-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені)
Завершена
5 497 555.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 487.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 487.78 UAH
Номер:
945c9882508d49f5b47eae2bb87152ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-21-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2024 00:00
Період моніторингу:
21.03.2024 14:30 - 12.04.2024 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.03.2024 № 22-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 21 березня 2024 року № 22-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2024-02-23-007775-a від 23.02.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Гранат», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-02-23-003089-а); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.02.2024 № 94 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.03.2024; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Гранат» (далі – ТОВ «Гранат»); рішення уповноваженої особи, протокол від 06.03.2024 № 105; повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2024; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 13.03.2024 № 413; пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 25.03.2024 та 03.04.2024 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
09.04.2024 12:47 - 13.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2024 12:47
Запити/Пояснення
Номер:
7d9263f744634e57b3d8aaecccf98c53
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.03.2024 11:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-007775-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4fb50cb8d1644c669f06c9f8e0b30bf4
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-03-21-000018
Дата опублікування:
25.03.2024 15:09
Опис:
Пояснення
щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-03-21-000018
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені), Ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-02-23-007775-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Очікувальна вартість закупівлі розрахована відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільськогогосподарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами, виходячи з аналізу цін закупівель у системі Рrozorro відповідної продукції з аналогічними технічними характеристиками, та отриманих цінових пропозицій від ТОВ «Руол Стандарт», ТОВ «Гранат», ТОВ «Бізнес плюс ЛТД», що наведено у Додатку 1 «Розрахунок очікуваної вартості управління освіти Святошинської в місті Києві державної адміністрації, щодо закупівлі «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені), очікуваної (планової) кількості дітей, які харчуються в закладах дошкільних освіти Замовника, норм споживання та бюджетних призначень.
Технічні та якісні характеристики «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені), Ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-02-23-007775-a, сформовано відповідно до показників безпечності та якості для харчових продуктів, згідно з чинними нормативними документами, зокрема, Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами), а також спільних наказів «Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 26.02.2013 № 202/165, «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563.
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі -
https://svyatruo.org.ua/blog/2024/02/26/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-36/ (Файл «Обгрунтування_Оброблені овочі та фрукти_2024 р.»)
Номер:
3080050887c44a56bc9b652884d0bd1f
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
25.03.2024 16:30
Опис:
Під час оприлюднення в електронній системі закупівель (далі — Електронна система) через авторизований електронний майданчик інформації в розділі «Моніторинг» - «запити та відповіді» у закупівлі «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені), Ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-02-23-007775-a, сталася технічна (механічна) помилка, а саме:
- не завантажено документи до Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-03-21-000018, а саме:
• Протокол №126 Моніторинг «ДК 0212015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі»;
• Додаток №1 Розрахунок вартості закупівлі «ДК 0212015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі».
Внести зміни чи доповнити відповідь після оприлюднення інформації технічно неможливо.
Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон) наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі Електронної системи.
Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку).
Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення в Електронній системі інформації та документів у сфері публічних закупівель. З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою.
У зв’язку з цим уповноваженою особою прийнято рішення оприлюднити дані документи через функціонал для оприлюднення «Надати відповідь з власної ініціативи».
Номер:
4c5378d8c11745268cbab3cdbde318f3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2024 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-007775-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із даних питань:
1. Чому Вами не відхилено учасника ТОВ «Гранат», якщо тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації, зокрема, Учасником не надано лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, та/або копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або актів звірки взаєморозрахунків за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів), на товари що є предметом закупівлі відповідно до таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. Яким чином учасник ТОВ «Гранат» виконав умови пункту 1.12 Додатку 4 тендерної документації, а саме: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати у зв’язку із закупівлею продукції у дошкільні навчальні заклади, а також у зв’язку із різними потребами навчальних закладів, необхідно щоб учасник підтвердив можливість фасування та виконання замовлень дошкільних навчальних закладів наступним (стосується продукції соління: огірки, помідори, капуста): копії нормативно-технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (оскільки ДНЗ замовляють різну кількість продукції необхідно, щоб на підприємстві була розроблена технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм).
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
37177082d4324282a683abbe073b633f
Назва:
Пояснення щодо моніторингу ІD: UA-M-2024-03-21-000018
Дата опублікування:
04.04.2024 13:53
Опис:
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надає пояснення щодо моніторингу закупівлі «ДК 021:2015 - 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі» (Консервована квашена капуста, консервовані помідори (помідори солоні), консервовані огірки (огірки солоні), томатне пюре (томатна паста), курага, чорнослив, родзинки, яблука сушені), Ідентифікатор закупівлі: №UA-2024-02-23-007775-a, та в межах своєї компетенції зазначає наступне:
1. Відповідно до Таблиці 3 Додатку 2 Тендерної документації – Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи:
• Довідка про виконання аналогічного/аналогічних договорів – договорів на поставку продукції, що є предметом цієї закупівлі із зазначенням назви, адреси замовників; П.І.Б., номерів телефонів контактних осіб замовників, яким постачався товар;
• Скан-копія оригіналу аналогічного/аналогічних договорів, що наведені в довідці про виконання аналогічних договорів;
На підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам Товариством з обмеженою відповідальністю «Гранат» (далі – ТОВ «Гранат») у складі тендерної пропозиції надано файл «Аналогічні договори- соління, заморожені овоче, фрукти, сухофрукти_2022 (з додатками).pdf», що містить:
- Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- Договір №125 від 21.02.2022 р. укладеного з Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, на поставку продуктів харчування: паста томатна, зелений горошок консервований, огірки солоні, помідори солоні, капуста квашена, суміш ягід швидкозаморожена(асорті), суміш овочева швидкозаморожена(асорті).
