-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання різних
Завершена
31 925 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 17 550.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 17 550.00 UAH
Номер:
39b136ce281442e1b8ef1e0fab573a63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-22-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
23.04.2024 10:36 - 15.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2024 № 25-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 22.04.2024
№ 25-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» UA-2024-02-20-013257-a 20.02.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольними рішеннями уповноваженої особи від 20.02.2024 № 308ВС, від 22.02.2024 № 323ВС від 01.03.2024 № 378ВС, від 07.03.2024 № 411ВС, реєстри пропозицій, протоколи розкриття, тендерні пропозиції учасників: лот №1 Товариства з обмеженою відповідальністю «Автоцентр «Європа-Сервіс» (далі – ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс»), лот № 2 Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» (далі- ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ»), лот № 3 Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ» (далі- ТОВ «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ»), лот № 4 Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ» (далі- ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ»), лот № 5 Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ» (далі- ТОВ «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ»), лот № 6 Товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР» (далі- ТОВ «КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР»), Протоколи рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю: по лоту № 1 від 18.03.2024 № 478ВС переможець ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс», по лоту № 2 від 18.03.2024 № 479ВС переможець ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ», по лоту № 3 від 18.03.2024 № 480ВС переможець ТОВ «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ», по лоту № 4 від 18.03.2024 № 481ВС переможець ТОВ «АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ», по лоту № 5 від 18.03.2024 № 482ВС переможець ТОВ «АТЦ «ЛІВОБЕРЕЖНИЙ», по лоту № 6 від 18.03.2024 № 483ВС переможець ТОВ «КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР», повідомлення про намір укласти договори від 18.03.2024, договори: по лоту № 1 від 01.04.2024 № 3529/АТ-24 на загальну суму 1753245,00 грн з ПДВ, по лоту № 2 від 01.04.2024 № 3523/АТ-24 на загальну суму 5001015,00 грн з ПДВ, по лоту № 3 від 01.04.2024 № 3526/АТ-24 на загальну суму 4548297,60 грн з ПДВ, по лоту № 4 від 01.04.2024 № 3524/АТ-24 на загальну суму 6869604,84 грн з ПДВ, по лоту № 5 від 01.04.2024 № 3527/АТ-24 на загальну суму 6582963,96 грн з ПДВ, по лоту № 6 від 01.04.2024 № 3525/АТ-24 на загальну суму 6649040,52 грн з ПДВ, відповідь замовника на запит про надання пояснення від 26.04.2024 та 10.05.2024.
Період усунення порушень:
15.05.2024 15:46 - 21.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.05.2024 15:46
Запити/Пояснення
Номер:
9663865fdbd842b2819db63be7fe9630
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.04.2024 18:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання різних», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-013257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?. Інформацію та документи що запитуються, надаються щодо кожного лоту.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
27d905f3a3ae4fcd84cc61fd0e1e472c
Назва:
Пояснення на запит від 23.04.2024 о 18.04 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2024-04-22-000039
Дата опублікування:
26.04.2024 14:56
Опис:
Обсяг закупівлі, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначалися відповідно до наявної кількості транспортних засобів які обліковуються на підприємстві Замовника та знаходяться в експлуатації, їх технічний стан, фізичний знос. Обґрунтування доцільності визначається наступними Закону України «Про дорожній рух» вiд 30.06.1993 № 3353-XII (Закон) та Постановою КМУ «Про правила дорожнього руху» № 1306 від 10.10.2001 (Постанова). Так, згідно:
- ст. 33 Закону «Технічний стан транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, у частині, що стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, має відповідати правилам, нормативам і стандартам, затвердженим у встановленому порядку. Обов'язок щодо забезпечення належного технічного стану транспортних засобів покладається на їх власників або інших осіб, які їх експлуатують, згідно з чинним законодавством.»;
- ст. 36 Закону «Власники транспортних засобів або особи, які їх експлуатують, зобов'язані забезпечувати своєчасне і в повному обсязі проведення робіт по їх технічному обслуговуванню і ремонту згідно з нормативами, встановленими виробниками відповідних транспортних засобів.»;
- п. 31.1 Постанови «31.1. Технічний стан транспортних засобів та їх обладнання повинні відповідати вимогам стандартів, що стосуються безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища, а також правил технічної експлуатації, інструкцій підприємств-виробників та іншої нормативно-технічної документації.».
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі (розрахунок додається) Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами від 07.04.2020 № 649), яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням отриманих, від потенційних учасників, комерційних пропозицій (сканкопії додаються) відповідно до визначених кількісних показників на підставі аналізу фактичного отримання послуг у минулих періодах, запланованих поточних потреб, прогнозованого індексу інфляції.
Номер:
596f1b55e83747ba9c70bf8005d4d47c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.05.2024 15:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання різних», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-013257-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Поясніть причину дублювання предмету закупівлі у лотах № 2 і № 3 та лотах № 4 і № 5?
2. Підпунктом 5.2 пункту 5 Додатку 3 (лот № 1) передбачено надання Учасником зокрема документально підтверджену інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід... Аналізом тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність працівників та цілодобової фізичної охорони» (файл Довідка про наявність працівників та цілодобової фізичної охорони.pdf ) у якій відсутнє документальне підтвердження інформації про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. Крім того у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» відсутнє будь яке документальне підтвердження інформації про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. Прошу пояснити позицію Замовника на викладену невідповідність, та причину невідхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? У разі якщо документальне підтвердження інформації про наявність працівників надано у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» прошу повідомити назву файлу який містить таке підтвердження.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f7f21837ec214525ad539f86c3f7d672
Назва:
Пояснення на запит від 07.05.2024 о 15.42 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2024-04-22-000039
Дата опублікування:
10.05.2024 11:49
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит Державної аудиторської служби України (ДАСУ) за предметом закупівлі
ДК 021:2015 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання різних), оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-20-013257-a, надає пояснення.
