• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво водопровідної мережі від пр. Миру в м. Житомирі до смт. Лісове (коригування)

Завершена

8 774 262.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 87 742.62 UAH
Номер: b00d4cb7d6ec4ced9a5fe23192dd1121
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-19-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 19.04.2024 10:34 - 11.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.04.2024 № 30-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о.начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 19.04.2024 № 30-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-02-21-012822-a 21.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відхилення тендерних пропозицій ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС – ЖИТОМИР», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД», розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КСМ-ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей при складанні тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Житомирводоканал» на 2024 рік (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.01.2024р. № 1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО», ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕПЛОГАЗСЕРВІС – ЖИТОМИР», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «СХІДБУД» та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КСМ-ГРУП», протоколи рішень уповноваженої особи від 07.03.2024 № 21, від 14.03.2024 № 22, від 21.03.2024 № 26, від 25.03.2024 № 23, від 01.04.2024 № 28, від 03.04.2024 № 30, повідомлення про намір укласти договір від 03.04.2024, договір підряду від 17.04.2024 № 269, пояснення Замовника від 24.04.2024. У пункті 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник у пункті 3 розділу 6 ТД вимагає від переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надати Замовнику: 2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Водночас, відповідно до вимог абзацу другого пункту 17 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 26.04.2024 10:33 - 11.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2024 10:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: В рамках проведеного моніторингу закупівлі робіт по Будівництву водопровідної мережі від пр. Миру в м. Житомирі до смт. Лісове (коригування) встановлено, що Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимог абзацу другого пункту 17, абзацу першого пункту 28 Особливостей. На виконання висновку моніторингу повідомляємо, що з Уповноваженими особами КП «Житомирводоканал» проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення в подальшому вищезазначених порушень. Крім того, уповноважені особи будуть направлені на найближчі курси підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту: 03.05.2024 10:08

Запити/Пояснення