Рукавиці робочі згідно ДК021:2015 код 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу.
Більш детально викладено в тендерній документації. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу).
Завершена
1 028 739.60UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 287.40 UAH
Період моніторингу:20.05.2024 17:50 - 11.06.2024 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.05.2024 Одеса № 108
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 108
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
19 UA-2024-02-24-000087-a 24.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 10 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до умов договору про закупівлю відповідно до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.02.2024 № 1, тендерні пропозиції учасників: товариства з обмеженої відповідальністю «ФОРПОСТ 17» (далі – ТОВ «ФОРПОСТ 17»), товариства з обмеженої відповідальністю «БРАВО СПЕЦОДЯГ» (далі – ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ»), товариства з обмеженої відповідальністю «Трейдкомплект» (далі – ТОВ «Трейдкомплект»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «ФОРПОСТ 17» та ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ», у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «ФОРПОСТ 17» та ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» виявлених Замовником невідповідностей, протокол уповноваженої особи про визначення учасника переможцем та намір укласти договір від 28.03.2024 № 9, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.03.2024, договір про закупівлю від 08.04.2024 № Т-ВМТЗ-П/2024/79 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 08.04.2024, додаткову угоду до Договору від 08.04.2024 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані 29.05.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
документами, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке вимагалося);
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 30 500,00 грн. (тридцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) у виді електронної банківської гарантії та строк його дії повинен дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно.
Також у пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено умови надання забезпечення тендерної пропозиції учасника.
У Додатку 1 до ТД Замовником визначено форму забезпечення тендерної пропозиції.
Учасник ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» у складі тендерної пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у виді електронної Банківської гарантії від 01.03.2024 № 559/02/A/BG, абзац 5 пункту 3 якої не відповідає формі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній Замовником у Додатку 1 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» виявив зазначену невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та 26.03.2024 розмістив повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності в електронній системі закупівель до 27.03.2024 14:21 години наступного змісту: відповідно до тендерної документації вимагалося надати тендерне забезпечення на суму 30 500,00 грн. Форма гарантії має відповідати Формі, що наведена у додатку 1 до тендерної документації, а саме викласти абзац 5 пункту 3 гарантії у відповідності до форми гарантії.
Учасник ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» на вказану вимогу Замовника про усунення невідповідностей завантажив нові документи в електронній системі закупівель, а саме: 26.03.2024 завантажив оновлену електронну Банківську гарантію від 01.03.2024 № 559/02/A/BG та 27.03.2024 завантажив зміни від 27.03.2024 № 1 до умов електронної Банківської гарантії від 01.03.2024 № 559/02/A/BG.
Проте змінами від 27.03.2024 № 1 до умов електронної Банківської гарантії від 01.03.2024 № 559/02/A/BG зазначену Банківську гарантію від 01.03.2024 № 559/02/A/BG викладено у новій редакції, згідно з якою, зокрема дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) 27 березня 2024 року.
Відповідно до пункту 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД та оголошення про проведення цих відкритих торгів кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.03.2024.
Таким чином строк дії наданого учасником ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» забезпечення тендерної пропозиції (зміни від 27.03.2024 № 1 до умов електронної Банківської гарантії від 01.03.2024 № 559/02/A/BG) на вимогу Замовника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, не дорівнює або перевищує (є меншим) 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозиції включно, що не відповідає вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ», тоді як учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, та його тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 24.05.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД при наявності вказаної невідповідності його тендерної пропозиції вимогам Замовника, Замовник 29.05.2024 надав пояснення, яке не спростовує факту встановленого порушення.
Період усунення порушень:10.06.2024 14:35 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:10.06.2024 14:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-24-000087-a від 10 червня 2024року (надалі – Висновок) встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
Тому, Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовник зобов’язаний здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Повідомляємо, що Замовник, на виконання вимог Південного офісу Держаудитслужби щодо розірвання договору про закупівлю від 08.04.2024 № Т-ВМТЗ-П/2024/79 (далі – Договір) укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «БРАВО СПЕЦОДЯГ», розірвав договір із ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ» за згодою сторін з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Враховуючи вищевикладене, просимо Вас вважати порушення, що встановлені Висновком, такими, що усунені та вжиті усі заходи щодо його усунення.
