-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП " Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради" за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
!!! До уваги Учасників!!! Пропозиції від Учасників, що зареєстровані і знаходяться на тимчасово окупованих територіях до розгляду не приймаються. У разі подання пропозицій з тимчасово окупованих територій, такі пропозиції будуть автоматично відхилені відповідно до чинного законодавства. У разі, коли учасник – фізична особа є громадянин російської федерації, або кінцевим бенефіціарним власником учасника є громадянин російської федерації пропозиції даних учасників розглядатись не будуть і будуть автоматично відхилені. Строк виконання робіт : до 30 червня 2024 року включно, але не пізніше 4 календарних місяців з моменту підписання договору
Завершена
15 354 210.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 76 771.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 76 771.05 UAH
Номер:
867e12745b34415bb05783af24f01219
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-12-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.03.2024 00:00
Період моніторингу:
12.03.2024 16:46 - 03.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.03.2024 № 20-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 12.03.2024 № 20-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-02-21-005540-a 21.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлення порушення вимог частини 1 статті 884 ЦКУ, частини 1 статті 41 Закону, пункту 3 Особливостей, пункту 83, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 10 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлення порушення вимог частини 1 статті 884 ЦКУ, частини 1 статті 41 Закону, пункту 3 Особливостей, пункту 83, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 10 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 13.02.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 21.01.2024 № 23, роз’яснення від 22.02.2024 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 22.02.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ – 92» (далі - ТОВ «САЛАНГ – 92»), протокол від 07.03.2024 № 34, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.03.2024, договір підряду від 22.03.2024 № 3-206/2024 на суму 14 668 006,68 грн, укладений між Замовником та ТОВ «САЛАНГ – 92» (далі - Договір), пояснення надані 15.03.2024, 25.03.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне.
В пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної пропозиції зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів із сканованими копіями документів, зокрема, заповненого та завіреного печаткою примірника договору (Додаток № 3).
Додатком 3 до тендерної документації є проект договору підряду (далі – Проект договору підряду).
В пункті 7.3 розділу VII «Відповідальність сторін» Проекту договору підряду зазначено, що гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить 3 роки від дня його прийняття експлуатуючою організацією.
Відповідно до вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) та абзацем 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Отже, з урахуванням вищезазначеного, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 884 ЦКУ, частини 1 статті 41 Закону, пункту 3 Особливостей, абзацу 3 пункту 103 Загальних умов в частині встановлення умовами пункту 7.3 розділу VII Проекту договору підряду гарантійного строку експлуатації Об’єкта будівництва 3 роки від дня його прийняття експлуатуючою організацією.
Крім того, встановлено, що Проект договору підряду та укладений відповідно до нього Договір не містять пану фінансування.
Слід зазначити, що згідно із статтею 3 статті 875 ЦКУ, до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
Відповідно до пункту 3 статті 6 ЦКУ сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це.
Згідно з пунктом 4 статті 4 ЦКУ актами цивільного законодавства є постанови Кабінету Міністрів України.
Відповідно до вимог пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов фінансування робіт проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором та підрядником і є невід’ємною частиною договору підряду.
Однак, Проектом договору підряду не передбачена наявність невід’ємної частини цього Договору - плану фінансування, чим порушено вимоги пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов.
Натомість, в пункті 4.5 розділу IV «Порядок здійснення оплати» Проекту договору підряду зазначено: «Враховуючи неритмічність фінансування на зазначені цілі, розрахунки за виконанні роботи будуть проводитись протягом поточного бюджетного року при надходженні відповідного фінансування та обумовлюватись додатковими угодами в межах договору».
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю установлено, що за результатами процедури закупівлі укладено Договір, оприлюднений в електронній системі закупівель 27.03.2024.
Згідно з пунктом 1 розділу ХІІІ «Додатки до договору» Договору, невід’ємною частиною цього Договору є договірна ціна, відповідно до пункту 2 розділу ХІІІ Договору, невід’ємною частиною цього Договору є календарний графік.
Замовником 27.11.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель Договір та додатки до Договору, створені в програмному комплексі АВК - 5: пояснювальна записка; розрахунки №№ 1-4. Прямі витрати і загальновиробничі витрати: будівельні роботи/монтажні роботи; об’єктний кошторис № 02-01, також оприлюднено календарний графік.
