfb317819059586
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-31-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.07.2024 00:00
Період моніторингу:
31.07.2024 15:18 - 22.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.07.2024 № 55-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 30.07.2024 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
1. UA-2024-02-26-008457-a 26.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області припинити зобов’язання за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Міськсвітло» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом рішення уповноваженої особи від 26.02.2024 № 15, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ФІЛІГРАНЬ ДТ» (далі – ТОВ «ФІЛІГРАНЬ ДТ»), вимогу про усунення невідповідностей до 08.03.2024, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 08.03.2024 № 19, повідомлення про намір укласти договір від 08.03.2024, договір про поставку товару від 18.03.2024 № 27 на суму 1 096 162,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ФІЛІГРАНЬ ДТ», пояснення надані Замовником 05.08.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Розділом 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено наступні вимоги:
«Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк.
3.1. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (юридичною особою):
1. Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Документ повинен бути виданий/ сформований/ отриманий в поточному році.
2. Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків».
Замовник 08.03.2024 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ФІЛІГРАНЬ ДТ». Переможець ТОВ «ФІЛІГРАНЬ ДТ» на шостий день, а саме 14.03.2024 надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим недотримано вимоги п.3.1 розділу 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Згідно із пунктом 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, коли: переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей.
Таким чином, Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ФІЛІГРАНЬ ДТ» у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей, відкриті торги автоматично не відмінено у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником).
Період усунення порушень:
14.08.2024 15:58 - 29.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2024 15:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (по тендеру UA-2024-02-26-008457-a, відповідно до проведеного моніторингу UA-M-2024-07-31-000019)
та для усунення порушень вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей, замовником
виконано процедуру завершення договору шляхом укладання додаткової угоди №1 до Дог. №27 від 18.03.2024р.
Дата публікації звіту:
19.08.2024 12:16
Запити/Пояснення
Номер:
50fa09bb822947c5bd79f0460958c952
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.08.2024 11:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Світильники світлодіодні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-26-008457-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6e3b7592d1654aabb4f22cb57ee7bc72
Назва:
Визначення очікуваної вартості закупівлі
Дата опублікування:
05.08.2024 12:00
Опис:
Для визначення очікуваної вартості закупівлі були використані ціни власних закупівель та відповідних закупівель минулих періодів інформація про які міститься в електронній системі Prozorro різних постачальників з урахуванням коефіцієнту інфляції для прогнозування ціни на 2024 рік:
1. Визначення очікуваної вартості закупівлі світильника 100Вт:
• Вуличний світильник LED 100 Вт (UA-2023-08-29-011398-a) – 2005,00 грн.;
• Світильник енергозберігаючий світлодіодний СЕС1-100Л11-2 (UA-2023-11-16-006121-a) – 9510,00 грн.;
• Ліхтар вуличний VIDEX 100W5000K (вид. накл. № 3707 від 12.08.2022р. АЛЛЄГРО ОПТ) – 2499,96 грн.
Середня вартість світильника 100 Вт = (2005,00 + 9510,00+2499,96) / 3 = 4671,65 грн. З урахуванням інфляції очікувана вартість закупівлі світильника світлодіодного 100 Вт склала 4800,00 грн. з ПДВ.
2. Визначення очікуваної вартості закупівлі світильника 20Вт:
• Ліхтар вуличний VIDEX 30W5000K (вид. накл. № 1773 від 11.09.2023р. ПроЕнерджіАктив) - 753,95 грн.;
• Світильник енергозберігаючий світлодіодний СЕС1-20Л4 (вид. накл. № 49 від 26.03.2020р. РАДІЙ ЛЕД) – 2562,00 грн.;
• Світильник енергозберігаючий світлодіодний СЕС1-20Л12 (вид. накл. № 56 від 27.02.2019р. РАДІЙ ЛЕД) – 2598,00 грн.;
Середня вартість світильника 20 Вт = (753,95 + 2562,00+2598,00) / 3 = 1971,32 грн. З урахуванням інфляції очікувана вартість закупівлі світильника світлодіодного 20 Вт склала 1980,00 грн. з ПДВ.
Номер:
7922fbc4115b4cbeaac9c60604da7ad4
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2024 09:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів «Світильники світлодіодні» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
UA-2024-02-26-008457-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення.
Розділом 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» комунальним підприємством «Міськсвітло» Кропивницької міської ради (далі – Замовник) встановлено наступні вимоги:
«Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Першим днем строку, передбаченого цією тендерною документацією та/ або Законом та/ або Особливостями, перебіг якого визначається з дати певної події, вважатиметься наступний за днем відповідної події календарний або робочий день, залежно від того, у яких днях (календарних чи робочих) обраховується відповідний строк».
Пунктом 47 Особливостей визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Замовник 08.03.2024 оприлюднив повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ФІЛІГРАНЬ ДТ» (далі – ТОВ «ФІЛІГРАНЬ ДТ»). Переможець
ТОВ «ФІЛІГРАНЬ ДТ» 14.03.2024 надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, тобто на шостий день.
З якої причини вами не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФІЛІГРАНЬ ДТ» який надав документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей з порушенням строків визначених Особливостями?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
880bacd35c334edcbcee98164b7573f0
Назва:
ПОЯСНЕННЯ на запит Східного офісу державної аудиторської служби щодо порушень, виявлених у закупівлі UA-2024-02-26-008457-a.
Дата опублікування:
05.08.2024 12:03
Опис:
ПОЯСНЕННЯ на запит Східного офісу державної аудиторської служби щодо порушень, виявлених у закупівлі UA-2024-02-26-008457-a.
Щодо порушення учасником – переможцем ТОВ «ФІЛІГРАНЬ ДТ» строків завантаження в електронну систему документів, передбачених пункту 3 додатку 1 до тендерної документації, просимо прийняти до уваги наступне: У період, коли зазначене підприємство було визнано переможцем торгів і опубліковано рішення про намір підписати з ним договір (оприлюднено 08.03.2024), по місту Тернопіль були перебої в електропостачанні, що призвело до знеструмлення офісного приміщення підприємства.
Про цей факт ТОВ «ФІЛІГРАНЬ ДТ» повідомив нас спочатку усно, а пізніше після відновлення енергозабезпечення підприємство підтвердив відповідною заявою з посиланням на форс-мажорні обставини.
Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо (частина друга ст. 14-1 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні"). Ч.2 ст. 218 Господарського кодексу України передбачено, що у разі якщо інше не передбачено законом або договором, суб'єкт господарювання за порушення господарського зобов'язання несе господарсько-правову відповідальність, якщо не доведе, що належне виконання зобов'язання виявилося неможливим внаслідок дії непереборної сили, тобто надзвичайних і невідворотних обставин за даних умов здійснення господарської діяльності.
З огляду на обставини, що склалися Замовником було прийнято рішення про укладення договору про закупівлю саме з ТОВ «ФІЛІГРАНЬ ДТ».