• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясопродукти (Ковбаса варена, сардельки, Фарш м'ясний, Котлети з м'яса та гречки) (15130000-8 М’ясопродукти)

Торги відмінено

1 549 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 745.00 UAH
Номер: 318d96b762a64175ae94f55ee07e58fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-11-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.03.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 11.03.2024 17:27 - 02.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.03.2024 № 20 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.03.2024 № 20. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-02-21-005601-a 21.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Острозька обласна психіатрична лікарня» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) UA-P-2024-02-21-001965-b на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 21.02.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ФОП «АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 06.03.2024 № 02/06; від 08.03.2024 № 03/06; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП «АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ» від 12.03.2024 № 04/06; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі від 21.03.2024 № 06/06; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 14.03.2024. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ» встановлено наступне. Замовником у пункті 1 Додатку2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» технічна специфікація встановлена вимога: «Пропонований товар за предметом закупівлі: ДК 021:2015 – 15130000-8 М’ясопродукти (Ковбаса варена, сардельки, фарш м’ясний, котлети м’ясні) (далі – товар) повинен відповідати наступним вимогам». У позиції 3 Замовника зазначений фарш м’ясний, відповідно до вимоги склад повинен бути зі свинини – 50%, яловичина – 50%. Учасником ФОП «АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ» (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено довідку з описом характеристик запропонованого товару за предметом закупівлі на «Фарш кур.бр. (зам.Фас.10кг)ЕКСП» (файл «23 Довідка з технічним описом.pdf»), що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника. Також, у пункті 2 вищезазначеного додатку Замовником зазначено, що: «Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством України, в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державними, галузевими стандартами. Документи про якість пропонованого товару (свідоцтва та/або сертифікати, та/або декларації відповідності чи інші документи, що засвідчують якість) подаються учасниками у складі тендерної пропозиції. Товар, що постачається, повинен мати необхідні документи що підтверджують його походження, якість, та безпечність на кожну партію товару.» В Учасника у складі тендерної пропозиції на пропонований товар «котлети з м’яса та гречки «Гречаникі» відсутні підтверджуючі документи про якість товару (свідоцтва та/або сертифікати, та/або декларації відповідності чи інші документи, що засвідчують якість). Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Згідно протоколу від 12.03.2024 № 4/06 Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП «АТРОШЕНКО ПЕТРО ІВАНОВИЧ». Слід зазначити, що під час проведення моніторингу Замовником відмінено відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (протокол від 21.03.2024 № 06/06).
Період усунення порушень: 26.03.2024 16:52 - 10.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2024 16:52

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Замовником відмінено відкриті торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Дата публікації: 03.09.2024 14:44

Запити/Пояснення