• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Булочні вироби із борошна пшеничного вищого ґатунку для хот-догу (75 г), булочні вироби із борошна пшеничного вищого ґатунку для гамбургера (75 г), хліб з пшеничного борошна вищого ґатунку, хліб з житнього борошна обдирного

Завершена

779 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 895.00 UAH
Номер: 8323a0e5546c430294664e2c02805636
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.07.2024 16:48 - 02.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 11.07.2024 Одеса № 147 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.07.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 11.07.2024 № 147 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 2 UA-2024-02-21-004802-a 21.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-31-96, liana_gichka@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до ТД, надання Замовником роз’яснення на звернення до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом складання ТД у відповідності до вимог Закону з урахуванням Особливостей, а також притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання Замовником роз’яснення на звернення до процедури, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного університету «Одеська морська академія» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.02.2024 № 2, ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.02.2024 № 5, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «Одеський хлібозавод № 4» та товариства з обмеженою відповідальністю «Батьківський хліб», відповідь Замовника на вимогу про усунення порушення від 20.03.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.03.2024 № 5197-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.02.2024 № 3, від 08.03.2024 № 6, від 13.03.2024 № 6, від 15.03.2024 № 7, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.03.2024, договір про закупівлю продуктів харчування від 29.03.2024 № 08, пояснення та документи отримані 24.07.2024 та 25.07.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовником у ТД зазначено підстави, встановлені пунктами 3, 5, 6, 12 та абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей та не зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені підпунктами 1, 2, 4, 7-11 пункту 47 Особливостей. Проте на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовник у ТД не зазначив підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені підпунктами 1, 2, 4, 7-11 пункту 47 Особливостей. Постановою Кабінету Міністрів України від 09 лютого 2024 року № 131 були внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, які не враховано Замовником під час складання ТД. Слід зазначити, що у частині 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника не у відповідності із пунктом 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 26.07.2024 11:11 - 10.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.07.2024 11:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, виявлених у закупівлі (Висновок від 26.07.2024 року), інформуємо, що уповноважену особу, відповідальну за проведення процедури закупівлі попереджено наказом від 30.07.2024 року № 273.
Дата публікації звіту: 31.07.2024 17:11

Запити/Пояснення