-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)
Роботи на протязі 2024-2025 років
Завершена
22 626 222.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 113 131.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 113 131.11 UAH
Номер:
cef67259353448449c0dc5618f839954
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-14-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2024 00:00
Період моніторингу:
19.03.2024 17:24 - 10.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
18.03.2024 № 31
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 18.03.2024 № 31
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2024-02-23-001831-a 23.02.2024 Виконавчий комітет Царичанської селищної ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону№ 922-VIII в частині невідповідності умов договору від 13.03.2024 № 66 нормам ЦКУ.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ОТЕКО", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік UA-P-2024-02-23-000459-c виконавчого комітету Царичанської селищної ради (далі Замовник), тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 23 лютого 2024 (10:03), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.03.2024 № 43, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "ОТЕКО", повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 06 березня 2024, договір від 13.03.2024 № 66, додаткову угоду від 19.03.20024 № 1, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 22.03.2024, 04.04.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом установлено, що у проєкті договору, який є Додатком № 5 до тендерної документації Замовника, положенням пункту 5.3 розділу 5 «ВИКОНАННЯ РОБІТ» підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об’єкту після ремонту протягом 3-х років.
Водночас, підпунктом 3.2. пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником визначено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
В свою чергу, Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі – гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Відповідно до пункту 5 Постанови № 688, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Окрім цього, відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України (далі ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років.
Таким чином, положення пункту 5.3 розділу 5 «ВИКОНАННЯ РОБІТ» проєкту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації Замовника та договору від 13.03.2024 № 66 суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ. Отже, в порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Окрім, цього договір від 13.03.2024 № 66 між Замовником та переможцем закупівлі ТОВ "ОТЕКО" укладений з порушенням вимог частини першої статті 41 Закону № 922-VIII в частині невідповідності нормам ЦКУ.
Період усунення порушень:
10.04.2024 17:52 - 25.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2024 17:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), на виконання висновку органу державного фінансового контролю щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів) виконавчий комітет Царичанської селищної ради повідомляє наступне:
1. Прийнято розпорядження голови виконавчого комітету Царичанської селищної ради від 15.04.2024 №107 «Про розгляд висновку органу державного фінансового контролю щодо закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область».
2. Підписано та опубліковано додаткову угоду № 2 від 15 квітня 2024 року до Договору № 66 від 13 березня 2024 року.
Дата публікації звіту:
16.04.2024 15:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
Опис:
Порушення, встановлені за результатом моніторингу, усунуто шляхом додаткової угоди від 15.04.2024 № 2 та Розпорядження голови виконавчого комітету Царичанської селищної ради від 15.04.2024 № 107-р.
Дата публікації:
22.04.2024 10:00
Запити/Пояснення
Номер:
75d1427cf4be48539be381c5ecf03c36
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
21.03.2024 10:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-001831-a), яку проведено Виконавчим комітетом Царичанської селищної ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником коштів селищного бюджету.
Просимо надати посилання на власний веб-сайт (або на офіційний веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
e3fa7e52ca904c24ac935a20fb684d21
Назва:
Представникам органу моніторингу. Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.03.2024 12:21
Опис:
Доброго дня!
1. Розрахунок розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі проводився на основі експертного звіту №818/КД/2023 від 05 жовтня 2023 року, реєстраційний номер ЕХ01:6669-7738-0283-3230; проектно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва). Технічні якісні характеристики предмета закупівлі - відповідно до локальних кошторисів проектно-кошторисної документації. Документи затверджені рішенням сесії Царичанської селищної ради від 06 жовтня 2023 року №1681-25/УІІІ "Про затвердження проектно-кошторисної документації". Копія рішення та експертного звіту оприлюднені в одному файлі з обгрунтуванням. Розмір бюджетного призначення на 2024 рік визначено згідно рішення сесії Царичанської селищної ради від 20.12.2023 року №1740-27/УІІІ "Про бюджет селищної територіальної громади на 2024 рік" (передбачено 200000,00 гривень) та згідно рішення сесії Царичанської селищної радиІ від 09.02.2024 року №1778-28/УІІ "Про бюджет селищної територіальної громади на 2024 рік" (з урахуванням внесених змін), (передбачено додатково 1000000,00 гривень).
2. Обгрунтування предмету закупівлі від 23.02.2023 року оприлюднено на власному веб-сайті громади за посиланням https://tsarichanka-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-procedur-2024-rik-10-57-10-06-01-2024/
Номер:
3d87c0ae58a548bcac3664391e5b8696
Назва:
Запит для надання пояснень
Дата опублікування:
02.04.2024 17:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі роботи з «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-23-001831-a), яку проведено Виконавчим комітетом Царичанської селищної ради (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю.
