-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дрова твердих порід колоті (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)
Завершена
451 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 255.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 255.00 UAH
Номер:
f922ba6835584a4398727d94052f1201
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 17:59 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
06.08.2024 № 130
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.08.2024 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2. UA-2024-02-22-011318-a 22.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності розміщення та виконання учасником, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ФОП "РОЙ ІГОР ВІКТОРОВИЧ"; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ФАСТОВ ДМИТРІЙ МИХАЙЛОВИЧ; розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "РОЙ ІГОР ВІКТОРОВИЧ"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік МАЛОДАНИЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 22.02.2024 року №1-ДР реєстр отриманих тендерних пропозицій ФОП "РОЙ ІГОР ВІКТОРОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 14.03.2024 №3-ДР повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 14.03.2024 року, Договір про закупівлю від 27.03.2024 року, №33 на загальну суму 409 795,00 гривень без ПДВ, пояснення та док надані Замовником від 16.08.2024р. на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
21.08.2024 22:18 - 27.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.08.2024 22:18
Запити/Пояснення
Номер:
996096a30b2c41bfb3d51a02c6a5287e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2024 16:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Дрова твердих порід колоті (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина)», (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-22-011318-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати пояснення, яким чином учасником виконано вимогу Додатку №3 до Тендерної документації в частині підтвердження наявності діючого на момент розкриття тендерної пропозиції сертифікату на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) та діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему екологічного менеджменту відповідно до вимог ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT), виданих органом з сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України, в сфері якого повинен бути ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 46.73 «Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням».
При цьому, що у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат №UA.ES.230516.01-23 та Сертифікат №UA.MQ.230426.02-23, видані ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ», який відповідно до Додатку до атестата про акредитацію №8о095 від 03.10.2021 не містить вид економічної діяльності «Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c58e288e98234d2d9666411b0fa77123
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.08.2024 19:57
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На Ваш запит про надання пояснень від 15.02.2024 р. повідомляємо:
Постановою КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710, рекомендовано органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На теперішній час, Малоданилівською селищною радою оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено Малоданилівською селищною радою на підставі фактичних показників минулого бюджетного року та у межах затверджених орієнтовних обсягів фінансування на 2024 рік, шляхом аналізу ринку відповідних товарів через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет, шляхом запиту комерційних пропозицій, а також в електронній системі закупівель «Прозорро».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі опубліковано за посиланнями:
https://mdanylivka-otg.gov.ua/docs/1615044/
https://rada.info/upload/users_files/04398790/docs/1c652c190db126ad0ef218363508feb1.pdf
На офіційному сайті Національного агенства з акредитації Україні (17011.https://naau.org.ua/news/zagalnyj-dokument-vyznachennya-napryamkiv-galuzej-ekonomiky-shho-vyznachayutsya-pry-akredytatsiyi-organiv-z-sertyfikatsiyi-system-menedzhmentu) опубліковано загальний документ «Визначення напрямків галузей економіки, що визначаються при акредитації органів з сертифікації систем менеджменту», який забезпечує простежуваність галузей акредитацій до статистичної номенклатури економічної діяльності. Перевіривши дані з інформацією на сайті Національного агентства з акредитації України Замовник перевірив, що орган з сертифікації акредитований в сфері ДКПП-ДК 016:2010 або КВЕД-ДК 009:2010, що охоплює код 46.73 «Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням».
Додатки:
1. Запити цінових пропозицій
2. Цінові (комерційні) пропозиції