• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)

Завершена

16 294 796.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 473.98 UAH
Номер: e55c30a5ffb7456daebf627063e9a404
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-31-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.07.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 31.07.2024 17:58 - 22.08.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.07.2024 № 185 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2024-02-20-014184-a 20.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 422-82-12, alina.shutenko93@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.02.2024 № 145 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» та ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 05.03.2024 № 295, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення пропозиції учасника від 11.03.2024 № 326, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 13.03.2024 № 339, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2024, договір від 22.03.2024 № 295, додаткові угоди від 03.04.2024 № 1 та від 12.07.2024 №2, пояснення та документи Замовника від 06.08.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби, оприлюднені через електронну систему закупівель. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» з остаточною ціною пропозиції 14 534 869,62 гривень та ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» з остаточною ціною пропозиції 15 607 581,60 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 11.03.2024 № 326) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» зазначених в протоколі від 11.03.2024 № 326, порушень не встановлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» з остаточною ціною пропозиції 15 607 581,60 грн без ПДВ.
Період усунення порушень: 23.08.2024 13:49 - 29.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2024 13:49

Запити/Пояснення