В свою чергу, обсяги робіт для виконання Договору про закупівлю визначені Замовником у Додатку № 3 тендерної документації, зокрема у Додатках № 3.1.-3.10. та № 3.12 включають в собі роботи у тому числі: Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші, кількість плиток в 1 м2 до 7 шт, Поліпшене фарбування стін полівінілацетатними водоемульсійними сумішами, Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу [типу"сатенгіпс"] товщиною шару 1 мм при нанесенні за 2 рази, Безпіщане накриття поверхонь стін розчином із клейового гіпсу типу"сатенгіпс"], додавати до 3-х мм, Поліпшене фарбування стінполівінілацетатними водоемульсійними, блицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт сумішами, Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоративним розчином, Установлення нагрівників індивідуальних, Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 250 А, Установлення групових щитків освітлювальних у готовій ніші або на стіні, масою до 6 кг, Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до 100 А, Установлення вимикачів, перемикачів пакетних 2-х і 3-х полюсних на струм до
25 А, Монтаж світильників для LED-ламп, що установлюються в підвісних стелях, Монтаж сигнальних ліхтарів з надписом "вхід", "вихід", "в'їзд", "під'їзд" і т.п, Установлення штепсельних розеток заглибленого типу при схованій проводц, Установлення штепсельних розеток незаглибленого типу при відкритій проводці, Установлення вимикачів заглибленого типу при схованій проводці одноклавішних, Установлення вимикачів заглибленого типу при схованій проводці двоклавішних, Перевезення ґрунту до 30 км. Проте, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 296.02.2024р. Вих.№26-02/02, у складі тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ОТЕКО", не містить в собі інформації про наявність фахівця (ів) з укладання керамічної плитки, фахівця (ів) з утеплення фасадів, фахівця (ів) з шпаклювання, маляра (ів), електрика(ів), водія (ів).
Враховуючи вищезазначене, учасник закупівлі ТОВ "ОТЕКО" не підтвердив кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю на момент подання тендерної пропозиції, що не відповідає вимозі визначеній Замовником у пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації.
Просимо надати пояснення з питання, чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ОТЕКО" не враховані вищезазначені невідповідності вимозі визначеній Замовником у пункті 2 Додатку № 1 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питання, якє є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
553c8593e5934de98ab790be1ae50289
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.04.2024 14:44
Опис:
У п.2 Додатку 1 до Тендерної документації висунуто вимогу: «Довідка, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю. При цьому обов’язкова наявність у штаті Учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт вказаним в технічному завданні.»
Ця вимога складається з двох частин:
1. «наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу робіт за Договором про закупівлю».
Для виконання повного обсягу робіт у підприємства обов’язково повинні бути в наявності інженерно-технічні працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та здатні організувати, контролювати та забезпечити безпеку процесу виконання робіт.
На виконання цієї вимоги в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 26-02/02 від 26.02.2024 ТОВ «ОТЕКО» надало інформацію про наявність інженера з охорони праці, начальника дільниці, інженера-будівельника та виконавця робіт.
2. «При цьому обов’язкова наявність у штаті Учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт вказаним в технічному завданні.» (в цій частині вимагалося надати інформацію про працівників робітничих спеціальностей необхідних для виконання робіт вказаних в технічному завданні без зазначення конкретного фаху працівника).
На виконання цієї вимоги в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 26-02/02 від 26.02.2024 ТОВ «ОТЕКО» надало інформацію про наявність інженера з охорони праці, виконавця робіт (виконроба) та наявних працівників робітничих спеціальностей (електрогазозварник 5 розряду, електро-монтажник будівельний, монтажник будівельний 5-го розряду, слюсар-сантехнік, штукатур 5-го розряду, підсобний робітник), які можуть виконувати роботи вказані в технічному завданні в тому числі роботи з укладання керамічної плитки, утеплення фасадів, малярські, шпаклювальні, електро-монтажні та інші види робіт.
Водночас в примітці до цієї довідки зазначено: «Для виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), підприємство планує залучити робітників в необхідній кількості та за фахом, відповідно до спеціалізації робіт, які будуть прийняті на термін виконання робіт по даному об’єкту за договорами ЦПХ.
У п.3 Додатку 1 до Тендерної документації висунуто вимогу: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження відповідності цим вимогам Учасником у складі пропозиції мають бути надані: довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; сканкопія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором; Лист - відгук (рекомендаційний лист, тощо) в довільній формі від замовника, відповідно до наданих аналогічного (их) договору (ів).
На виконання цієї вимоги ТОВ «ОТЕКО» надало аналогічні договора, в тому числі в одному з яких виконувалися ідентичні роботи з укладання керамічної плитки, електро-монтажні роботи. Замовником надано позитивний відгук про співпрацю із ТОВ «ОТЕКО».
Зважаючи на відповідність пропозиції ТОВ «ОТЕКО» вимогам тендерної документації, підстави для його відхилення з цієї причини були відсутні.