Однак, Замовником не оприлюднена в електронній системі закупівель невід’ємна частина договору – договірна ціна.
Згідно з пунктом 10 Особливостей, за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів, в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Отже, з урахуванням вищевказаного, замовником порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону, пункту 10 Особливостей в частині не оприлюднення в електронній системі закупівель невід’ємної частини договору – договірної ціни.
Період усунення порушень:
04.04.2024 17:24 - 19.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2024 17:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби України в Кіровоградський області 05.04.2024 р. було укладено Додаткову угоду № 1 до Договору підряду № 3-206/2024 від 22.03.2024 р. Сканкопія Додаткової угоди разом з помилково неоприлюдненим додатком до Договору № 3-206/2024 р. - Договірна ціна, додається. Разом з переліченими документами надаються Довідки про виділене з обласного бюджету фінансування закупівлі.
Дата публікації звіту:
05.04.2024 13:05
Запити/Пояснення
Номер:
27abc331941c41fcb49ce5ee425838bf
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.03.2024 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради» за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-21-005540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cb477e2b9b3a4d6080531fc873ad7494
Назва:
Пояснення на запит Держаудиту
Дата опублікування:
15.03.2024 15:52
Опис:
Стосовоно закупівлі:
Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП " Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради" за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
1. Стосовно вартості предмета закупівлі:
Оскільки предмет закупівлі є досить специфічним і моніторинг ринку не може бути проведений, при формуванні вартості закупівлі замовник керувався даними, що були наведені в зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва ТОМ 3 (Документ додається).
2. Стосовно розміщення інформації на сторінці веб-сайту, стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Відповідно до листа Кіровоградської обласної ради від 02.09.2022 р. № 01-32/1315-1 з метою уникнення незаконного використання агресором відкритої інформації, яка може становити загрозу державній безпеці, територіальній цілісності та оборонному потенціалу, було рекомендовано вжити вичерпних заходів щодо мінімізації обсягу відомостей та інформації про діяльність підприємства, шляхом тимчасового обмеження доступу до інформації, розміщеної на офіційних вебсайтах. Спеціалістом центру в найкоротші терміни було заблоковано доступ до інформації про закупівлі, що розміщена на сайті закладу до моменту закінчення воєнного стану на території України. В зв’язку із викладеним вище посилання на веб-сайт не подається. (Сканкопія листа додається)
На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
Номер:
171c7886c4fd4d6f8bdc4240d39e8fe3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.03.2024 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради» за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-21-005540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації; інші документи за необхідності.
В пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3
тендерної документації зазначено, що учасник повинен надати копію договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ - 92» (далі – ТОВ «САЛАНГ – 92») надано копію договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів відповідно до вищевказаних вимог пункту 6 розділу 3 тендерної документації?
Відповідно до вимог пункту 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної пропозиції, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
У разі відсутності в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «САЛАНГ – 92») копії договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів, в якому файлі тендерної документації учасника ТОВ «САЛАНГ – 92» надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання копії договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів ?
2. Відповідно вимог пункту 3 Особливостей, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно із частиною 1 статті 41 Закону, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацем 3 пункту 103 розділу «Гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) та порядок усунення виявлених недоліків (дефектів)» Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови) визначено, що гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об’єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
З якої причини в пункті 7.3 розділу VII «Відповідальність сторін» Проекту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації, зазначено, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить 3 роки від дня його прийняття експлуатуючою організацією. Початком гарантійного строку вважається день підписання акта про приймання-передачу Об’єкта будівництва експлуатуючою організацією?
3. Згідно з вимогами пункту 83 розділу «Фінансування робіт (будівництва об’єкта)» Загальних умов, невід’ємною частиною Договору є план фінансування.
Який пункт Проекту договору про закупівлю, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації, містить план фінансування?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6ae2b230e23c4713a83e73ccd4846358
Назва:
Пояснення на запит Держаудиту
Дата опублікування:
15.03.2024 15:50
Опис:
Стосовоно закупівлі:
Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП " Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради" за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
1. Стосовно копії договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів:
Відповідно до вимог Тендерної документації учасник має надати копію договору про надання послуг з вивезення будівельних відходів. В тендерній пропозиції ТОВ «Саланг-92» було розміщено документ «Довідка про наявність обладнання і МТБ» (номер 9 в пропозиції) в якому надано договір № 21/11/23 від 21.11.2023р. про надання послуг спеціалізованої техніки або послуг автомобільного транспорту. Разом з договором учасником був наданий лист підтвердження датований 28.02.2024 р., в якому орендар – ТОВ «ЕЛІТ БУД ТЕХНОЛОГІЇ» окрім усього гарантував надання послуг з вивезення будівельного сміття на весь період виконання робіт з капітального ремонту приміщення (сторінка 8 відповідного документу).
