• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги зі здійснення вхідних та вихідних дзвінків»

«Послуги зі здійснення вхідних та вихідних дзвінків», код 64210000-1 (Послуги телефонного зв'язку та передачі даних) визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі (додаток 2 до протокольного рішення УО) Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення очікуваної вартості здійсненне на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. За даною процедурою закупівлі планується закупівля Послуг зі здійснення вхідних та вихідних дзвінків на загальну суму 180 299,20 грн (сто вісімдесят тисячі двісті дев’яносто дев’ять гривень, 20 коп.), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України. Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі (додаток 3 до протокольного рішення УО) Терміни та визначення - SIP (англ. Session Initiation Protocol - протокол встановлення сеансу) протокол передачі даних, описує спосіб встановлення і завершення користувацького інтернет-сеансу, що включає обмін мультимедійним контентом; - DID (Direct Inward Dialing) - можливість АТС здійснювати маршрутизацію дзвінків з телефонної мережі загального користування безпосередньо на внутрішні номери Учасника (абонента), що дозволяє використовувати декілька міських ліній для дзвінків значно більшій кількості внутрішніх абонентів. Вимоги до надання послуг Надавач послуг повинен бути включений до реєстру операторів, провайдерів електронних комунікацій відповідно до порядку затвердженому рішенням НКРЗІ. Надавач послуг повинен підтвердити законність використання номерного ресурсу. Можливість організації резервування телефонії на рівні (оператора). Режим надання сервісу 24/7/365. Надавач послуг повинен надати гарантовану технічну підтримку надання послуги в режимі 24/7/365 Повідомлення про проведення запланованої недоступності послуг (надалі - ЗНП) за 3 робочих дні (проміжок часу для проведення ЗНП 23:00-08:00). Реагування служби технічної підтримки на звернення, не пізніше 1 години. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.

Завершена

180 299.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 902.00 UAH