-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід фракції 0-5 мм, Щебенево-піщана суміш фракції С7 0-40 мм, Щебінь з природнього каменю фракцій 20-40 мм та 40-70 мм
Завершена
4 205 450.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 027.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 027.25 UAH
Номер:
c5f8051625ad4ce9964f22aa3fb03185
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-19-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 17:32 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2024 № 22-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 19.03.2024 № 22-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-02-23-008262-a 23.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Жашківського виробничого управління житлово-комунального господарства на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.02.2024 № 43, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПРЕС ТЕХБУД» (далі – ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.03.2024 № 55, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.03.2024, договір від 14.03.2024 № 1403/24 на суму 2 799 979,20 грн, укладений між Замовником та
ТОВ «ЕКСПРЕС ТЕХБУД», пояснення надане 25.03.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
27.03.2024 10:17 - 02.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
27.03.2024 10:17
Запити/Пояснення
Номер:
7ed3eca729d24a3ebfa1bb69822796d1
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
20.03.2024 11:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід фракції 0-5 мм, Щебенево-піщана суміш фракції С7 0-40 мм, Щебінь з природного каменю фракцій 20-40 мм та 40-70 мм» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-23-008262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
af0dbfd5292842598ad17cd31745d976
Назва:
Грунтові пояснення та скани документів
Дата опублікування:
25.03.2024 09:14
Опис:
Розмір бюджетного призначення: 4 205 450,00 грн. з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.
Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (в т.ч. тимчасового кошторису). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо. Замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах/роботах/послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного) розпочати процедуру закупівлі за відповідним предметом, керуючись його очікуваною вартістю за умови, що в проекті договору про закупівлю буде передбачений відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування.
Якщо закупівля здійснена з урахуванням планової потреби у товарах (роботах або послугах) на рік, то на початку нового бюджетного року, навіть, за наявності тимчасового індивідуального кошторису замовник у договорах про закупівлю може зазначити суму договору відповідно до ціни тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною за результатами аукціону або ціни пропозиції та взяти зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми, передбачивши умову щодо оплати залишку предмета закупівлі виключно за наявності коштів з постійним кошторисом. Таку позицію, висвітлено за листом інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року.
Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.»
Також Мінекономіки України оприлюднено на веб-сайті Prozorro Інфолист № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року «ЩОДО ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-planuvannya-zakupivel-1
Вказаним листом Мінекономіки України підтвердило, що закупівля може відбуватись без наявного обсягу коштів на покриття потреби, керуючись документально засвідченим фактом потреби замовника в здійсненні такої закупівлі: «Таким чином, ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі.
Водночас при укладанні договору про закупівлю за результатом процедури розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Тому, в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування.»
Відтак обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості по даній закупівлі здійснено у відповідності до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та реальним цінам на вищевказані послуги.
Відповідно до пояснювальної записки до рішення міської ради «Про бюджет Жашківської міської територіальної громади на 2024 рік (2351400000) № 25-59/VIII від 21.12.2023 року (копія рішення та витяг пояснювальної записки додається), Замовнику на поточний благоустрій передбачено кошти в сумі 16 031 700,00грн. Кошти в сумі 4 205 450,00 гривень заплановано для закупівлі щебенево-піщаної суміші, а саме:
Пісок із відсівів дроблення вивержених гірських порід фракції 0-5 мм т 50
Щебенево-піщана суміш фракції С7 0-40 мм т 8090
Щебінь з природнього каменю фракції 20-40 мм т 100
Щебінь з природнього каменю фракції 40-70 мм т 500
Всього т 8 740
Даною сумішшю буде здійснено підсипку доріг із твердим покриттям Жашківської МТГ. Ціна за одиницю товару бралась Замовником, відповідно до комерційних пропозицій Постачальників.
Предмет закупівлі та його технічні і якісні характеристики обумовлені необхідністю потреб у підсипці доріг з твердим покриттям Жашківської МТГ.Якість та безпечність товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ГОСТ, ТУ), що підтверджується відповідними документами у складі тендерної пропозиції учасника:
-чинний Сертифікат відповідності товару та протокол сертифікаційних випробувань до нього, видані уповноваженим органом. Протоколи за результатами сертифікаційних випробувань повинні бути видані акредитованим органом ДСТУ ISO/IES 17025. На підтвердження надати у складі пропозиції атестат про акредитацію випробувальної лабораторії;
- чинний Радіаційний Сертифікат та паспорт радіаційної якості товару до нього, видані уповноваженим органом.
Посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://gromada.online/rada/03356909/news/1711022156/