-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 ДК 44110000-4 Конструкційні матеріали(Єврорубероїд;Цемент;Праймер;Фартушок)
Завершена
545 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 459.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 459.00 UAH
Номер:
37e97dfc0b01414cb4cc65027b922b70
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 18:11 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2024 № 130
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.08.2024 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5. UA-2024-02-23-012233-a 23.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСПЕЦБУД» (далі - КП «ХАРКІВСПЕЦБУД», Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.02.2024 № 08-02-24, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.03.2024, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР-СТРОЙКА» (далі-ТОВ «УКР-СТРОЙКА», учасник), протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.03.2024, протокольне рішення уповноваженої особи від 11.03.2024 № 08-04-24, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2024, договір від 21.03.2024 № УС 2103/1-24, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 15.08.2024, 23.08.2024 року.
-
Період усунення порушень:
29.08.2024 18:20 - 04.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2024 18:20
Запити/Пояснення
Номер:
eea923d26c174dfea471a18913e68bcf
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2024 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 ДК 44110000-4 Конструкційні матеріали (Єврорубероїд;Цемент;Праймер;Фартушок) (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали), очікуваною вартістю 545900,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-23-012233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ec33ce9fe8684fe8ae939ada98a0c27a
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
15.08.2024 11:40
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
щодо закупівлі № UA-2024-02-23-012233-a)
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 ДК 44110000-4 Конструкційні матеріали (Єврорубероїд;Цемент;Праймер;Фартушок) , № UA-2024-02-23-012233-a) КП “ХАРКІВСПЕЦБУД” надає інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Під час формування закупівлі відкритих торгів з особливостямі за предметом :ДК 021:2015 ДК 44110000-4 Конструкційні матеріали(Єврорубероїд;Цемент;Праймер;Фартушок): №UA-2024-02-23-012233-a уповноваженою особою підприємства було проведено моніторинг ринку будівельних матеріалів , надано листа до потенційних учасників з проханням підготувати комерційні (ціновим) пропозиція на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначеня його очікуваної вартісті. Крім того, до початку оголошення процедури замовником узгоджено порядок цін з ДЖКГ ХМР (Департамент житлово-комунального господарства Харківській міськой ради) Уповноважена особа формує процедуру закупівлі на підставі потреби , сформованої головним інженером підприємства, яка виникла під час руйнувань у наслідок ракетних обстрілів. Службова записка включав до себе необхідну кількість матеріал з чітко сформульованими технічними характеристиками предмета закупівлі.
Документи до відповіді на запит :
*Службова записка ;
*Лист-зверненя до потенційних учасників ринку;
*Комерційні пропозиціі учасників ринку, які надалі відповідь на лист:
Фахівець з публічних закупівель Вікторія Іванова
“15” серпня 2024р.
Номер:
4ac8315fa1b544e180df048a5c0e15e7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2024 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 ДК 44110000-4 Конструкційні матеріали (Єврорубероїд;Цемент;Праймер;Фартушок) (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали), очікуваною вартістю 545900,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-23-012233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Укр-стройка» виконано вимогу Додатку №1 до тендерної документації в частині надання документів на наявність власного автонавантажувача NISSAN P1F2A25D.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в по-ясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) пи-тання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c6a7f29e6820406a98d2556b40e29ca6
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.08.2024 09:58
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 ДК 44110000-4 Конструкційні матеріали (Єврорубероїд;Цемент;Праймер;Фартушок) , № UA-2024-02-23-012233-a КП “ХАРКІВСПЕЦБУД” надає інформацію та відповідні документи
Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Укр-стройка» виконанав вимогу Додатку №1 до тендерної документації в частині надання документів на підтвердження наявності власного автонавантажувача NISSAN P1F2A25D, а саме надав наступні документи на підтвердження виконання вищевказаних вимог:
1.Свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №096659 Автонавантажувач NISSAN P1F2A25D (файл «Свідоцтво ТЗ навантажувач.pdf»);
2. Гарантійний лист від 01.03.2024р № 9 (файл «Гарантійний лист склад ТЗ.pdf»).
3. Лист роз’яснення «Щодо надання сканованих оригіналу (копії) документів на наявність транспортного обладнання (власне), або сканований оригіналу (копії) договору про надання послуг з перевезення вантажів» від 01.03.2024р №10. (файл «Лист роз'яснення ТЗ.pdf»)
Уповноважена особа надає інформацію та документи, яка обгрунтовуе позицію замовника з поставленого(-их) пи-тання(-нь), а саме:
* Гарантійний лист від 01.03.2024р № 9
* Лист-роз’яснення від 01.03.2024р №10.
* Свідоцтво про реєстрацію.
Уповноважена особа надає через електронну систему закупівель у строк передбачений Законом, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту,відповідь на запит ДАС.
Номер:
39a1fbff15be431b8101b05c002749f6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2024 11:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 ДК 44110000-4 Конструкційні матеріали (Єврорубероїд;Цемент;Праймер;Фартушок) (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали), очікуваною вартістю 545900,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-23-012233-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Укр-стройка» виконано вимогу Додатку №1 до тендерної документації в частині надання документів на наявність власного автонавантажувача NISSAN P1F2A25D.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в по-ясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) пи-тання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d13f419b039340fcb26e31ae1af20599
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.08.2024 10:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 ДК 44110000-4 Конструкційні матеріали (Єврорубероїд;Цемент;Праймер;Фартушок) , № UA-2024-02-23-012233-a КП “ХАРКІВСПЕЦБУД” надає інформацію та відповідні документи
Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Укр-стройка» виконанав вимогу Додатку №1 до тендерної документації в частині надання документів на підтвердження наявності власного автонавантажувача NISSAN P1F2A25D, а саме надав наступні документи на підтвердження виконання вищевказаних вимог:
1.Свідоцтво про реєстрацію машини серія ОМ №096659 Автонавантажувач NISSAN P1F2A25D (файл «Свідоцтво ТЗ навантажувач.pdf»);
2. Гарантійний лист від 01.03.2024р № 9 (файл «Гарантійний лист склад ТЗ.pdf»).
3. Лист роз’яснення «Щодо надання сканованих оригіналу (копії) документів на наявність транспортного обладнання (власне), або сканований оригіналу (копії) договору про надання послуг з перевезення вантажів» від 01.03.2024р №10. (файл «Лист роз'яснення ТЗ.pdf»)
Уповноважена особа надає інформацію та документи, яка обгрунтовуе позицію замовника з поставленого(-их) пи-тання(-нь), а саме:
* Гарантійний лист від 01.03.2024р № 9
* Лист-роз’яснення від 01.03.2024р №10.
* Свідоцтво про реєстрацію.
Уповноважена особа надає через електронну систему закупівель у строк передбачений Законом, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту,відповідь на запит ДАС.