-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Картопля
Завершена
575 570.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 877.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 877.85 UAH
Номер:
0699af24b6d84957811136439335db63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-14-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.11.2024 00:00
Період моніторингу:
14.11.2024 11:40 - 06.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2024 № 304
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-02-23-009462-a 23.02.2024
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Прищепенко Валентин Олександрович встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.02.2024 б/н (далі – ТД) (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.03.2024, тендерні пропозиції ТОВ «СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР» та ФОП Прищепенко Валентин Олександрович (далі - Переможець), вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР» від 08.03.2024 б/н, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 08.03.2024 б/н та повідомлення про намір укласти договір від 08.03.2024, договір про закупівлю від 15.03.2024 № 32, додаткову угоду від 01.11.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 20.11.2024 та від 04.02.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь в торгах надійшли пропозиції наступних учасників: ТОВ «СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР» з остаточною ціновою пропозицією 564 100,00 гривень та ФОП Прищепенко Валентин Олександрович з ціновою пропозицією 566 500,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР» відхилено Замовником на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178 (протокольне рішення від 08.03.2024). Перевіркою підстав відхилення ТОВ «СІЛЬВЕР ГРУПП СТАР», зазначених в протоколі від 08.03.2024 б/н порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ФОП Прищепенко Валентин Олександрович з остаточною ціною пропозиції 566 500,00 гривень.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Прищепенко Валентин Олександрович вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 12 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД учасник процедури закупівлі має надати в складі тендерної пропозиції заповнену Технічну специфікацію (Таблиця 1) - інформація має бути зазначена окремо по кожній товарній позиції даної закупівлі та документи, що засвідчують якість запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: зразок посвідчення про якість та/або декларації виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та /або паспорту про якість на кожну позицію товару, що зазначена в Таблиці 1 (картоплю ранню та картоплю).
На виконання вищезазначеної вимоги ФОП Прищепенко Валентин Олександрович в складі тендерної пропозиції надав заповнену технічну специфікацію (файл: «Технічні вимоги.pdf»), в якій зазначено про товар, а саме: картоплю ранню (13000 кг) та про картоплю (28000 кг).
Разом з тим, на виконання вимоги пункту 12 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до ТД, а саме в частині надання зразку посвідчення про якість та/або декларації виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та/або паспорту про якість на кожну позицію товару, що зазначена в Таблиці1, ФОП Прищепенко Валентин Олександрович в складі тендерної пропозиції надав посвідчення про якість (файл: «Сертифікат якості.pdf»), в якому відсутня інформація щодо картоплі ранньої.
В зв’язку з вищезазначеним орган державного фінансового контролю 29.11.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника із запитом, щодо надання пояснень, зокрема щодо того: «Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП Прищепенко В.О. вимогам пункту 12 Додатку 3 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документів, що засвідчують якість запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством, а саме зразка посвідчення на якість та/або декларації виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та/або паспорту про якість на кожну позицію товару, що зазначена в Таблиці 1, а саме на картоплю ранню та картоплю?».
Відповідно до наданих 04.12.2024 через електронну систему закупівель пояснень Замовником зазначено, що: «Постачальником у складі тендерної пропозиції надано Посвідчення про якість, а також гарантійний лист, щодо сертифікатів якості, в якому гарантує надання сертифікатів якості на кожну партію товару, при поставці. Оскільки відкриті торги з особливостями були оголошені 23.02.2024р., а закупівля та постачання картоплі молодої планувалося закуповуватись від урожаю весни-літа 2024 року, а картоплі урожаю осені 2024 року. Відповідно постачальник гарантує, що сертифікати якості на кожну поставку буде діючим з урахуванням терміну реалізації та чітко відповідати стандартам якості України».
Поруч з тим, відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, установлено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Разом з тим, відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, установлено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, зважаючи на вищевикладене, у складі тендерної пропозиції учасника - ФОП Прищепенко Валентин Олександрович відсутній зразок посвідчення про якість та/або декларація виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та/або паспорт про якість на кожну позицію товару, що зазначена в Технічній специфікації, а саме на картоплю ранню, чим порушено вимоги пункту 12 Додатку 3 до ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Прищепенко Валентин Олександрович, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з ним договір вартістю 566 500,00 гривень.
Період усунення порушень:
06.12.2024 15:57 - 21.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2024 15:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо виконання зобов’язань по усуненню порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатами моніторингу процедури закупівлі Картопля (код ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-23-009462-a) (ID моніторингу UA-M-2024-11-14-000011)
За результатами проведеного моніторингу Північним офісом Держаудитслужби 06.12.2024 року опубліковано висновок, в якому встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ФОП Прищепенко Валентин Олександрович, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Листом від 09.12.2024 року №556 уповноважена особа Білоцерківського психоневрологічного інтернату звернулася до ФОП Прищепенко Валентина Олександровича з проханням припинити зобов’язання за укладеним Договором про закупівлю від 15.03.2024 року №32 (далі- Договір).
Листом від 09.12.2024 року №13 (номер вхідної від 10.12.2024 р. №181) ФОП Прищепенко Валентин Олександрович повідомив про неможливість розірвання Договору у зв’язку з виконанням його в повному обсязі та з дотриманням сторонами всіх його умов (остання оплата за товар отримана 21.11.2024 року).
З урахуванням зазначеного, виконання Договору призводить до неможливості усунення виявлених порушень шляхом його розірвання.