-Договір №127 від 21.02.2022 р. укладеного з Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на поставку продуктів харчування: сухофрукти, родзинки без кісточок, курага, чорнослив, плоди шипшини сушені.
• Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, та/або копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або актів звірки взаєморозрахунків за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів), на товари що є предметом закупівлі.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Гранат» у складі тендерної пропозиції надано файл «Звірка розрахунку УО Дарницької РДА-2022.pdf», що містить:
- Акти звіряння розрахунків з Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації відповідно до Договіру №125 від 21.02.2022 р. та Договіру №127 від 21.02.2022 р., що зазначені у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Оскільки, Таблицею 3 Додатку 2 Тендерної документації прописано, що учасник повинен надати: Лист/и – відгук/и на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланка), належно оформлені, з обов’язковим посиланням на № та дату договору, та/або копії видаткових накладних з підписами обох сторін та/або актів звірки взаєморозрахунків за договорами з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів), на товари що є предметом закупівлі. Тобто, Учасник може надати всі документи із переліченого списку, або один документ на вибір, що наведені через «та/або» щодо підтвердження достовірність виконання аналогічного(их) договору(ів).
Таким чином, ТОВ «Гранат» виконав дану вимогу надавши Акти звіряння розрахунків з Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, відповідно до Договіру №125 від 21.02.2022 р. та Договіру №127 від 21.02.2022 р., що зазначені у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. Відповідно до пункту 1.2. Додатку 4 Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати, наступні документи, зокрема:
«1.12. У зв’язку із закупівлею продукції у дошкільні навчальні заклади, а також у зв’язку із різними потребами навчальних закладів, необхідно щоб учасник підтвердив можливість фасування та виконання замовлень дошкільних навчальних закладів наступним (стосується продукції соління: огірки, помідори, капуста): а саме: учасник повинен надати копії нормативно - технічної документації стосовно можливості фасування та виконання замовлень ДНЗ відповідно до якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (оскільки ДНЗ замовляють різну кількість продукції необхідно, щоб на підприємстві була розроблена технічна документація щодо можливості фасування необхідної кількості продукції із забезпеченням санітарно – гігієнічних норм).»
На виконання даної вимоги ТОВ «Гранат» у складі тендерної пропозиції надано файл «Нормативно-технічна документація_ТУ на фасування соління.pdf», що містить Технічні умови ТУ У 10.3-21620913-003:2014 «ОВОЧІ ТА ЇХ СУМІШІ ОБРОБЛЕНІ ТА ЗАКОНСЕРВОВАНІ ФАСОВАНІ» та файл «Зміни №1_Нормативно-технічна документація_ТУ на фасування соління.pdf», що містить Зміни 1 ТУ У 10.3-21620913-003:2014 «ОВОЧІ ТА ЇХ СУМІШІ ОБРОБЛЕНІ ТА ЗАКОНСЕРВОВАНІ ФАСОВАНІ» перевіреного 25.01.2021 року Державним підприємством «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» (термін дії технічних умов – 27.01.2026 року), як підтвердження можливості до даних технічних умов на підприємстві ТОВ «Гранат» надання послуг з пакування овочів та їх сумішей оброблених та законсервованих (продукти), призначених для харчування населення, в тому числі, дітей дошкільного та шкільного віку загальноосвітніх навчальних, позашкільних, оздоровчих закладах для забезпечення повноцінного безпечного і якісного харчування, а також для реалізації для харчування туристичних груп, за замовлення споживача, для корпоративного харчування, а також в торгівельних мережах та в підприємствах ресторанного господарства, за технологічною інструкцією з дотриманням санітарних правил затверджених в установленому порядку. Продукцію, призначену для харчування дітей дошкільного та шкільного віку загальноосвітніх навчальних, позашкільних, оздоровчих закладах, фасують наступних найменувань:
- капусту білокачанну квашену;
- томати, огірки цілі солоні.
Також тендерна пропозиція містить файл «Сертифікати на пакувальний матеріал.pdf», що містить сертифікат виробника №17508 від 07.12.2020 р. ТОВ «Пласт-бокс Україна» на товар: пластиковий контейнер 10BIS/3 білий з мет.р., біла кришка та висновок державної санітарно-епідемічної експертизи на тару полімерну, що виготовлена у відповідності із ТУ У 25.2-32946550-001:2011 «Тара полімерна.Технічні умови»
Таким чином ТОВ «Гранат» виконав вимоги підпункту 1.12 Додатку 4 Тендерної документації.
ДОДАТКИ:
1. Файл «Аналогічні договори- соління, заморожені овоче, фрукти, сухофрукти_2022 (з додатками).pdf»
2. Файл «Звірка розрахунку УО Дарницької РДА-2022.pdf»
3. Файл «Нормативно-технічна документація_ТУ на фасування соління.pdf»
4. Файл «Зміни №1_Нормативно-технічна документація_ТУ на фасування соління.pdf»
5. Файл «Сертифікати на пакувальний матеріал.pdf»