• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання різних

Завершена

31 925 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 17 550.00 UAH
Номер: 39b136ce281442e1b8ef1e0fab573a63
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-22-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.04.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 23.04.2024 10:36 - 15.05.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.04.2024 № 25-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 22.04.2024 № 25-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» UA-2024-02-20-013257-a 20.02.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 545-51-92, zarudnyyi@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольними рішеннями уповноваженої особи від 20.02.2024 № 308ВС, від 22.02.2024 № 323ВС від 01.03.2024 № 378ВС, від 07.03.2024 № 411ВС, реєстри пропозицій, протоколи розкриття, тендерні пропозиції учасників: лот №1 Товариства з обмеженою відповідальністю «Автоцентр «Європа-Сервіс» (далі – ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс»), лот № 2 Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» (далі- ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ»), лот № 3 Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ» (далі- ТОВ «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ»), лот № 4 Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» (далі- ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ»), лот № 5 Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ» (далі- ТОВ «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ»), лот № 6 Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР» (далі- ТОВ «КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР»), Протоколи рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю: по лоту № 1 від 18.03.2024 № 478ВС переможець ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», по лоту № 2 від 18.03.2024 № 479ВС переможець ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ», по лоту № 3 від 18.03.2024 № 480ВС переможець ТОВ «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ», по лоту № 4 від 18.03.2024 № 481ВС переможець ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ», по лоту № 5 від 18.03.2024 № 482ВС переможець ТОВ «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ», по лоту № 6 від 18.03.2024 № 483ВС переможець ТОВ «КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР», повідомлення про намір укласти договори від 18.03.2024, договори: по лоту № 1 від 01.04.2024 № 3529/АТ-24 на загальну суму 1753245,00 грн з ПДВ, по лоту № 2 від 01.04.2024 № 3523/АТ-24 на загальну суму 5001015,00 грн з ПДВ, по лоту № 3 від 01.04.2024 № 3526/АТ-24 на загальну суму 4548297,60 грн з ПДВ, по лоту № 4 від 01.04.2024 № 3524/АТ-24 на загальну суму 6869604,84 грн з ПДВ, по лоту № 5 від 01.04.2024 № 3527/АТ-24 на загальну суму 6582963,96 грн з ПДВ, по лоту № 6 від 01.04.2024 № 3525/АТ-24 на загальну суму 6649040,52 грн з ПДВ, відповідь замовника на запит про надання пояснення від 26.04.2024 та 10.05.2024.
Період усунення порушень: 15.05.2024 15:46 - 21.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.05.2024 15:46

Запити/Пояснення