-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Деревина (дрова твердих порід)
Завершена
1 196 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 980.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 980.00 UAH
Номер:
3537a539391f4c8c8c43d829cb83d4ce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-18-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 12:47 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.03.2024 №22-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 18.03.2024 № 22-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4
UA-2024-02-23-010285-a 23.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на вимоги щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей під час внесення змін до тендерної документації.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання відповіді на вимоги щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального соціально - медичного закладу «Меджибізький дитячий будинок-інтернат» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 23.02.2024 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.03.2024, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Гаргаун Яна Вікторівна, вимоги про усунення порушення UA-2024-02-23-010285-a.c1, UA-2024-02-23-010285-a.c2 від 24.02.2024, відповіді на вимоги про усунення порушення від 24.02.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.03.2024 № 3Д, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.03.2024, договір від 15.03.2024 № 2ПАЛ (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 22.03.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Моніторингом встановлено, що Замовником 24.02.2024 о 19.06 завантажено нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи від 23.02.2024 та нову редакцію Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до тендерної документації» тендерної документації. Крім того, 27.02.2024 Замовником о 15.02 завантажено нову редакцію Додатку 2 «Технічно якісні характеристики» тендерної документації.
Однак, Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднив перелік змін, що вносяться, чим порушено вимоги абзацу четвертого пункту 54 Особливостей.
Період усунення порушень:
25.03.2024 11:18 - 09.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2024 11:18
Запити/Пояснення
Номер:
86d73cb2b8104533864fda3e24800d72
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
19.03.2024 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-010285-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Комунальним соціально - медичний закладом «Меджибізький дитячий будинок-інтернат» (далі – Замовник) здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником 24.02.2024 о 19.06 завантажено нову редакцію тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, яка затверджена рішенням уповноваженої особи від 23.02.2024 та нову редакцію Додатку 1 «Кваліфікаційні вимоги до тендерної документації» тендерної документації. Крім того, 27.02.2024 Замовником о 15.02 завантажено нову редакцію Додатку 2 «Технічно якісні характеристики» тендерної документації.
В зв’язку з вищевикладеним прошу надати пояснення з наступного питання: чому в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносилися до тендерної документації 24.02.2024 та 27.02.2024?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
36f18c977b174a808e7800aa33249136
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
22.03.2024 10:02
Опис:
Комунальний соціально-медичний заклад "Меджибізький дитячий будинок-інтернат" здійснював обгрунтування розміру витрат та очікувану вартість згідно потужності твердопаливного котла.(технічні характиристики додаються). Щодо змін в тендерній документації та Додатку №1 "Кваліфікаційні вимоги до тендерної документації" було допущено технічну помилку у відповідності замість п.47 Особливостей було вказано вказано п.44 Особливостей., тому було принято рішеня внести відповідні зміни.
Зміни які було проведено в Додатку 2 "Технічні,якісні та інші характиристики" це виключення п.9 Деревина повинна відповідати критеріям відповідно сертифікату FSC (Учасник має надати копію документів,що підтверджують відповідність деревини критеріям сертифікату FSC) для збільшення конкуренції, так як даний сертифікат відповідав міжнародним поставкам якого немають всі постачальники України, що зменшує конкурентність.
Щодо внесення змін до тендерної документації в окремому документі, які повинен замовник оприлюднити в електроній системі : Упоавноважена особа в даній організації є бухгалтер яка веде бухгалтерський облік на яку покладено обовязки уповноваженої особи, яка всилу своєї завантаженості забула зробити дану процедуру. Дане зауваження опрацьоване та взято на контроль і в подальші роботі виникати не будуть.