2. Стосовно гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва :
Частина 1, п. 1 ч. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України визначають, що цивільні права та обов`язки виникають із дій осіб, що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов`язки. Підставами виникнення цивільних прав та обов`язків, зокрема, є договори та інші правочини.
Відповідно до частин 1-3, 5 ст. 203 Цивільного кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
Згідно з частинами 1, 3 ст. 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами 1 - 3, 5 та 6 статті 203 цього Кодексу. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна зі сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
Відповідно до ч. 1 ст. 837 Цивільного кодексу України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Згідно з ч. 2 ст. 837 Цивільного кодексу України договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
Відповідно до ст. 857 Цивільного кодексу України робота, виконана підрядником, має відповідати умовам договору підряду, а в разі їх відсутності або неповноти - вимогам, що звичайно ставляться до роботи відповідного характеру. Виконана робота має відповідати якості, визначеній у договорі підряду, або вимогам, що звичайно ставляться, на момент передання її замовникові. Результат роботи в межах розумного строку має бути придатним для використання відповідно до договору підряду або для звичайного використання роботи такого характеру.
Відповідно до ст. 859 Цивільного кодексу України, якщо договором або законом передбачено надання підрядником замовникові гарантії якості роботи, підрядник зобов`язаний передати замовникові результат роботи, який має відповідати вимогам статті 857 цього Кодексу протягом усього гарантійного строку. Гарантія якості роботи поширюється на все, що становить результат роботи, якщо інше не встановлено договором підряду.
Закон не розкриває змісту робіт, які можуть виконуватися за договором підряду. Однак, безперечним є те, що предметом договору підряду є індивідуалізований результат праці підрядника, який набуває тієї чи іншої матеріалізованої форми, оскільки робота виконується з матеріалів сторін і здається у вигляді, придатному для оцінки.
Цивільним кодексом України виділені окремі різновиди договорів підряду, зокрема, побутовий підряд та будівельний підряд.
Відповідно до ч. 1 ст. 865 Цивільного кодексу України за договором побутового підряду підрядник, який здійснює підприємницьку діяльність, зобов`язується виконати за завданням фізичної особи (замовника) певну роботу, призначену для задоволення побутових та інших особистих потреб, а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу.
Згідно з ч. 1 ст. 875 Цивільного кодексу України за договором будівельного підряду підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта (ч. 2 ст. 875 Цивільного кодексу України).
Відповідно до ч. 2 ст. 318 Господарського кодексу України договір підряду відповідно до цієї статті укладається на будівництво, розширення, реконструкцію та перепрофілювання об`єктів; будівництво об`єктів з покладенням повністю або частково на підрядника виконання робіт з проектування, поставки обладнання, пусконалагоджувальних та інших робіт; виконання окремих комплексів будівельних, монтажних, спеціальних, проектно-конструкторських та інших робіт, пов`язаних з будівництвом об`єктів.
У ч. 1 ст. 884 Цивільного кодексу України зазначено, що підрядник гарантує досягнення об`єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об`єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об`єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Відповідно до ч. 2 ст. 884 Цивільного кодексу України підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об`єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим замовником або залученими ним іншими особами; неналежного ремонту об`єкта, який здійснено самим замовником або залученими ним третіми особами.
Суд зазначає, що частиною 2 ст. 875 Цивільного кодексу України та ч. 2 ст. 318 Господарського кодексу України закріплено закритий за характером перелік видів будівельних робіт, які можуть бути предметом саме будівельного підряду, до яких віднесено, зокрема, проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, а також виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Нове будівництво (новобудова) - це будівництво підприємств, будівель і споруд, яке здійснюється на нових майданчиках на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації. Реконструкцією або технічним переоснащенням є проведення відповідно до плану технічного розвитку підприємств (об`єднань) комплексу заходів (без розширення площ) щодо підвищення технічного рівня окремих дільниць виробництва, агрегатів, установок шляхом запровадження нової техніки, технології, заміни устаткування тощо. Своєрідним різновидом реконструкції можна розглядати розширення, під яким розуміють здійснюване за новим проектом будівництво інших і наступних черг діючих підприємств, додаткових виробничих комплексів і виробів, а також нових або розширення діючих цехів.
