• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція захисних споруд цивільного захисту неврологічного корпусу КНП «Клінічна лікарня № 4» СМР за адресою: м. Суми, вул. Металургів, 38 (ДК 021:2015-45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)

Завершена

9 959 829.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 99 598.30 UAH
Номер: 9f9b5e0ed7af4470a786532f56ef2c44
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-19-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 19.04.2024 15:56 - 11.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.04.2024 № 27-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.04.2024 № 27-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг UA-2024-02-23-007331-a, яку проводить Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 881-80-44, garikkiselev@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей №1178 встановлено порушення п.17 та п.28 Особливостей №1178, ч.3 ст.22 Закону №922. Дослідженням питань: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом внесення відповідних змін до укладеного договору з метою приведення його до вимог чинного законодавства, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «25» квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2024 рік; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 22.02.2024 №21), протокол про прийняття рішення уповноваженої особи від 11.03.2024, укладений договір. Аналізом процедури закупівлі встановлено наступне. Замовником у ч.4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД (далі – Розділ VI) визначено істотні умови договору про закупівлю, а саме: істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Замовником у п.12.13 проекту договору (Додаток 3 до ТД) установлено перелік випадків зміни істотних умов договору. Згідно з ч.1 ст.628 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до ч.1 ст.638 ЦКУ істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Аналогічними, за суттю, до положень ЦКУ є положення ч.2 ст.180 Господарського кодексу України (далі - ГКУ). Наведенні положення ЦКУ та ГКУ конкретизовані Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Загальні умови). Згідно з п.2 Загальних умов ці умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Відповідно до п.3 Загальних умов істотні умови – це умови договору, визнані істотними за законом і необхідні для договорів підряду в будівництві, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін досягнуто згоди. Згідно з п.5 Загальних умов, визначено перелік істотних умов договору підряду, а саме: - найменування та реквізити сторін; - місце і дата укладення договору підряду; - предмет договору підряду; - договірна ціна; - строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта); - права та обов'язки сторін; - порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду; - умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва; - порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; - порядок залучення субпідрядників; - вимоги до організації робіт; - порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; - умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; - джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); - порядок розрахунків за виконані роботи; - порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва); - гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; - відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; - порядок врегулювання спорів; - порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. З огляду на зазначене, перелік істотних умов договору, визначених Замовником у відповідних розділах ТД та у завантаженому окремим файлом проекті договору, не відповідають вимогам положень ч.1 ст.628, ч.1 ст.638 ЦКУ, ч.2 ст.180 ГКУ, п.2, п.5 Загальних умов. Зазначене порушення є передумовою для внесення змін до істотних умов договору, визначених п.5 Загальних умов, після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадках, не передбачених п.19 Особливостей №1178. З огляду на зазначене, ТД Замовника складена з недотриманням положень п.17 та п.28 Особливостей №1178, ч.3 ст.22 Закону №922.
Період усунення порушень: 26.04.2024 15:19 - 11.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2024 15:19

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, до Договору про закупівлю робіт за державні кошти від 21.03.2024 № 3/24 внесено відповідні зміни. Додаткова угода № 3 від 02 травня 2024 року додається
Дата публікації звіту: 03.05.2024 10:41

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, до Договору про закупівлю робіт за державні кошти від 21.03.2024 № 3/24 внесено відповідні зміни. Додаткова угода № 3 від 02 травня 2024 року додається
Дата публікації: 03.05.2024 16:31