-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стільці різні
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Завершена
2 715 150.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 151.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 151.00 UAH
Номер:
4f3c90fdbc83451c9a6924ea82bce0ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-23-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
23.04.2024 14:02 - 15.05.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.04.2024 № 86
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель /
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9
UA-2024-02-21-012031-a
21.02.2024
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Меблева фабрика Прем'єра», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету біоресурсів і природокористування України (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.02.2024 № 081/02, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Меблева фабрика Прем'єра» (далі – ТОВ «Меблева фабрика Прем'єра»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 01.03.2024 № 081/05, договір від 11.03.2024 № 109 на суму 2 675 910,06 грн з ПДВ, пояснення (інформацію, документи) Замовника отримані через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби 30.04.2024.
Період усунення порушень:
10.05.2024 11:34 - 16.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.05.2024 11:34
Запити/Пояснення
Номер:
09cf815f8db34eed93fe73d43a1ac23a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2024 09:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі стільців (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-21-012031-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0430c91a6b844b6ca485c5f73cae1a38
Назва:
Пояснення по моніторингу
Дата опублікування:
30.04.2024 10:33
Опис:
Національний університет біоресурсів і природокористування, як Замовник по закупівлі за предметом 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці різні) (UA-2024-02-21-012031-a) у відповідь на запит Державної аудиторської служби, надаємо наступні документи:
1. Щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи::
1. Комерційна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Меблева фабрика Прем’єра» запропонована ціна 1 стільця «Бетта» - 3 884,00 грн., 1 стільця «Інтера» - 2 540,00 грн.
2. Комерційна пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «А-КЛАС» запропонована ціна 1 стільця «Бетта» - 3 934,00 грн., 1 стільця «Інтера» - 2 602,00 грн.
3. Комерційна пропозиція Приватне акціонерне товариство «Новий Стиль» запропонована ціна 1 стільця «Бетта» - 3 898,00 грн., 1 стільця «Інтера» - 2 652,00 грн.
Середня ціна 1 стільця «Бетта» становить - 3 905,33 грн. з ПДВ., 1 стільця «Інтера» - 2 598,00 грн.
Замовник оголосив закупівлю 39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці різні) по ціні 3 905,00 грн. з ПДВ за 1 стілець «Бетта» та 2598,00 грн з ПДВ за 1 стілець «Інтера» з загальною очікуваною вартістю 2 715 150,00 грн. з ПДВ у кількості 1030 шт. Технічні характеристики стільців визначені для забезпечення повноцінного очного формату навчання, доукомплектування навчальних аудиторів, лабораторій та забезпечення нормальних умов для працівників Університету
Стілець (тип1)
Стілець ІНТЕРА
Габаритні розміри Стільця на металевому каркасі:
висота 850 мм., ширина 455 мм., глибина 655 мм.
1. Технічний опис
Стільці повинні бути виготовлені згідно ТУ виробника. Конструкція стільця має відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та ДСТУ ГОСТ 19917:2016.
2)Ергономіка та дизайн:
Стільці ергономічні та надають максимальний комфорт, зручні для всіх вікових категорій глядачів, витримують високі експлуатаційні навантаження. Стільці мають поліпшену ергономічну та анатомічну конструкцію. Дизайн стільця лаконічний, класичний, сучасний.
3)Технічні особливості металевого каркасу стільця:
Стільці на металевому каркасі без кріплення до підлоги з можливістю штабелювання. Металевий каркас стільця має бути виготовлений з квадратної труби 20х20х1,2 мм. Металевий каркас повинен мати захисне декоративне покриття (порошкове фарбування кольору «чорний оксамит»). Ніжки на кінцях мають пластикові заглушки для запобігання дряпанню підлоги.
4) Технічні особливості спинки стільця:
Спинка стільця м’яка, внутрішнє наповнення еластичний пінополіуретан середньої щільності, що не просідає та не змінює форму на протязі експлуатаційного терміну. Форма спинки заовалена з отвором для зручного переміщення стільця. Спинка кріпиться до металевого каркасу за допомогою скритої системи кріплення (зовнішній вигляд спинки спереду та ззаду не має відкритих вузлів кріплення). Обтягнута спеціалізованою меблевою тканиною вищого ґатунку з підвищеними експлуатаційними характеристиками з обох боків. Штабелюється. Має зачепи.
5)Технічні особливості сидіння стільця:
Сидіння стільця прямокутної форми, з заокругленими кутами, товщина м’якого наповнення сидіння не менше ніж 50 мм. Сидіння стільця м’яке, внутрішнє наповнення литий формований пінополіуретан високої щільності 40-55 кг/м³, що не просідає та не змінює форму на протязі гарантійного терміну. Сидіння обтягнуте спеціалізованою меблевою тканиною вищого ґатунку з підвищеними експлуатаційними характеристиками. Оббивка- меблева тканина, коричневий. Металокаркас – труба профільна. Металокаркас – колір чорний.
6) Креслення стільця: Стілець має максимально відповідати кресленню.
7)Гарантійні зобов’язання:
Гарантійний термін експлуатації виробу: 18 місяців.
Гарантійний термін експлуатації литого формованого пінополіуретану: на весь строк використання стільців, але не менше ніж 120 місяців (10 років).
Стілець (тип2)
Стілець БЕТТА
Габаритні розміри стільця:
висота 840…970 мм., ширина 540 мм., глибина 540мм.
1) Технічний опис
Стільці повинні бути виготовлені згідно ТУ виробника. Конструкція стільця має відповідати вимогам та стандартам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та ДСТУ ГОСТ 19917:2016.
2)Ергономіка та дизайн:
Стільці ергономічні та надають максимальний комфорт, зручні для всіх вікових категорій глядачів, витримують високі експлуатаційні навантаження. Стільці мають поліпшену ергономічну та анатомічну конструкцію. Дизайн стільця лаконічний, класичний, сучасний.
3)Технічні особливості каркасу стільця:
Стілець має металеву базу на роликах з пластиковими накладками. База має пластикові ролики. Наявність пластикових підлокітників чорного кольору. Механізм гойдання - Freestyle. Має регулювання висоти посадки та регулювання глибини сидіння.
4) Технічні особливості спинки стільця:
Спинка пластикова та обтягнута спеціалізованим меблевим матеріалом (сітка). Спинка ергономічної форми для зручного розташування. Колір сітки: сірий.
5)Технічні особливості сидіння стільця:
Сидіння має округлений передній край, пластиковий каркас. Внутрішнє наповнення з пінополіуретану еластичного. Сидіння обтягнуте спеціалізованою меблевою тканиною сірого кольору.
Хрестовина – пластик з роликами. Сидіння – меблева тканина колір С-73 сірий. Підлокітники – пластикові, чорного кольору. Механізм – Frestyle. Спина- сітка, колір ОН-14 сірий.
6) Фото стільця: Стілець має максимально відповідати фото.
7)Гарантійні зобов’язання:
Гарантійний термін експлуатації виробу: 18 місяців
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за посиланням - https://nubip.edu.ua/node/139609 закупівля № 081.