-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Номер:
1cac02d28fa740b3b2db096e301989f5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-21-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2024 00:00
Період моніторингу:
21.11.2024 17:51 - 13.12.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
НАКАЗ
21.11.2024 № 98-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.11.2024 № 98-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2024-02-22-008684-a, 22.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує усунути встановлене моніторингом порушення шляхом оприлюднення через електронну систему закупівель додатку № 2 «Істотні умови договору» до договору на відпуск нафтопродуктів, укладеного Замовником з ТОВ «ПЕТРОЛЕУМ ПЛЮС» від 22.03.2024 № 22/03 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); роз’яснення до процедури; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту свинарства і агропромислового виробництва Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2024 рік; запитання до процедури від 28.02.2024, відповідь на запитання від 28.02.2024; вимоги учасника ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП»: UA-2024-02-22-008684-a.c1 від 26.02.2024, UA-2024-02-22-008684-a.c2 від 26.02.2024; UA-2024-02-22-008684-a.a3 від 27.02.2024, UA-2024-02-22-008684-a.c4 від 29.02.2024; UA-2024-02-22-008684-a.c5 від 29.02.2024, рішення замовника від 29.02.2024 та від 01.03.2024; тендерні пропозиції учасників: ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» та ТОВ «ПЕТРОЛЕУМ ПЛЮС»; протокол уповноваженої особи про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю дизельне паливо ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти UA-2024-02-22-008684-a від 08.03.2024; повідомлення про намір укласти договір від 08.03.2024; договір на відпуск нафтопродуктів від 22.03.2024 № 22/03 на суму 432 000,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «ПЕТРОЛЕУМ ПЛЮС»; додаткова угода від 04.07.2024 № 1; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднена 25.11.2024 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «ПЕТРОЛЕУМ ПЛЮС» укладено Договір на відпуск нафтопродуктів від 22.03.2024 № 22/03 на суму 432 000,00 грн (з ПДВ).
Відомості з веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать що замовником на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель оприлюднено договір на відпуск нафтопродуктів від 22.03.2024 № 22/03.
Відповідно до пункту 9.7 вказаного договору до нього додаються: Додаток № 1 (Специфікація); Додаток № 2 (Істотні умови договору).
Нормами підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього, що не забезпечено замовником, а саме не оприлюднено Додаток № 2 (Істотні умови договору).
Таким чином, замовником в порушення підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону № 922 Замовником не оприлюднено Додаток № 2 «Істотні умови договору» до договору на відпуск нафтопродуктів від 22.03.2024 № 22/03, укладеного Замовником з ТОВ «ПЕТРОЛЕУМ ПЛЮС».
Період усунення порушень:
29.11.2024 13:07 - 14.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.11.2024 13:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення
Дата публікації звіту:
03.12.2024 12:08
Запити/Пояснення
Номер:
0e6e2cab26d54fad8ee98669343200a4
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.11.2024 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 450000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-22-008684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
af88746d268c4e2e883ccd651466ede1
Назва:
Відповідь на звернення на запит в ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 450000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-22-008684-a
Дата опублікування:
25.11.2024 12:53
Опис:
1. На запит в ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 450000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-22-008684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1.1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1.2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень через електронну систему закупівель.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1.1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: уповноважена особа з питань публічних закупівель, керувалась примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275:
- Отримала заявку на придбання дизельного палива, де були зазначені його кількісні показники та приблизний терміни закупівлі (Додаток 1).
- Визначила очікувану вартість предмета закупівлі, застосовуючи інформацію про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/poltavskaya/ (Додаток 2).
- Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проекту кошторису на 2024 рік.
1.2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду:
Основний сайт
https://www.svinarstvo.com/index.php/ua/
Номер:
180d34b4fb0c4b27a35fc25725b23181
Назва:
Відповідь на звернення до Держаудитслужби України
Дата опублікування:
25.11.2024 12:59
Опис:
1. На запит в ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 450000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-22-008684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
1.1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1.2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень через електронну систему закупівель.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1.1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: уповноважена особа з питань публічних закупівель, керувалась примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275:
- Отримала заявку на придбання дизельного палива, де були зазначені його кількісні показники та приблизний терміни закупівлі (Додаток 1).
- Визначила очікувану вартість предмета закупівлі, застосовуючи інформацію про ціни, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/poltavskaya/ (Додаток 2).
- Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до проекту кошторису на 2024 рік.
1.2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду:
Основний сайт
https://www.svinarstvo.com/index.php/ua/
2. Подати на оприлюднити пояснення через електронну систему закупівель.