-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясопродукти (Ковбаса варена, сардельки, Фарш м'ясний, Котлети з м'яса та гречки) (15130000-8 М’ясопродукти)
Торги відмінено
1 549 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 745.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 745.00 UAH
Номер:
318d96b762a64175ae94f55ee07e58fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-11-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2024 00:00
Період моніторингу:
11.03.2024 17:27 - 02.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.03.2024 № 20
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.03.2024 № 20.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-02-21-005601-a 21.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Острозька обласна психіатрична лікарня» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) UA-P-2024-02-21-001965-b на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 21.02.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ФОП «АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 06.03.2024 № 02/06; від 08.03.2024 № 03/06; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП «АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ» від 12.03.2024 № 04/06; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі від 21.03.2024 № 06/06; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 14.03.2024.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ» встановлено наступне.
Замовником у пункті 1 Додатку2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» технічна специфікація встановлена вимога: «Пропонований товар за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса варена, сардельки, фарш м’ясний, котлети м’ясні) (далі – товар) повинен відповідати наступним вимогам». У позиції 3 Замовника зазначений фарш м’ясний, відповідно до вимоги склад повинен бути зі свинини – 50%, яловичина – 50%.
Учасником ФОП «АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено довідку з описом характеристик запропонованого товару за предметом закупівлі на «Фарш кур.бр. (зам.Фас.10кг)ЕКСП» (файл «23 Довідка з технічним описом.pdf»), що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.
Також, у пункті 2 вищезазначеного додатку Замовником зазначено, що: «Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державними, галузевими стандартами. Документи про якість пропонованого товару (свідоцтва та/або сертифікати, та/або декларації відповідності чи інші документи, що засвідчують якість) подаються учасниками у складі тендерної пропозиції. Товар, що постачається, повинен мати необхідні документи що підтверджують його походження, якість, та безпечність на кожну партію товару.»
В Учасника у складі тендерної пропозиції на пропонований товар «котлети з м’яса та гречки «Гречаникі» відсутні підтверджуючі документи про якість товару (свідоцтва та/або сертифікати, та/або декларації відповідності чи інші документи, що засвідчують якість).
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Згідно протоколу від 12.03.2024 № 4/06 Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП «АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ».
Слід зазначити, що під час проведення моніторингу Замовником відмінено відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (протокол від 21.03.2024 № 06/06).
Період усунення порушень:
26.03.2024 16:52 - 10.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2024 16:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником відмінено відкриті торги відповідно до підпункту
2 пункту 50 Особливостей.
Дата публікації:
03.09.2024 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
af2e43a97e9c48ad84b92dd641396c01
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.03.2024 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «М'ясопродукти (Ковбаса варена, сардельки, Фарш м'ясний, Котлети з м'яса та гречки) (15130000-8 М’ясопродукти)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-21-005601-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Замовником у пункті 1 Додатку2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» технічна специфікація встановлена вимога: «Пропонований товар за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса варена, сардельки, фарш м’ясний, котлети м’ясні) (далі – товар) повинен відповідати наступним вимогам». У позиції 3 Замовника зазначений фарш м’ясний, відповідно до вимоги склад повинен бути зі свинини – 50%, яловичина – 50%.
Учасником ФОП «АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено довідку з описом характеристик запропонованого товару за предметом закупівлі на «Фарш кур.бр. (зам.Фас.10кг)ЕКСП» (файл «23 Довідка з технічним описом.pdf»), що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника.
Також, у пункті 2 вищезазначеного додатку Замовником зазначено, що: «Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державними, галузевими стандартами. Документи про якість пропонованого товару (свідоцтва та/або сертифікати, та/або декларації відповідності чи інші документи, що засвідчують якість) подаються учасниками у складі тендерної пропозиції. Товар, що постачається, повинен мати необхідні документи що підтверджують його походження, якість, та безпечність на кожну партію товару.»
В Учасника у складі тендерної пропозиції на пропонований товар «котлети з м’яса та гречки «Гречаникі» відсутні підтверджуючі документи про якість товару (свідоцтва та/або сертифікати, та/або декларації відповідності чи інші документи, що засвідчують якість).
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
409be4b2114449f68cb8c0d649417210
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.03.2024 13:49
Опис:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зумовлені потребами Замовника шляхом аналізу обсягу м’ясопродуктів які були використані за 2023 р. та з урахуванням поточної кількості підопічних, яка зросла у порівнянні з попереднім роком в середньому на 100 ліжко місць, а також вимог чинного законодавства України Зокрема: Наказ МОЗ №931 від 29.10.2013 Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні та Наказ МОЗ №262 Від 21.04.2009р. Про затвердження рекомендованого середньодобового набору продуктів харчування для ветеранів війни у лікувально-профілактичних закладах.
Очікувану вартість закупівлі послуг визначено із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика), із використанням методу визначення очікуваної вартості на підставі закупівельних цін власних попередніх закупівель товару з урахуванням мінімальних державних гарантій, індексу інфляції, а також шляхом звернення до постачальників товару в регіоні.
Закупівля здійснена на підставі планової потреби 2024 року.
Розрахунок потреби враховує забезпечення суворого режиму економії, забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків.
2. Ми як Замовники торгів відповідно до чинного законодавства України проводимо закупівлі відповідно до Особливосте та Закону України «Про публічні закупівлі», у якому чітко прописані права та обов'язки Замовників та Учасників торгів. Стосовно Вашого прохання про надання посилання на сайти, то слід зауважити, що дані вимоги ніяким чином не описані у вищезазначеному Законі та не є обов'язковими до виконання, адже саме Закон України «Про публічні закупівлі» є базовим для здійснення закупівель. Також слід зауважити, що Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. У пункті 4 та пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким рекомендовано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник може додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на Комунальне підприємство "Острозька обласна психіатрична лікарня" Рівненської обласної ради з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів, отриманих від господарської діяльності підприємства, а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – не є обов’язковим.
3. Щодо третього питання Замовником було допущено помилку про що повідомив Учасник вимогою UA-2024-02-21-005601-a.a1 Від 07.03.2024 р., детально вивчивши відповідну Вимогу було прийнято рішення щодо скасування рішення про визначення ФОП "АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ" переможцем. 12.03.2024 р. пропозиція учасника було відхилена згідно протоколу 04/06 Від 12