• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП " Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради" за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація

!!! До уваги Учасників!!! Пропозиції від Учасників, що зареєстровані і знаходяться на тимчасово окупованих територіях до розгляду не приймаються. У разі подання пропозицій з тимчасово окупованих територій, такі пропозиції будуть автоматично відхилені відповідно до чинного законодавства. У разі, коли учасник – фізична особа є громадянин російської федерації, або кінцевим бенефіціарним власником учасника є громадянин російської федерації пропозиції даних учасників розглядатись не будуть і будуть автоматично відхилені. Строк виконання робіт : до 30 червня 2024 року включно, але не пізніше 4 календарних місяців з моменту підписання договору

Завершена

15 354 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 771.05 UAH
Номер: 867e12745b34415bb05783af24f01219
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-12-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.03.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 12.03.2024 16:46 - 03.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.03.2024 № 20-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 12.03.2024 № 20-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-02-21-005540-a 21.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 66) 706-24-52, nata012533@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлення порушення вимог частини 1 статті 884 ЦКУ, частини 1 статті 41 Закону, пункту 3 Особливостей, пункту 83, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 10 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлення порушення вимог частини 1 статті 884 ЦКУ, частини 1 статті 41 Закону, пункту 3 Особливостей, пункту 83, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов. За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 10 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 13.02.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.01.2024 № 23, роз’яснення від 22.02.2024 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 22.02.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ – 92» (далі - ТОВ «САЛАНГ – 92»), протокол від 07.03.2024 № 34, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.03.2024, договір підряду від 22.03.2024 № 3-206/2024 на суму 14 668 006,68 грн, укладений між Замовником та ТОВ «САЛАНГ – 92» (далі - Договір), пояснення надані 15.03.2024, 25.03.2024 Замовником через електронну систему закупівель. За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне. В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів із сканованими копіями документів, зокрема, заповненого та завіреного печаткою примірника договору (Додаток № 3). Додатком 3 до тендерної документації є проект договору підряду (далі – Проект договору підряду). В пункті 7.3 розділу VII «Відповідальність сторін» Проекту договору підряду зазначено, що гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить 3 роки від дня його прийняття експлуатуючою організацією. Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) та абзацем 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Отже, з урахуванням вищезазначеного, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 884 ЦКУ, частини 1 статті 41 Закону, пункту 3 Особливостей, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов в частині встановлення умовами пункту 7.3 розділу VII Проекту договору підряду гарантійного строку експлуатації Об’єкта будівництва 3 роки від дня його прийняття експлуатуючою організацією. Крім того, встановлено, що Проект договору підряду та укладений відповідно до нього Договір не містять пану фінансування. Слід зазначити, що згідно із статтею 3 статті 875 ЦКУ, до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Відповідно до пункту 3 статті 6 ЦКУ сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це. Згідно з пунктом 4 статті 4 ЦКУ актами цивільного законодавства є постанови Кабінету Міністрів України. Відповідно до вимог пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов фінансування робіт проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором та підрядником і є невід’ємною частиною договору підряду. Однак, Проектом договору підряду не передбачена наявність невід’ємної частини цього Договору - плану фінансування, чим порушено вимоги пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов. Натомість, в пункті 4.5 розділу IV «Порядок здійснення оплати» Проекту договору підряду зазначено: «Враховуючи неритмічність фінансування на зазначені цілі, розрахунки за виконанні роботи будуть проводитись протягом поточного бюджетного року при надходженні відповідного фінансування та обумовлюватись додатковими угодами в межах договору». За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено, що за результатами процедури закупівлі укладено Договір, оприлюднений в електронній системі закупівель 27.03.2024. Згідно з пунктом 1 розділу ХІІІ «Додатки до договору» Договору, невід’ємною частиною цього Договору є договірна ціна, відповідно до пункту 2 розділу ХІІІ Договору, невід’ємною частиною цього Договору є календарний графік. Замовником 27.11.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель Договір та додатки до Договору, створені в програмному комплексі АВК - 5: пояснювальна записка; розрахунки №№ 1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи; об’єктний кошторис № 02-01, також оприлюднено календарний графік. Однак, Замовником не оприлюднена в електронній системі закупівель невід’ємна частина договору – договірна ціна. Згідно з пунктом 10 Особливостей, за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів, в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Отже, з урахуванням вищевказаного, замовником порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 10 Особливостей в частині не оприлюднення в електронній системі закупівель невід’ємної частини договору – договірної ціни.
Період усунення порушень: 04.04.2024 17:24 - 19.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.04.2024 17:24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби України в Кіровоградський області 05.04.2024 р. було укладено Додаткову угоду № 1 до Договору підряду № 3-206/2024 від 22.03.2024 р. Сканкопія Додаткової угоди разом з помилково неоприлюдненим додатком до Договору № 3-206/2024 р. - Договірна ціна, додається. Разом з переліченими документами надаються Довідки про виділене з обласного бюджету фінансування закупівлі.
Дата публікації звіту: 05.04.2024 13:05

Запити/Пояснення