• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Рукавиці робочі згідно ДК021:2015 код 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу.

Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу).

Завершена

1 028 739.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 287.40 UAH
Номер: d480e914781446f4bfdc2534bbfa83c8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-20-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 20.05.2024 17:50 - 11.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.05.2024 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 20.05.2024 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 19 UA-2024-02-24-000087-a 24.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 290-64-10, mokriak.eleonora@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 10 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.02.2024 № 1, тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженої відповідальністю «ФОРПОСТ 17» (далі – ТОВ «ФОРПОСТ 17»), товариства з обмеженої відповідальністю «БРАВО СПЕЦОДЯГ» (далі – ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ»), товариства з обмеженої відповідальністю «Трейдкомплект» (далі – ТОВ «Трейдкомплект»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «ФОРПОСТ 17» та ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ», у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «ФОРПОСТ 17» та ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» виявлених Замовником невідповідностей, протокол уповноваженої особи про визначення учасника переможцем та намір укласти договір від 28.03.2024 № 9, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.03.2024, договір про закупівлю від 08.04.2024 № Т-ВМТЗ-П/2024/79 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.04.2024, додаткову угоду до Договору від 08.04.2024 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані 29.05.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке вимагалося); іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 30 500,00 грн. (тридцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) у виді електронної банківської гарантії та строк його дії повинен дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. Також у пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції учасника. У Додатку 1 до ТД Замовником визначено форму забезпечення тендерної пропозиції. Учасник ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» у складі тендерної пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у виді електронної Банківської гарантії від 01.03.2024 № 559/02/A/BG, абзац 5 пункту 3 якої не відповідає формі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній Замовником у Додатку 1 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» виявив зазначену невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та 26.03.2024 розмістив повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності в електронній системі закупівель до 27.03.2024 14:21 години наступного змісту: відповідно до тендерної документації вимагалося надати тендерне забезпечення на суму 30 500,00 грн. Форма гарантії має відповідати Формі, що наведена у додатку 1 до тендерної документації, а саме викласти абзац 5 пункту 3 гарантії у відповідності до форми гарантії. Учасник ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» на вказану вимогу Замовника про усунення невідповідностей завантажив нові документи в електронній системі закупівель, а саме: 26.03.2024 завантажив оновлену електронну Банківську гарантію від 01.03.2024 № 559/02/A/BG та 27.03.2024 завантажив зміни від 27.03.2024 № 1 до умов електронної Банківської гарантії від 01.03.2024 № 559/02/A/BG. Проте змінами від 27.03.2024 № 1 до умов електронної Банківської гарантії від 01.03.2024 № 559/02/A/BG зазначену Банківську гарантію від 01.03.2024 № 559/02/A/BG викладено у новій редакції, згідно з якою, зокрема дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) 27 березня 2024 року. Відповідно до пункту 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД та оголошення про проведення цих відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.03.2024. Таким чином строк дії наданого учасником ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» забезпечення тендерної пропозиції (зміни від 27.03.2024 № 1 до умов електронної Банківської гарантії від 01.03.2024 № 559/02/A/BG) на вимогу Замовника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, не дорівнює або перевищує (є меншим) 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозиції включно, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ», тоді як учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та його тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.05.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД при наявності вказаної невідповідності його тендерної пропозиції вимогам Замовника, Замовник 29.05.2024 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення.
Період усунення порушень: 10.06.2024 14:35 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.06.2024 14:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-24-000087-a від 10 червня 2024року (надалі – Висновок) встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. Тому, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник зобов’язаний здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Повідомляємо, що Замовник, на виконання вимог Південного офісу Держаудитслужби щодо розірвання договору про закупівлю від 08.04.2024 № Т-ВМТЗ-П/2024/79 (далі – Договір) укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «БРАВО СПЕЦОДЯГ», розірвав договір із ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» за згодою сторін з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення.
Дата публікації звіту: 17.06.2024 10:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 08.07.2024 15:23

Запити/Пояснення