Питання
Поясніть причину дублювання предмету закупівлі у лотах № 2 і № 3 та лотах № 4 і № 5.
Пояснення:
Враховуючи кількість та розташування автотранспорту Замовника (5-ть автомобільних колон та 3 дільниці у різних частинах міста Києва), щодо якого планується проведення технічного обслуговування (ТО) та ремонт, а також, зважаючи на інтенсивність роботи комунального транспорту, були визначені відповідні назви ЛОТів предмету закупівлі та встановлені відповідні вимоги в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ. Замовник не вбачає дублювання предмету закупівлі ні у назвах лотів ні у вимогах, викладених у додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (ТС). Для порівняння: таблиця
Пунктом 9 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон) встановлено норми щодо відомостей, які зазначаються у тендерній документації (ТД) про частини предмета закупівлі, які Замовником виконано у повному обсязі, а саме: ТД містить опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Окремих додаткових норм щодо опису частин предмету закупівлі їх назв тощо Законом та Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості) не встановлено.
Разом з тим, до прикладу, п. 2.3. ТС зазначених ЛОТів передбачено умову, яка забезпечить зменшення експлуатаційних витрат Замовника, а саме виробнича база Виконавця повинна бути розміщена в межах м. Київ, не більше, встановленої для кожного ЛОТу, відстані дорогами загального користування від виробничої бази Замовника, що розташована за встановленою адресою з наступних причин:
- зменшення витрат часу на доставку транспортного засобу до станції технічного обслуговування (СТО) та повернення з технічного обслуговування/ремонту;
- економії паливно-мастильних матеріалів;
- зменшення витрат часу для приїзду спеціалістів СТО для проведення ремонту транспортних засобів на території Замовника;
- полегшення буксирування транспортного засобу, у тому числі при транспортуванні лафетом.
Також, за результатами, здійсненого Замовником, моніторингу можливостей СТО м. Києва встановлено, що СТО, у середньому, мають 12-15 постів, що недостатньо для одночасного обслуговування наявної кількості транспортних засобів Замовника. Однолотова процедура може призвести до простою транспорту на базі Замовника або СТО, що, в свою чергу, ставить під загрозу виконання комунальним підприємством своїх безпосередніх обов’язків перед м. Києвом та його мешканцями. Крім того, поділ предмета закупівлі на лоти створює добросовісну конкуренцію серед учасників для отримання Замовником економічно вигідної пропозиції.
Питання
Підпунктом 5.2 пункту 5 Додатку 3 (лот № 1) передбачено надання Учасником зокрема документально підтверджену інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід... Аналізом тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність працівників та цілодобової фізичної охорони» (файл Довідка про наявність працівників та цілодобової фізичної охорони.pdf ) у якій відсутнє документальне підтвердження інформації про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. Крім того у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» відсутнє будь яке документальне підтвердження інформації про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. Прошу пояснити позицію Замовника на викладену невідповідність, та причину невідхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації? У разі якщо документальне підтвердження інформації про наявність працівників надано у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» прошу повідомити назву файлу який містить таке підтвердження.
Пояснення:
Вимогою п. 5.2. ТС передбачено наступне «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати такі документи, що підтверджують його кваліфікацію – Документально підтверджену інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід цілодобової фізичної охорони на території Виконавця для забезпечення збереження цілісності, наданих на обслуговування, транспортних засобів. Учасник повинен надати копію договору з відповідною охоронною організацією про надання послуг з цілодобової охорони, чинного протягом дії договору надання послуг, що закуповуються – 31.12.2024. У разі наявності посади охоронців (не менше двох) у штаті підприємства учасника торгів, учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду та копію штатного розпису, або цивільно-правові/трудові договори».
Тобто, Учасник торгів повинен підтвердити наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід з цілодобової фізичної охорони на території Виконавця наданням або договору з охоронною організацією, або копії наказів про призначення на посаду охоронців та копію штатного розпису або цивільно-правові/трудові договори.
Учасник ТОВ «Автоцентр «Європа-Сервіс» виконав дану вимогу у повному обсязі, надавши у складі тендерної пропозиції «Довідку про наявність працівників та цілодобової фізичної охорони», договір від 03.04.2023 №03/04/2023-01 з ТОВ «ПФБ ГРУП» (автоматична пролонгація згідно п.12.1 договору). Відповідно до пункту 1.1. зазначеного договору ««Замовник» доручає, а «Охорона» приймає на себе обов’язки цілодобової фізичної охорони та відеоспостереження приміщень станції технічного обслуговування Замовника та прилеглої до неї території, в т.ч. стоянки для транспортних засобів закритого типу, (надалі за текстом – «Об’єкт»), а також здійснення контрольно-перепускного режиму та припинення порушень громадського порядку на території Об’єкта, що зазначений у дислокації (Додаток 1 до договору)».
Назва документів у складі тендерної пропозиції: «Довідка про наявність працівників та цілодобової фізичної охорони.pdf», «Договір охорона відеоспостереження 2024.pdf».