• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 151298 м/п, тротуари – 188584 м2, газони – 343875 м2

Згідно з технічною специфікацією

Завершена

8 161 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 805.00 UAH
Номер: 1bbacdfa858c426b86bd807f01b1d3cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-27-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.03.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 27.03.2024 15:28 - 18.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.03.2024 № 21-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Олександр ЗАКУРІН Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-02-20-013668-a 20.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, m.m.naumenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель, в оголошенні про закупівлю, повідомленні про намір укласти договір та звіті про результати проведення процедури закупівлі, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.02.2024 № 20, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 29.02.2024, протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.02.2024 б/н, договір від 08.03.2024 № 133, укладений Замовником з Луцьким спеціальним комунальним автотранспортним підприємством «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС», (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 11.03.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 05.04.2024 та 09.04.2024. Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг. Крім того, пунктом 27 Особливостей визначено, що «у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/ або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/ або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)». За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації». Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено наступне. Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 33 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію про кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Замовником у повідомленні про намір укласти договір про закупівлю від 29.02.2024 у розділі «місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації», чим порушено пункт 3 частини другої статті 33 Закону. Відповідно до вимог абзацу третього пункту 10 Особливостей звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей (крім закупівель із застосуванням електронного каталогу). Згідно з вимогами пункту 3 частини першої статті 19 Закону звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель повинен містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів або обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації». Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19 Закону у звіті про результати проведення процедури закупівлі не зазначено місце поставки товарів. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. У тендерній пропозиції учасника Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС» надано статут не у повному обсязі, а саме відсутня 4 сторінка, чим не дотримано вимоги передбачені у підпункті 9.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Відповідно до пункту 3 додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що учасники закупівлі повинні надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 3 роки за зразком, яка повинна містити назву об’єкту. У тендерній пропозиції учасника надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у якій у стовпчику «Назва об’єкту» замість назви об’єкту зазначено номер та дату договору, чим не дотримано вимоги пункту 3 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Крім того, у ході моніторингу встановлено неузгодженість між документами наданими у тендерній пропозиції учасника, так у пункті 15 довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України, наданої на виконання вимог пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника, учасником передбачено надання послуг власними тракторами (у кількості 2 шт) LOVOL FT504FC. При цьому, на виконання вимог підпункту 12 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, у тендерній пропозиції учасника наданий розрахунок середньої вартості години роботи трактора LOVOL FT504АC. Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах Луцького спеціального комунального автотранспортного підприємства «ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 18.04.2024 18:33 - 03.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2024 18:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі (далі – Висновок) Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівські області № ЦБД UA-2024-02-20-013668-a (Послуги з прибирання та підмітання вулиць: проїжджа частина – 151298 м/п, тротуари – 188584 м2, газони – 343875 м2, ДК 021:2015: 90610000-6, джерело фінансування - місцевий бюджет) від 18 квітня 2024 року розглянуто. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), згідно з яким «Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг»; пункту 3 частини другої статті 33 Закону, згідно з яким «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг»; пункту 3 частини першої статті 19 Закону, згідно з яким «У звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг відповідно до укладеного договору про закупівлю, у тому числі відповідні коди за Єдиним закупівельним словником»; та абзацу першого пункту 43 Особливостей, згідно з яким « Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.». Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи), проте вважаємо за потрібне надати додаткові пояснення. Здійснюючи закупівлі Замовник чітко дотримується норм та вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Замовник проводить відкриті торги з особливостями на одному з майданчиків Prozzoro - SmartTender.biz, який дає можливість заповнювати електронні поля перед оголошенням відкритих торгів, зокрема, назву, обсяг та одиницю виміру, код ДК, строк поставки та адресу предмету закупівлі. В електронному полі «Адреса» є можливість вказати країну, область, місто/село, вулицю та поштовий індекс або позначити «Згідно з документацією». Враховуючи те, що Замовником визначено місце надання послуг – вулиці, сквери, тротуари, зелені зони тощо Луцької міської територіальної громади, про що зазначено в Тендерній документації, було прийнято рішення в електронному полі «Адреса» позначити «Згідно з документацією». Саме тому в оголошенні про проведення відкритих торгів висвітлено «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації». Слід зауважити, що повідомлення про намір укласти договір автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі, а звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель, Замовник не має можливості зазначити іншої інформації щодо місця надання послуг, крім тієї, що зазначена в оголошенні, оскільки першочергово в системі визначено адресу «Згідно з документацією». Щодо зауваження моніторингу про відсутність вимоги про виправлення невідповідностей, повідомляємо, що Замовником надав пояснення у відповіді на запит від 04.04.2024
Дата публікації звіту: 25.04.2024 17:27

Запити/Пояснення