-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки код ДК 021:2015 «ЄЗС» - 50410000-2 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Завершена
245 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
Номер:
d939023f3d5c4c949112a13ed9c8d340
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:37 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024 № 37
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 20.05.2024 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-02-23-006341-a 23.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КНП «ЦПМСД «Ювілейний» РМР (далі – Замовник) UA-P-2024-02-23-002549-a на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 23.02.2024 № 7; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «Рівнестандарт» (далі – ТОВ «Рівнестандарт»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 02.04.2024 №12 про визначення переможця та про намір укласти договір; рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.03.2024 № 5233-р/пк-пз (опубліковане 27.03.2024); повідомлення про намір укласти договір від 02.04.2024; Договір від 16.04.2024 №73; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 23.05.2024.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Рішення Органу оскарження Замовником виконано 02 квітня 2024 року (скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Рівнестандарт»).
Період усунення порушень:
27.05.2024 11:38 - 31.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.05.2024 11:38
Запити/Пояснення
Номер:
b6fe0e446fda4bf2a7a20d7bfef11ec6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
20.05.2024 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету послуги з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки код ДК 021:2015 «ЄЗС» - 50410000-2 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-006341-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b7cfbd4b3c05408a9a2076e274c25c47
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.05.2024 13:34
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету послуги з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки код ДК 021:2015 «ЄЗС» - 50410000-2 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-006341-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 передбачено наступне:
Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Виходячи зі змісту цієї норми, визначається обов’язковість наявності такого обґрунтування щодо публічних закупівель у розпорядників бюджетних коштів, а також оприлюднення такого обґрунтування при проведенні процедур закупівель.
Відповідно до інформації в Єдиному реєстрі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) КНП «ЦПМСД «Ювілейний» РМР є одержувачем бюджетних коштів, отже дана вимога на підприємство не поширюється. Крім того зазначаємо, що відповідно до затвердженого фінансового плану підприємства на 2024 рік закупівля по предмету послуги з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки код ДК 021:2015 «ЄЗС» - 50410000-2 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» запланована з коштів Національної служби здоров’я України.
Послуги з повірки засобів вимірювальної техніки проводяться згідно з вимогами Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014р. № 1314-VII зі змінами, наказу Мінекономрозвитку від 08.02.2016р. № 193 «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів» і відповідно до чинної нормативної документації у сфері метрології та діючих документів щодо методики повірки. Враховуючи вищевказані вимоги, перед проведенням процедури закупівлі відповідальним за метрологічне забезпечення КНП була складена та надана уповноваженій особі службова записка з технічними, кількісними та якісними характеристики, яка використовувалась в подальшому уповноваженою особою під час проведення процедури відкритих торгів. Сканована копія службової записки додається.
Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Розділу 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 та яка має рекомендаційний характер, розрахунок очікуваної вартості по предмету - Послуги з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки код ДК 021:2015 «ЄЗС» - 50410000-2 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» проводився шляхом направлення 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам даних послуг. Скановані копії 3-х запитів додаються. У відповідь надійшло лише дві цінові пропозиції (додаються). Середнє арифметичне між даними двома пропозиціями становить – 278 314,00 грн.
Для більш точного розрахунку додатково проводився розрахунок методом очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх періодів (пункт 2 Розділу 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі).
Для розрахунку очікуваної вартості використовувались ціни закупівлі по предмету - Послуги з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки код ДК 021:2015 «ЄЗС» - 50410000-2 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» 2023 року з урахуванням індексу інфляції з офіційного веб-сайту Державної служби статистики України. Базисним місяцем, який застосовується для розрахунку коефіцієнта індексації, є місяць, наступний за місяцем укладання угоди у минулому періоді-березень 2023 року; коефіцієнт індексації розраховується відносно місяця, що передує місяцю, у якому здійснюється розрахунок очікуваної вартості-січень 2024 року. В результаті проведеного розрахунку очікувана вартість становить 212 633,21 грн. Розрахунок додається.
В результаті проведених розрахунків за двома методами очікуваної вартості, уповноважено особою було прийнято рішення вивести середнє арифметичне значення між двома методами та встановити очікувану вартість по предмету - Послуги з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки код ДК 021:2015 «ЄЗС» - 50410000-2 - «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів» в сумі 245 000,00 грн.