Дата до якої повинна бути надана відповідь:30.05.2024 00:00
Автор:ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40477150
Контактна особа:
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 63) 290-64-10 mokriak.eleonora@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженої відповідальності «БРАВО СПЕЦОДЯГ» вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано зміни № 1 до умов гарантії Банківська гарантія № 599/02/A/BG від 01 березня 2024 року, якими банківську гарантію № 599/02/A/BG від 01 березня 2024 року викладено у новій редакції, згідно з якою, зокрема дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) 27 березня 2024 року, що є меншим ніж 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозиції включно (кінцевий строк подання тендерної пропозиції 04 березня 2024 року).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
p7s
sign.p7s
102615
Номер:417b492662c14aeca876f655e087913b
Назва:Пояснення
Дата опублікування:29.05.2024 13:12
Автор:КП "Одесміськелектротранс"
×
Код ЄДРПОУ:
03328497
Контактна особа:
Таран Тетяна Василівна +380487175467 tenderomet@gmail.com
Адреса:
65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:На ваш запит, що надійшов через веб-порталі Уповноваженого органу, від 24.05.2024 року о 16:18 у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Рукавиці робочі згідно ДК021:2015 код 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу» з очікуваною вартістю 1 028 739,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-24-000087-a) щодо надання інформації яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі та надання обґрунтування рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженої відповідальності «БРАВО СПЕЦОДЯГ» вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано зміни № 1 до умов гарантії Банківська гарантія № 599/02/A/BG від 01 березня 2024 року, якими банківську гарантію № 599/02/A/BG від 01 березня 2024 року викладено у новій редакції, згідно з якою, зокрема дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) 27 березня 2024 року, що є меншим ніж 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозиції включно (кінцевий строк подання тендерної пропозиції 04 березня 2024 року), повідомляємо таке:
Щодо надання інформації та відповідних документів (аналіз ринку щодо цін на товар, комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зазначаємо, що закупівля товарів здійснюється на підставі наявної потреби Замовника відповідно до Річного плану закупівель та змін до нього (у разі наявності).
При плануванні закупівлі визначення очікуваної вартості закупівлі проводилась з урахуванням вимог Замовника.
Очікувана вартість закупівлі «Рукавиці робочі згідно ДК021:2015 код 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу» з очікуваною вартістю 1 028 739,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-24-000087-- a) сформована відповідно до п.1. «Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін» розділу «III. Методи визначення очікуваної вартості» наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (надалі – Примірна методика) із застосуванням методу направлення письмових запитів цінових пропозицій учасникам ринку. При цьому зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі розрахована на підставі рекомендацій Мінекономіки (Наказ № 275 від 18.02.2020) щодо визначення очікуваної ціни за одинцю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних на підставі 3-х комерційних пропозицій, наданих ТОВ «БРАВО СПЕЦОДЯГ», ТОВ «ВОРКЄР», ТОВ «СПЕЦКОМПЛЕКТ ЮА» (додаються).
Щодо надання інформації про здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Відповідно до Порядку про організацію та здійснення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель на предмет закупівлі товарів, робіт і послуг, що затверджений Замовником закупівлі послуг здійснюються на підставі заявки відповідального структурного підрозділу (ініціатора), встановленої Замовником форми, яка містить інформацію в тому числі про:
техніко-економічне обґрунтування, зміст якого визначає доцільність закупівлі товарів, робіт і послуг та містить розрахунок очікуваної вартості товарів, робіт і послуг, яка має вираховуватись на основі не менше трьох комерційних пропозицій від потенційних контрагентів щодо товарів, робіт або послуг, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості предметів закупівлі (витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів (обов'язкових платежів) тощо), при цьому її розмір не може перевищувати середнього значення таких пропозицій, окрім належним чином обґрунтованих випадків, або як сума витрат за договором минулого періоду (з урахуванням прогнозованого індексу інфляції), а також розрахунок вартості робіт, якщо предмет закупівлі визначений як роботи;
технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація, плани, креслення, малюнки);
умови щодо розрахунків (строки оплати, переліки платіжних та інших документів для оплати).
