-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Моноблоки та ноутбуки
Завершена
333 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 330.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 330.00 UAH
Номер:
1f7053ab258b4434b6391951bd14a34f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-27-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2024 00:00
Період моніторингу:
27.05.2024 16:06 - 18.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.05.2024 № 40
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.05.2024 № 40.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-02-22-008632-a 22.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Виконавчого комітету Вараської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-02-22-003090-c на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 22.02.2024 № 13; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника в частині правомірності відхилення ФОП Боднар Геннадій Олександрович та тендерну пропозицію переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «Компаком-вірний напрямок»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 06.03.2024 № 18, щодо відхилення тендерної пропозиції; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 19.04.2024 № 30 про визначення переможця та про намір укласти договір; рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.03.2024 № 5566-р/пк-пз (опубліковане 01.04.2024), від 12.04.2024 № 6565-р/пк-пз (опубліковане 17.04.2024) ; повідомлення про намір укласти договір від 18.04.2024; Договір від 30.04.2024 № 3400-Д-45-24; Додаткову угоду від 21.05.2024 № 01; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 31.05.2024.
Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався.
Рішення Органу оскарження Замовником виконані 02 квітня 2024 року (скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компаком-вірний напрямок» та рішення про визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «Асанара»; рішення про відміну процедури закупівлі скасовано).
Період усунення порушень:
13.06.2024 15:44 - 19.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.06.2024 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
05c8e3ebe7584dd286388f60725034af
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
29.05.2024 10:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Моноблоки та ноутбуки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-22-008632-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
77f037df4d6b42f3a0b7b8edfd070b45
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
31.05.2024 15:54
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України Західного офісу Держаудитслужби від 29 травня 2024 року, «У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Моноблоки та ноутбуки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-22-008632-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.» щодо закупівлі за ID UA-2024-02-22-008632-a уповноважена особа з публічних закупівель Виконавчого комітету Вараської міської ради (далі – Замовник) відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) надає наступне пояснення, інформацію та документи.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 333 000,00 грн (триста тридцять три тисячі гривень 00 коп.) (в тому числі моноблок ARTLINE Business M66 (M66v05Win) (або еквівалент) у кількості 10 шт. на суму 279 000,00 грн та ноутбук HP ProBook 440 G9 Silver (6A1S7EA) (або еквівалент) у кількості 2 шт. на суму 54 000,00 грн), яка була визначена відповідно до статті 4 Закону, за найнижчою ціновою пропозицією.
Згідно з частиною 4 статті 4 Закону для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання.
Замовником було здійснено пошук, збір та аналіз інформації про ціну товару, що є предметом закупівлі, що міститься у мережі Інтернет у відкритому доступі (в тому числі на:
-https://allo.ua/ru/products/monobloki/monoblok-artline-business-m66-m66v05win.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw6uWyBhD1ARIsAIMcADoE0r3_0nRSsNR08vRR3isatCT7iIcrOq6G8TwY4fcJuwYMaQW0BBMaAhRqEALw_wcB;
-https://comfy.ua/komp-juter-monoblok-artline-business-m66-m66v05win.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw6uWyBhD1ARIsAIMcADo5UjDylc4R6TF5kGmsSXcP-8AV_tKD4Zv-GD6H45E_21CxGbjggEUaAkySEALw_wcB ;
- https://ktc.ua/goods/pk_monoblok_artline_m66v05win.html ;
- https://comfy.ua/ua/noutbuk-hp-probook-440-g9-6a1s7ea-silver.html;
- https://www.foxtrot.com.ua/uk/shop/noutbuki_hp_probook_440_g9_6a1s7ea.html;
- https://empire-tech.prom.ua/ua/p2226613984-noutbuk-probook-440.html),
був проведений аналіз закупівель аналогічних товарів через офіційний веб-портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі «Prozorro», а також проведені консультації з потенційними постачальниками.
За результатом збору інформації Замовником також було отримано комерційну пропозицію від потенційного постачальника (додається).
Згідно з частиною 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Потреба замовника була визначена та передбачена розрахунком витрат до кошторису Замовника на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, згідно зі службовим листом заступника начальника відділу інформаційних технологій виконавчого комітету Вараської міської ради №3402-СЛ-3110-10-200-24 від 16.02.2024 року (додається).
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) передбачено забезпечення головними розпорядникам бюджетних коштів (розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
На виконання вищезазначеної норми Замовником на офіційному веб-сайті Вараської міської ради було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://varashmtg.gov.ua/index.php/finansy/publichni-zakupivli?view=article&id=2079:ua-2024-02-22-008632-a&catid=159.