-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Завершена
16 294 796.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 473.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 81 473.98 UAH
Номер:
e55c30a5ffb7456daebf627063e9a404
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-31-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2024 00:00
Період моніторингу:
31.07.2024 17:58 - 22.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.07.2024 № 185
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-02-20-014184-a 20.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.02.2024 № 145
(зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» та ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 05.03.2024 № 295, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо відхилення пропозиції учасника від 11.03.2024 № 326, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 13.03.2024
№ 339, повідомлення про намір укласти договір від 13.03.2024, договір від 22.03.2024 № 295, додаткові угоди від 03.04.2024 № 1 та від 12.07.2024 №2, пояснення та документи Замовника від 06.08.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «Будівельна фірма
ІНТЕРЛЮКСБУД» з остаточною ціною пропозиції 14 534 869,62 гривень та
ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» з остаточною ціною пропозиції
15 607 581,60 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 11.03.2024 № 326) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» зазначених в протоколі від 11.03.2024 № 326, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» з остаточною ціною пропозиції 15 607 581,60 грн без ПДВ.
Період усунення порушень:
23.08.2024 13:49 - 29.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2024 13:49
Запити/Пояснення
Номер:
78dc941a7d8c45328953a3c139fc7d86
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
01.08.2024 10:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.08.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cf558f4b1af84a79bdb092c370f9c535
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.08.2024 16:56
Опис:
Першому заступнику начальника Державної аудиторської служби України Північного офісу Держаудитслужби Олександру СОМИКУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 01.08.2024 «Про надання пояснень» щодо Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
Заклади освіти Дарницького району міста Києва комунальної власності передані в оперативне управління Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
З метою забезпечення комфортної та безпечної організації освітнього процесу в закладах освіти, управління освіти докладає зусиль щодо необхідності здійснення ремонтно – будівельних робіт в цих закладах.
Заклади освіти Дарницького району надають свої пропозиції – потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників закладів освіти та для створення безпечного освітнього середовища.
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації складає дефектний акт (відомість дефектів) – де зазначається обсяг робіт, які необхідно виконати та інвесторський кошторисний розрахунок (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) на певний вид робіт, в тому числі на закупівлю: Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»), з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Управлінням освіти надано розрахунок потреби, щодо необхідності проведення певних видів ремонтно – будівельних робіт для поліпшення експлуатаційних показників будівлі закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва для включення в адресний перелік об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту у межах бюджетних призначень на 2024 рік, що затверджується розпорядженням Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
На підставі п. 3.4. Договору, після отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації, ціна договору на Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») була відкоригована у відповідності до суми експертного звіту (позитивного) від 29.03.2024 № 144/24-РБК/ЕЗ виданого ТОВ «РЕМБУДКОНСАЛТІНГ» шляхом укладання додатковї угоди від 03.04.2024р. № 1 до договору № 254.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням https://druo.kyivcity.gov.ua/diialnist/zakupivli/obgruntuvannia
Додатки:
1. Копія інвесторського кошторисного розрахунку (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва) та відомості дефектів на Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти (ясла садок) комбінованого типу № 385, вулиця Гаспринського Ісмаїла, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
2. Розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 10.07.2024р. № 489 Про внесення змін до розпорядження Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 12.02.2024 р. № 91 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується у 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації»
3. Копія позитивного експертного звіту.