Будівельний підряд, крім родових ознак договору підряду, має свої кваліфікаційні ознаки: специфічний предмет - будівельні роботи; характер здійснення цих робіт, які нерозривно пов`язані з місцезнаходженням об`єкта (ч. 2 ст. 875 Цивільного кодексу України); організацію виконання будівельних робіт, що дає можливість розглядати його як самостійний вид договору підряду.
Таким чином, укладений сторонами договір є договором підряду, а до правовідносини сторін, що виникли з нього, застосовуються положення § 1. «Загальні положення про підряд» глави 61 «Підряд» Цивільного кодексу України, які не передбачають ані встановлення гарантійного строку, як істотну умову договору підряду, ані встановлення гарантійного строку тривалістю не менше 10 років.
3. Стосовно відсутності додатку до договору - план фінансування
Відповідно до п. 83 постанови КМУ від 01.08.2005 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві Фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником. Оскільки замовник – КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» є одержувачем бюджетних коштів, то план фінансування ремонтних робіт має бути узгоджений після підписання договору з головним розпорядником бюджетних коштів.
Окрім цього, відповідно до п. 4.3 проекту Договору оплата за виконані роботи здійснюється Замовником, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника протягом 10 банківських днів після пред’явлення актів виконаних робіт форми № КБ-2В та підписання їх уповноваженим представником Замовника. Відповідно до п. 4.5. проекту Договору враховуючи неритмічність фінансування на зазначені цілі, розрахунки за виконанні роботи будуть проводитись протягом поточного бюджетного року при надходженні відповідного фінансування та обумовлюватись додатковими угодами в межах договору. Подаючи пропозицію учасник ТОВ «Саланг-92» в повній мірі погодився з умовами договору, в тому числі і умовами щодо фінансування і оплати виконаних робіт.
Разом з тим, оскільки план фінансування робіт не є істотною умовою договору в розумінні Закону «Про публічні закупівлі», Постанови № 1178 від 12.10.2022 р., то після підписання договору з учасником, узгодження плану фінансування виконаних робіт з розпорядником бюджетних коштів вищого рівня можливе внесення змін до договору і створення додатка до договору «План фінансування робіт», що буде невід’ємною частиною укладеного договору.
На підставі вищевикладеного, замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.
Номер:
14fe9798ef934412a94d750dc4fa75a1
Назва:
Лист від Кіровоградської обласної ради
Дата опублікування:
15.03.2024 15:55
Опис:
У зв’язку з технічною помилкою (тимчасова відсутність інтернет-з’єднання) не було завантажено сканкопію листа. Тому вона завантажується окремим файлом
Номер:
a636fc9489cf4ccfb5c83936cba6c82b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
25.03.2024 13:48
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради» за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-21-005540-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Чи укладений за результатами проведеної процедури закупівлі договір з переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «САЛАНГ – 92» станом на 22.03.2024?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
49802d7e0ae8480181861797d14686ce
Назва:
Укладання договору
Дата опублікування:
25.03.2024 14:51
Опис:
Стосовоно закупівлі:
Капітальний ремонт частини спеціалізованих приміщень дистанційної променевої терапії радіологічного відділення з метою встановлення медичного лінійного прискорювача з енергією 6 МеВ в КНП " Обласний клінічний онкологічний центр Кіровогрардської обласної ради" за адресою: м. Кропивницький, вул. Ялтинська, 1 Код ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
1. Стосовно укладання договору:
Стосовно укладання договору повідомляємо наступне. Відповідно до п. 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Кінцевою датою для підписання договору є 22.03.2024 р.
Станом на 22.03.2024 р. договір з підрядником ТОВ «Саланг-92» укладено.
Договір має бути розміщений протягом 3 робочих днів з моменту підписання. Сканкопія підписано договору буде розміщена в системі відповідно до чинного законодавства не пізніше 27.03.2024 р.
На підставі вищевикладеного, Замовник діяв в межах і спосіб, визначений чинним законодавством України.