-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція захисних споруд цивільного захисту неврологічного корпусу КНП «Клінічна лікарня № 4» СМР за адресою: м. Суми, вул. Металургів, 38 (ДК 021:2015-45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Завершена
9 959 829.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 99 598.30 UAH
мін. крок: 1% або 99 598.30 UAH
Номер:
9f9b5e0ed7af4470a786532f56ef2c44
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 15:56 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.04.2024 № 27-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 18.04.2024 № 27-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-02-23-007331-a, яку проводить Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей №1178 встановлено порушення п.17 та п.28 Особливостей №1178, ч.3 ст.22 Закону №922.
Дослідженням питань: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом внесення відповідних змін до укладеного договору з метою приведення його до вимог чинного законодавства, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «25» квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2024 рік; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 22.02.2024 №21), протокол про прийняття рішення уповноваженої особи від 11.03.2024, укладений договір.
Аналізом процедури закупівлі встановлено наступне.
Замовником у ч.4 Розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД (далі – Розділ VI) визначено істотні умови договору про закупівлю, а саме: істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів.
Замовником у п.12.13 проекту договору (Додаток 3 до ТД) установлено перелік випадків зміни істотних умов договору.
Згідно з ч.1 ст.628 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Відповідно до ч.1 ст.638 ЦКУ істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Аналогічними, за суттю, до положень ЦКУ є положення ч.2 ст.180 Господарського кодексу України (далі - ГКУ).
Наведенні положення ЦКУ та ГКУ конкретизовані Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Загальні умови).
Згідно з п.2 Загальних умов ці умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників).
Відповідно до п.3 Загальних умов істотні умови – це умови договору, визнані істотними за законом і необхідні для договорів підряду в будівництві, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін досягнуто згоди.
Згідно з п.5 Загальних умов, визначено перелік істотних умов договору підряду, а саме:
- найменування та реквізити сторін;
- місце і дата укладення договору підряду;
- предмет договору підряду;
- договірна ціна;
- строки початку та закінчення робіт (будівництва об'єкта);
- права та обов'язки сторін;
- порядок забезпечення виконання зобов'язань за договором підряду;
- умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об'єкта будівництва;
- порядок забезпечення робіт проектною документацією, ресурсами та послугами; - порядок залучення субпідрядників;
- вимоги до організації робіт;
- порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів;
- умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт;
- джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта);
- порядок розрахунків за виконані роботи;
- порядок здачі-приймання закінчених робіт (об'єкта будівництва);
- гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків;
- відповідальність сторін за порушення умов договору підряду;
- порядок врегулювання спорів;
- порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання.
З огляду на зазначене, перелік істотних умов договору, визначених Замовником у відповідних розділах ТД та у завантаженому окремим файлом проекті договору, не відповідають вимогам положень ч.1 ст.628, ч.1 ст.638 ЦКУ, ч.2 ст.180 ГКУ, п.2, п.5 Загальних умов.
Зазначене порушення є передумовою для внесення змін до істотних умов договору, визначених п.5 Загальних умов, після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі у випадках, не передбачених п.19 Особливостей №1178.
З огляду на зазначене, ТД Замовника складена з недотриманням положень п.17 та п.28 Особливостей №1178, ч.3 ст.22 Закону №922.
Період усунення порушень:
26.04.2024 15:19 - 11.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.04.2024 15:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, до Договору про закупівлю робіт за державні кошти від 21.03.2024 № 3/24 внесено відповідні зміни. Додаткова угода № 3 від 02 травня 2024 року додається
Дата публікації звіту:
03.05.2024 10:41
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, до Договору про закупівлю робіт за державні кошти від 21.03.2024 № 3/24 внесено відповідні зміни. Додаткова угода № 3 від 02 травня 2024 року додається
Дата публікації:
03.05.2024 16:31