Дата публікації звіту:
10.12.2024 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
ecab2169d1ce433cacb4691e518e6a5d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2024 11:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Картопля» за кодом ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-23-009462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f4a990da8d2f45e7a16d1d95c3a8f52c
Назва:
Щодо надання пояснення по моніторингу процедури закупівлі Картопля (код ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-23-009462-a) (ID моніторингу UA-M-2024-11-14-000011)
Дата опублікування:
20.11.2024 11:45
Опис:
Одним з основних завдань адміністрації Білоцерківського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) є створення належних умов для проживання підопічних, тому потреба у закупівлі Картопля (код ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-23-009462-a) зумовлена необхідністю забезпечення якісного та безперебійного харчування для виконання натуральних норм встановлених відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13 березня 2002 р. № 324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики».
Обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», чинним ДСТУ, ГОСТ, ТУ У і мають підтверджуватися протоколами випробувань, сертифікатами якості або декларацією виробника.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та розрахунків до нього на 2024 рік за бюджетною програмою КПКВК 0813102 «Забезпечення соціальними послугами стаціонарного догляду з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або ін» по КЕКВ 2230 на закупівлю картоплі в сумі 575570,00 грн. та затверджений планом закупівель Замовника.
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок розміру витрат проведений на підставі закупівельних цін попередніх закупівель, враховано індекс споживчих цін та необхідну кількісті товару для виконання норм харчування: картопля рання- 13000 кг, картопля- 28000 кг.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо, що власного сайту Білоцерківський психоневрологічний інтернат не має, тому надаємо посилання на сайт Київської обласної державної адміністрації, державного органу, якому безпосередньо підпорядковуємся та на сайті якого оприлюднюється інформація по закупівлях нашого закладу (посилання https://koda.gov.ua/gromadskosti/vidkryti-dani/publichni-zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-oda/departament-soczialnogo-zahystu-naselennya/)
Номер:
5a5c9df54778498cb4eb63468763428e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.11.2024 12:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.12.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП Прищепенко В.О. вимогам підпункту 1.8 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі-ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або Уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватись вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі?
2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП Прищепенко В.О. вимогам підпункту 1.11 пункту 1 Додатку 1 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості про учасника?
3. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП Прищепенко В.О. вимогам пункту 12 Додатку 3 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документів, що засвідчують якість запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством, а саме зразка посвідчення на якість та/або декларації виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та/або паспорту про якість на кожну позицію товару, що зазначена в Таблиці 1, а саме на картоплю ранню та картоплю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
91813219b2a5453e9fad72a07fbee607
Назва:
Щодо надання пояснення по моніторингу процедури закупівлі Картопля (код ДК 021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-02-23-009462-a) (ID моніторингу UA-M-2024-11-14-000011)
Дата опублікування:
04.12.2024 12:56
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у наданні додаткових пояснень.
1. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП Прищепенко В.О. вимогам підпункту 1.8 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації (далі-ТД), а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або Уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватись вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при наданні послуг, що є предметом закупівлі?
Заходи із захисту довкілля передбачають обмеження у складі продукції на вміст хімічних речовин, що мають значний вплив на стан довкілля та здоров’я людини.
Подане посвідчення про якість, що відповідає за якість запропонованої продукції, картопля відповідає ДСТУ 9221:2023, який відповідає вимогам, що забезпечують безпеку продукції для життя і здоров’я громадян, охорону навколишнього середовища.
Також, у наданій пропозиції ФОП Прищепенко В.О. наданий протокол перевірки технічного стану транспортного засобу, який відповідає за захист довкілля, що має забезпечувати не допуску розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин, а також не допуску викиду відпрацьованих газів, які перевищують допустимі норми.
Довідка про захист довкілля гарантує дотримання всіх норм застосування із захисту довкілля.
2. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП Прищепенко В.О. вимогам підпункту 1.11 пункту 1 Додатку 1 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості про учасника?
Витяг чи виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містить відомості, а саме найменування, організаційно-правова форма, місцезнаходження, види діяльності, а також ім’я фізичної особи – підприємця, її види діяльності.
Оскільки у виписці чи витязі є надані види діяльності, то Замовник встановлює відповідність чи має право Учасник на постачання певного виду товару. У ФОП Прищепенко В.О. є відповідний КВЕД на оптову торгівлю картоплею, а саме КВЕД 46.31 Оптова торгівля фруктами і овочами.
3. Яким чином Замовником встановлено відповідність ФОП Прищепенко В.О. вимогам пункту 12 Додатку 3 до ТД, а саме в частині надання в складі тендерної пропозиції документів, що засвідчують якість запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством, а саме зразка посвідчення на якість та/або декларації виробника, яку видають оператори ринку, що здійснюють виробництво продукції та/або паспорту про якість на кожну позицію товару, що зазначена в Таблиці 1, а саме на картоплю ранню та картоплю?
Постачальником у складі тендерної пропозиції надано Посвідчення про якість, а також гарантійний лист, щодо сертифікатів якості, в якому гарантує надання сертифікатів якості на кожну партію товару, при поставці. Оскільки відкриті торги з особливостями були оголошені 23.02.2024р., а закупівля та постачання картоплі молодої планувалося закуповуватись від урожаю весни-літа 2024 року, а картоплі урожаю осені 2024 року. Відповідно постачальник гарантує, що сертифікати якості на кожну поставку буде діючим з урахуванням терміну реалізації та чітко відповідати стандартам якості України.