-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Булочні вироби із борошна пшеничного вищого ґатунку для хот-догу (75 г), булочні вироби із борошна пшеничного вищого ґатунку для гамбургера (75 г), хліб з пшеничного борошна вищого ґатунку, хліб з житнього борошна обдирного
Завершена
779 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 895.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 895.00 UAH
Номер:
8323a0e5546c430294664e2c02805636
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2024 00:00
Період моніторингу:
11.07.2024 16:48 - 02.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.07.2024 Одеса № 147
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.07.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.07.2024 № 147
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2024-02-21-004802-a 21.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до ТД, надання Замовником роз’яснення на звернення до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом складання ТД у відповідності до вимог Закону з урахуванням Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання Замовником роз’яснення на звернення до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.02.2024 № 2, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.02.2024 № 5, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Одеський хлібозавод № 4» та товариства з обмеженою відповідальністю «Батьківський хліб», відповідь Замовника на вимогу про усунення порушення від 20.03.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.03.2024 № 5197-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2024 № 3, від 08.03.2024 № 6, від 13.03.2024 № 6, від 15.03.2024 № 7, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.03.2024, договір про закупівлю продуктів харчування від 29.03.2024 № 08, пояснення та документи отримані 24.07.2024 та 25.07.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Замовником у ТД зазначено підстави, встановлені пунктами 3, 5, 6, 12 та абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей та не зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені підпунктами 1, 2, 4, 7-11 пункту 47 Особливостей.
Проте на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовник у ТД не зазначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені підпунктами 1, 2, 4, 7-11 пункту 47 Особливостей.
Постановою Кабінету Міністрів України від 09 лютого 2024 року № 131 були внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, які не враховано Замовником під час складання ТД.
Слід зазначити, що у частині 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника не у відповідності із пунктом 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
26.07.2024 11:11 - 10.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2024 11:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, виявлених у закупівлі (Висновок від 26.07.2024 року), інформуємо, що уповноважену особу, відповідальну за проведення процедури закупівлі попереджено наказом від 30.07.2024 року № 273.
Дата публікації звіту:
31.07.2024 17:11
Запити/Пояснення
Номер:
a322161030ac4665ab91c3e0cb48e35c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.07.2024 14:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e7ad32c79ca94b60a06a37ef405c9b2b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.07.2024 16:25
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 22.07.24р стосовно надання пояснень щодо процедури відкритих торгів на закупівлю “Булочні вироби із борошна пшеничного вищого ґатунку для хот-догу (75 г), булочні вироби із борошна пшеничного вищого ґатунку для гамбургера (75 г), хліб з пшеничного борошна вищого ґатунку, хліб з житнього борошна обдирного” , очікуваною вартістю 779 000,00 грн (ID закупівлі UA-2024-02-21-004802-a ) доповідаємо:
1. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік та річного плану закупівель НУ “ОМА”,який опубліковано на веб-сайті за посиланням http://www.onma.edu.ua/derzhavni-zakupivli. Технічні та якісні характеристики указані у Додатку 2 до тендерної документації замовника з посиланням на діючи національні стандарти згідно з якими повинен бути виготовлений товар, а саме: хліб з пшеничного борошна вищого ґатунку (ДСТУ 7517:2014); хліб з житнього борошна обдирного (ДСТУ 4583:2006); булочні вироби із борошна пшеничного вищого ґатунку для хот-догу (75 г) (ДСТУ 4587:2006 або інший національний стандарт); булочні вироби із борошна пшеничного вищого ґатунку для гамбургера (75 г) (ДСТУ 4587:2006 або інший національний стандарт) Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано розрахунок очікуваної вартості товарів/ послуг методом порівняння ринкових цін. Згідно методики здійсненний пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, також було проведено аналіз з отриманих цінових пропозицій (Додаються) щодо предмета закупівлі ДК021:2015: 15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби. Відповідне обгрунтування можна знайти на веб-сайті НУ “ОМА” за посиланням http://www.onma.edu.ua/wp-content/uploads/2024/02/hlebpdf.pdf
Номер:
d3e1d9ce02e548a5bafb038abbd09384
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
23.07.2024 16:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2024 № 6 (далі – Протокол) Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Одеський хлібозавод № 4» (далі – ТОВ «Одеський хлібозавод № 4») згідно з підпунктом 1 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) у зв’язку із тим, що учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
В Протоколі зазначено, що в додатку 2 до ТД встановлено наступні вимоги: «Хліб свіжовипечений, дріжджовий, не пригорілий, стандартної ваги, упакований в харчову плівку, промислового виробництва з пшеничного борошна вищого гатунку». Гатунок - це сорт, розряд виробу за якістю. На виконання вищезазначеної вимоги учасник торгів ТОВ «Одеський хлібозавод № 4» пропонує до постачання в якості предмета закупівлі відповідно декларації виробника - «Хліб пшеничний з борошна вищого гатунку, 0,9 кг (Хліб «Обідній домашній», 0,9 кг ТМ «Одеський хлібозавод № 4»). В протоколі випробувань від 16.01.2024 № 174-Д, що наданий учасником у складі тендерної пропозиції, зазначено, що заявник випробувань ТОВ «Одеський хлібозавод № 4» в якості обʼєкта випробувань заявив хліб пшеничний з борошна вищого гатунку – Хліб «Обідній домашній» вагою 0,9 кг, 0,8 кг, 0,75 кг, 0,7 кг, 0,6 кг, 0,45 кг.
Для підтвердження інформації наданої учасником Замовник звернувся до оператора ринку товариства з обмеженою відповідальністю «Стар Компані Одеса» (далі – ТОВ «Стар Компані Одеса»), що займається обігом харчових продуктів. В отриманій Замовником інформації, що підтверджується маркуванням хлібобулочного виробу виробництва ТОВ «Одеський хлібозавод № 4», хліб пшеничний «Обідній домашній» - це хліб із суміші борошна пшеничного вищого сорту з борошном пшеничним першого сорту.
Відповідно до пункту 55 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», оператор ринку харчових продуктів - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів, і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів.
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Абзацом другим пункту 42 Особливостей встановлено, що у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Надайте документальне підтвердження звернення Замовника до оператора ринку ТОВ «Стар Компані Одеса» та відповідь на нього, зокрема документи, які підтверджують, що саме ТОВ «Стар Компані Одеса» займається обігом товару, який пропонує учасник, а також документальне підтвердження того, що технічні та якісні характеристики запропонованого хліба не відповідають характеристикам наданим учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: щодо борошна, яке використовується при виготовлення хліба.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
01b5bd04e78f4e3cb86bbf686b1a943d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.07.2024 14:40
Опис:
У відповідь на Ваш запит від 23.07.24р cтосовно підтвердження звернення Замовника до оператора ринку ТОВ «Стар Компані Одеса» та відповідь на нього, зокрема документи, які підтверджують, що саме ТОВ «Стар Компані Одеса» займається обігом товару, який пропонує учасник, а також документальне підтвердження того, що технічні та якісні характеристики запропонованого хліба не відповідають характеристикам наданим учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: щодо складу борошна, яке використовується при виготовлення хліба – додаються лист звернення від 08.03.2024 року №08/275 до ТОВ «Стар Компані Одеса» та відповідь ТОВ «Стар Компані Одеса» від 09.03.2024 року №09/03-1 та фото етикетки упакованого виробу виробництва ТОВ «Одеський хлібозавод № 4».