• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція)

Роботи на протязі 2024-2025 років

Завершена

22 626 222.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 113 131.11 UAH
Номер: cef67259353448449c0dc5618f839954
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-14-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 19.03.2024 17:24 - 10.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 18.03.2024 № 31 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 18.03.2024 № 31 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2024-02-23-001831-a 23.02.2024 Виконавчий комітет Царичанської селищної ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yukov0912@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону№ 922-VIII в частині невідповідності умов договору від 13.03.2024 № 66 нормам ЦКУ. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "ОТЕКО", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, зі змінами (далі Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік UA-P-2024-02-23-000459-c виконавчого комітету Царичанської селищної ради (далі Замовник), тендерну документацію оприлюднену в електронній системі закупівель 23 лютого 2024 (10:03), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 06.03.2024 № 43, тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ "ОТЕКО", повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 06 березня 2024, договір від 13.03.2024 № 66, додаткову угоду від 19.03.20024 № 1, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 22.03.2024, 04.04.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби. Моніторингом установлено, що у проєкті договору, який є Додатком № 5 до тендерної документації Замовника, положенням пункту 5.3 розділу 5 «ВИКОНАННЯ РОБІТ» підрядник гарантує можливість безпосередньої і нормальної експлуатації об’єкту після ремонту протягом 3-х років. Водночас, підпунктом 3.2. пункту 3 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовником визначено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. В свою чергу, Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджено Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі Постанова № 668), які визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств (далі - капітальне будівництво об`єктів), а також комплексів і видів робіт, пов`язаних із капітальним будівництвом об`єктів та положення яких застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Відповідно до вимог абзаців другого та третього пункту 103 Постанови № 668 гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації (далі – гарантійний строк якості). Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Відповідно до пункту 5 Постанови № 688, істотною умовою договору підряду є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва). Окрім цього, відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України (далі ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта. Відповідно до статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років. Таким чином, положення пункту 5.3 розділу 5 «ВИКОНАННЯ РОБІТ» проєкту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації Замовника та договору від 13.03.2024 № 66 суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ. Отже, в порушення вимог частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII Замовник включив до складу тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. Окрім, цього договір від 13.03.2024 № 66 між Замовником та переможцем закупівлі ТОВ "ОТЕКО" укладений з порушенням вимог частини першої статті 41 Закону № 922-VIII в частині невідповідності нормам ЦКУ.
Період усунення порушень: 10.04.2024 17:52 - 25.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.04.2024 17:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), на виконання висновку органу державного фінансового контролю щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція), та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів) виконавчий комітет Царичанської селищної ради повідомляє наступне: 1. Прийнято розпорядження голови виконавчого комітету Царичанської селищної ради від 15.04.2024 №107 «Про розгляд висновку органу державного фінансового контролю щодо закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція частини громадського будинку Царичанської селищної ради під житло для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за адресою: вул. Вороного, 1д, с.Михайлівка, Дніпровський район, Дніпропетровська область». 2. Підписано та опубліковано додаткову угоду № 2 від 15 квітня 2024 року до Договору № 66 від 13 березня 2024 року.
Дата публікації звіту: 16.04.2024 15:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • other: Так
Опис: Порушення, встановлені за результатом моніторингу, усунуто шляхом додаткової угоди від 15.04.2024 № 2 та Розпорядження голови виконавчого комітету Царичанської селищної ради від 15.04.2024 № 107-р.
Дата публікації: 22.04.2024 10:00

Запити/Пояснення