• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Рукав пневматичний

105 ОС

Завершена

3 774 014.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 870.07 UAH
Номер: c28c7fbd97bf44989a4d658dd33dd4d5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-21-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.03.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 21.03.2024 14:29 - 12.04.2024 01:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.03.2024 № 22-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 18.03.2024 № 003100-18/3653-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 21 березня 2024 року № 22-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2024-02-21-002098-a від 21.02.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 із змінами. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 із змінами шляхом розірвання договору про закупівлю товару від 25.03.2024 № 226/13/105ВО, укладеного із ТОВ «ДЕТ-ЮА», в порядку, визначеному статтею 188 Господарського Кодексу України, та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Східний гірничо-збагачувальний комбінат» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-02-19-005171-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 № 53 (далі – тендерна документація); два звернення від 21.02.2024 через електронну систему закупівель до Замовника щодо тендерної документації, відповіді Замовника від 22.02.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.03.2024; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕТ-ЮА» (далі – ТОВ «ДЕТ-ЮА»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.03.2024 № 105; повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2024; договір про закупівлю товару від 25.03.2024 № 226/13/105ВО; пояснення (інформація та документи) Замовника, надані через електронну систему закупівель 25.03.2024 та 01.04.2024 (далі – Пояснення). За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовник визнав переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ДЕТ-ЮА», пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, з огляду на наступне. Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» учасник надає сканкопію аналогічного договору на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання в повному обсязі в частині предмета закупівлі, що заплановано Замовником до придбання (зокрема акти, поставки товарів, видаткові або товарно-транспортні накладні тощо). Аналогічний договір, термін дії якого не закінчився, приймається до розгляду за умови надання документа про його виконання на момент подання учасником тендерної пропозиції та відгуку контрагента (покупця) щодо належного виконання зобов’язань за цим договором. Дата відгуку має бути не більше 10-тиденної давнини від дати подання тендерної пропозиції. Так, у складі своєї пропозиції учасник ТОВ «ДЕТ-ЮА» надав такі документи: інформаційний лист від 29.02.2024 № 01/24-001, в якому зазначив інформацію про один аналогічний договір від 12.04.2023 № 4578, укладений з ТОВ «МЕТІНВЕСТ-ПРОМСЕРВІС» (далі – Договір № 4578); копію Договору № 4578 та Специфікацію від 20.10.2023 № 2 до нього; видаткові накладні від 07.11.2023 № 2627 і № 2628. Згідно з пунктом 11.5 Договору від 12.04.2023 № 4578, він діє протягом 2 (двох) років з дати його підписання сторонами. Тобто, термін дії цього договору не закінчився. Однак, учасник ТОВ «ДЕТ-ЮА» не надав відгуку контрагента (покупця) – ТОВ «МЕТІНВЕСТ-ПРОМСЕРВІС» щодо належного виконання зобов’язань за цим договором, що не відповідає вимогам Додатку № 1 до тендерної документації. В електронній системі закупівель Замовник надав Пояснення, в якому зазначив, що Специфікацією № 2 від 20.10.2023 до договору від 12.04.2023 № 4578 визначено сторонами кількість та суму придбання аналогічних товарів в розмірі 20964,72 грн., виконання якої підтверджено в повному обсязі наданими видатковими накладними. Надані документи (договір, специфікація, видаткові накладні) підтвердили, що учасник належним чином та в зазначений термін поставив контрагенту товар. Також, у листі від 29.02.2024 № 01/24-001 ТОВ «ДЕТ-ЮА» у графі «Інформація про виконання договору (виконаний/невиконаний)» зазначив, що договір виконаний. Із зазначеного вище замовником вбачається, що на момент участі в закупівлі наданий аналогічний договір виконаний в повному обсязі та належним чином. Проте, зазначене вище пояснення не спростовує факт невідповідності учасника ТОВ «ДЕТ-ЮА» вимогам Додатку № 1 до тендерної документації, виходячи з наступного. Предметом Договору № 4578 є поставка товарно-матеріальних цінностей (Ресурсів), кількість, номенклатура, ціна і терміни поставки яких вказуються в специфікаціях до цього договору (пункти 1.1, 2.1, 3.3, 4.1 договору). Загальна сума договору визначається як сумарна вартість Ресурсів, поставка яких здійснюється відповідно до доданих до неї Специфікацій (пункт 4.3 договору). Відповідно до Специфікації від 20.10.2023 № 2 до Договору № 4578 передбачено придбання загальною вартістю 20 964,72 грн. з ПДВ таких товарів: Рукав Г (IV)-10-18-31 – 20 м; Рукав Г (IV)-10-25-40 – 100 м; Рукав ВТ ф6мм 700 бар L-2,0 ШТ.-ШТ. К3/8-К3/8 – 6 шт. Варто зазначити, що інших специфікацій до договору, зокрема специфікації № 1, учасник не надавав. Згідно з видатковими накладними від 07.11.2023 № 2627 і № 2628 на загальну суму 20 228,82 грн. з ПДВ поставлено: Рукав Г (IV)-10-18-31 – 20 м; Рукав Г (IV)-10-25-40 – 95 м; Рукав ВТ ф6мм 700 бар L-2,0 ШТ.-ШТ. К3/8-К3/8 – 6 шт. З огляду на зазначене, надані учасником у пропозиції документи не підтверджують виконання Договору № 4578 в повному обсязі. Оскільки термін дії Договору № 4578 не закінчився, то за умовою Додатку № 1 до тендерної документації, окрім документа про виконання договору, учасник повинен надати відгуку контрагента (покупця) щодо належного виконання зобов’язань за цим договором, чого ТОВ «ДЕТ-ЮА» зроблено не було. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДЕТ-ЮА» не відповідала вимогам Додатку № 1 до тендерної документації, та підлягала відхиленню Замовником. Отже, Замовник в порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 із змінами не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ДЕТ-ЮА» як таку, що: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 08.04.2024 16:17 - 23.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2024 16:17

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання пункту 3 частини ІІ Висновку Управління західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-21-002098-a від 08.04.2024 надаємо інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку. Для усунення виявлених порушень, зазначених у Висновку, Замовником вжито заходів шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а саме: шляхом укладення сторонами Угоди про розірвання від 15.04.2024 до Договору від 25.03.2024 № 226/13/105ВО. Додаток: копія Угоди про розірвання від 15.04.2024 до Договору від 25.03.2024 № 226/13/105ВО на 1 арк. в 1 прим.
Дата публікації звіту: 15.04.2024 15:20

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 15.04.2024 16:35

Запити/Пояснення