• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Колісний екскаватор

Завершена

7 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Номер: dee0aaab838e44409f2df63df7707e7a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-23-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.04.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 23.04.2024 18:34 - 15.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 23.04.2024 № 49 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/2743-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 23.04.2024 № 49 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2024-02-23-011123-a 23.02.2024 ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення частини 3 статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушенням пункту 13 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БОГОДУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) на 2024 рік UA-P-2024-02-23-004095-b, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 23.02.2024 року), тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ТСК»), протокол уповноваженої особи про визначення переможця та намір про укладення договору від 12.03.2024 № 41, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 13.03.2024, договір про закупівлю від 20.03.2024 № 56 та додаткову угоду до договору від 27.03.2024 № 1, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель від 25.04.2024, 07.05.2024, 13.05.2024 року. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасник процедури закупівлі на вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції: 1) сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу); 2) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, 3) чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, 4) чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Учасник може надати один з документів перелічених вище. За результатами проведеного аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону № 922 в частині визначення замовником інформації про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, які не розповсюджується на екскаватори а стосується колісних транспортних засобів та застосовується в автомобільній промисловості. Крім того, відповідно до пункту 13 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі - Порядок) Учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю. Також, зазначена вимога зазначена у додатку 2 до тендерної документації. Проте, за результатами моніторингу встановлено, що зазначена вимога Замовником не виконана. Відповідно до пояснення від 13.05.2024 Замовником виправлено помилку щодо необхідності виконання пункту 13 Порядку, шляхом публікації калькуляції собівартості товару, як додаток до пояснення, у зв’язку з технічною неможливістю додання до звіту про виконання договору калькуляції собівартості товару; заявки про включення до товарів із підтвердженим ступенем локалізації; видаткової накладної. Слід зазначити, що під час проведення моніторингу закупівлі, проведеного в період з 24.04.2024 по 14.05.2024, Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив Звіт про виконання договору 25.04.2024 року.
Період усунення порушень: 14.05.2024 18:05 - 29.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2024 18:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У висновок на моніторинг UA-M-2024-04-23-000078 за результатами проведеної закупівлі за оголошенням UA-2024-02-23-011123-a на закупівлю Колісний екскаватор код :43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка, надаємо звіт про виконання заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому, шляхом притягення до відповідальності та оголошення догани уповноваженой особі. Копія Розпорядження додається.
Дата публікації звіту: 16.05.2024 18:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом притягнення до відповідальності та оголошення догани уповноваженій особі (Розпорядження Богодухівського міського голови Харківської області Бєлого Володимира від 16.05.2024 № 218-к).
Дата публікації: 17.05.2024 10:15

Запити/Пояснення