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару для забезпечення робочого процесу підрозділів комунального підприємства «Одесміськелектротранс» (копія додається).
Щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду
Постановою КМУ №1266 від 16.12.2020 року було внесено зміни до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710, що зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» не належить до вищевказаних категорій.
Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженої відповідальності «БРАВО СПЕЦОДЯГ» вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації
Відповідно вимогам пункту 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: дорівнює або перевищує 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно)». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2024 року.
На виконання даної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі товариства з обмеженої відповідальності «БРАВО СПЕЦОДЯГ» надав БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №559/02/A/BG від 01 березня 2024 року з датою закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 цієї гарантії, не настане: 12 липня 2024 року включно. Тобто, з дати кінцевого строку подання пропозицій включно до закінчення строку дії гарантії, наданої товариством з обмеженою відповідальності «БРАВО СПЕЦОДЯГ» 130 днів, що перевищує 120 (сто двадцять) днів заданими умовами тендерної документації.
Також, учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «БРАВО СПЕЦОДЯГ» у складі своєї тендерної пропозиції надав Лист гарантія, яким надав згоду та взяв на себе зобов’язання дотримуватись положень тендерної пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а його тендерна пропозиція буде залишатися дійсною і обов’язковою в будь-який час до закінчення зазначеного строку.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженої відповідальності «БРАВО СПЕЦОДЯГ» були виявлені невідповідності у БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ №559/02/A/BG від 01 березня 2024 року, а саме в абзаці 5 пункту 3 гарантії у відповідності до форми гарантії, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Вказаний пункт не передбачає внесення змін щодо строку дії гарантії.
На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) Замовник оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель учаснику процедури закупівлі товариству з обмеженою відповідальністю «БРАВО СПЕЦОДЯГ».
На виконання вищевказаної вимоги товариство з обмеженої відповідальністю «БРАВО СПЕЦОДЯГ» Зміни № 1 до умов гарантії Банківська гарантія № 559/02/A/BG АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОКСІ БАНК" від 01 березня 2024 року, які відповідно до преамбули вносило зміни до умов Гарантії Банківська гарантія № 559/02/A/BG від 01 березня 2024 року відповідно до Форми гарантії, що наведена у Додатку 1 до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для процедури закупівлі "ВІДКРИТІ ТОРГИ З СОБЛИВОСТЯМИ" на закупівлю товарів Рукавиці робочі згідно ДК021:2015 код 18140000-2 Аксесуари до робочого одягу, ЗАТВЕРДЖЕНО РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ПРОТОКОЛ № _1_ від "24" лютого 2024 року Уповноважена особа КП "ОМЕТ" Таран Т.В., а саме абз. 5 п.3 гарантії, шляхом викладення Гарантії Банківська гарантія № 559/02/A/BG від 01 березня 2024 року у новій редакції.
Це означає, що зміни, які датовані 27 березням 2024 року стосувались тільки абзацу 5 пункту 3 гарантії, а не строку дії Банківська гарантія № 559/02/A/BG від 01 березня 2024 року.
Відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна пропозиція подається згідно вказаного часу. У цьому випадку до 04 березня 2024 року. Все, що подається після аукціону для виправлення зауважень Замовника є усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, а не надання тендерної пропозиції.
Тому, Замовник розглядав тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженої відповідальності «БРАВО СПЕЦОДЯГ» з урахуванням усунених невідповідностей. Той факт, що банк вирішив внести зміни до абзацу 5 пункту 3 гарантії, шляхом викладення Гарантії Банківська гарантія № 559/02/A/BG від 01 березня 2024 року у новій редакції не впливає на предмет закупівлі та зобов’язання товариства з обмеженої відповідальності «БРАВО СПЕЦОДЯГ» дотримуватись положень тендерної пропозиції протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «БРАВО СПЕЦОДЯГ» дотримався вимог тендерної документації Замовника та законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, тобто до 29.05.2024 року включно.