• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту вентиляційної системи

Завершена

680 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
Номер: 5c169c58ae35407da51d916bbd002e08
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-18-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 18.06.2024 16:42 - 10.07.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.06.2024 № 53-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.06.2024 № 53-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-02-21-012136-a, 21.02.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 688-43-46, pavlen4ik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності укладеного договору вимогам тендерної документації; своєчасності укладення договору про закупівлю; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неможливість їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; дотримання вимог Постанови № 710; відповідності укладеного договору вимогам тендерної документації; своєчасності укладення договору про закупівлю; внесення змін до умов укладеного договору; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КЗ Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Супутник» (далі – замовник), UA-P-2024-02-21-005155-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.02.2024 № 5; внесення змін до тендерної документації від 26.02.2024 № 6; запитання до процедури потенційних учасників від 22.02.2024 та 24.02.2024; роз’яснення до процедури потенційним учасникам 23.02.2024 та 25.02.2024; вимога про усунення порушення учасника ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ від 22.01.2024; відповідь замовника на вимогу від 23.02.2024; протокол про визначення переможцем процедури закупівлі від 13.03.2024 № 10 ТОВ «ВП ПРОМБУДІНЖИНІРИНГ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі UA-2024-02-21-012136-a від 13.03.2024; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 21.06.2024 та 24.06.2024 в електронній системі закупівель (з додатками). За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником норм чинного законодавства, зокрема, пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМА ВІКТОРОВИЧА 06.03.2024 розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо документів, надання яких не передбачене умовами тендерної документації. Так, замовником на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту: «2) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підписаного Акту огляду об’єкту (обстеження); 3) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано на підтвердження наявності офісу, складу, залученої матеріально-технічної бази актуальні/діючі договори оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору. (офіс, склад, Сегментний листозгинальний станок ЛС 2020, Фальцесадочний станок ФО 1300х1.2, Фальцепрокатний станок для вентиляції ФЦ, Листозгинальний та листонарізний станок Tapko).» З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.06.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Надане замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю не спростовує виявленого порушення, оскільки замовник вказує на невідповідності наданих документів вимогам, які не були передбачені змістом тендерної документації. В поясненні від 24.06.2024 замовник зазначив наступне: «Учасником ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ в складі тендерної пропозиції надано документи «Право власності Передова №724.pdf» та «Довідка -офіс-склад.pdf». Відповідно до документа «Довідка -офіс-склад.pdf» учасник повідомляє, що у своїй діяльності використовує власне офісне, складське приміщення та торгово-виробничий майданчик, все це розташоване на власній земельній ділянці за адресою м.Дніпро вул.Передова №724. Однак відповідно до наданого Державного акту «Право власності Передова №724.pdf» - земельна ділянка є порожньою(без будь якої забудови), що навпаки, підтверджує відсутність офісного, складського та торгово-виробничого майданчику. Враховуючи вищевикладене, Замовником і було розміщено повідомлення про усунення невідповідностей Учаснику. Протягом 24 годин Учасник не надав документів для усунення зазначених невідповідностей. В телефонному режимі ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ підтвердив що у нього відсутні будь які документи на офісне та складське приміщення, тому він їх і не надав.» Відповідно до пункту 2.3 тендерної документації замовником встановлено вимогу щодо надання учасником в складі тендерної пропозиції актуальних/діючих договорів оренди/послуг/лізингу тощо, з усіма додатками, що є невід’ємними частинами такого договору., на підтвердження наявності офісу, складу, залученої матеріально-технічної бази. При цьому в тендерній документації замовником окремо не передбачено та не встановлено вимог щодо способу підтвердження учасником саме власної матеріально-технічної бази, офісу, складу тощо, та не зазначено яку саме інформацію мають містити такі документи. Учасником ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ на виконання вимоги пункту 2.3 тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка -офіс-склад.pdf» з інформацією щодо використання ним власного офісного, складського приміщення та торгово-виробничого майданчика, розташованих на власній земельній ділянці за адресою м.Дніпро вул. Передова №724 та документ «Право власності Передова №724.pdf.» Разом з цим, пунктом 2 Додатку 4 тендерної документації замовника встановлено вимогу щодо підтвердження учасником наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме шляхом надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність офісу, складу Учасника: найменування, кількість та підстава використання (власне, залучене). В той же час в пункті 2.2. Додатку 4 замовником наведено форму такої довідки, яка включає інформацію щодо обладнання, транспортних засобів та повинна містити наступну інформацію: «№ з/п, найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування; Стан (нове, справний, кількість); Виробник/ марка та термін експлуатації (років) Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору);». В складі тендерної документації учасником надано документ «Довідка -мат.-тех. база.pdf», з переліком машин, механізмів, обладнання та устаткування, серед яких зазначено використання авто Рено Мастер, а також сегментного листозгинального станка ЛС 2020, Фальцесадочного станка ФО 1300х1.2, Фальцепрокатного станка для вентиляції ФЦ, Листозгинального та листонарізного станка Tapko). Відповідно до пункту 2.4. тендерної документації, інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу). В складі тендерної пропозиції учасником ФОП ЛИСЕНКО АРТЕМ ВІКТОРОВИЧ надано документ «Довідка -мат.-тех. база.pdf» в якому в пункті 1 зазначена інформація щодо наявного у власності учасника авто «Рено Мастер», та на виконання вимог пункту 2.4 тендерної документації надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (документ «тех пасп») чим правомірно виконано вимогу замовника. Умовами тендерної документації не передбачено вимог щодо підтвердження права власності в учасника обладнання та техніки, якими є сегментний листозгинальний станок ЛС 2020, Фальцесадочний станок ФО 1300х1.2, Фальцепрокатний станок для вентиляції ФЦ, Листозгинальний та листонарізний станок Tapko) щодо яких замовником розміщено вимогу про усунення учасником невідповідностей. Отже, вказане свідчить про порушення замовником вимог пункту 43 Особливостей в частині неправомірного розміщення вимоги про усунення невідповідностей учасником.
Період усунення порушень: 26.06.2024 18:08 - 11.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2024 18:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язань про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення виявлених під час моніторингу (UA-M-2024-06-18-000089) щодо закупівлі «Послуги з поточного ремонту вентиляційної системи»(UA-2024-02-21-012136-a) з уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну бесіду, щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі та доручено проходження навчання з питань публічних закупівель. Уповноважена особа зобов’язуюється більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця у своїй подальшій роботі та прослухає курс, лекцію чи вебінар з питань публічних закупівель, що стали причиною моніторингу.
Дата публікації звіту: 27.06.2024 15:13

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: з уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну бесіду, щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі та доручено проходження навчання з питань публічних закупівель. Уповноважена особа зобов’язуюється більш ретельно переглядати документацію учасників та документи переможця у своїй подальшій роботі та прослухає курс, лекцію чи вебінар з питань публічних закупівель, що стали причиною моніторингу.
Дата публікації: 14.01.2025 17:56

Запити/Пояснення