-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
м'ясо
Завершена
580 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Номер:
c06ffa13f11a41589f6d64a1f28c9f4a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 17:04 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.10.2024 № 227
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 № 227.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 24. UA-2024-02-20-012169-a, 20.02.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 особливостей №1178 та вимог пунктів 3 та 54 Особливостей №1178.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т.Я. встановлено порушення вимог пункту 43, підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 – вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог щодо недопущення в подальшому порушення вимог порушення вимог пункту 14 Порядку №1082, вимог пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 та вимог пунктів 3 та 54 Особливостей №1178 при розміщенні інформації про закупівлі, вимог пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, вимог пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерних пропозицій.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-02-20-004939-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 05.03.2024 №21; тендерну пропозицію ФОП Мідика Тараса Ярославовича (далі – ФОП Мідик Т.Я.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Мідиком Т.Я. як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 13.03.2024 №42; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За нормою пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку №1082, визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до інформації про предмет досліджуваної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив вид предмету закупівлі: товар, а саме (номенклатурні позиції): м'ясо свинини, філе курки, м’ясо яловичини, четвертинки курячі та вказав код національного класифікатора України - ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо.
Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні номенклатурні позиції щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі, зокрема:15113000-3 «Свинина», 15111100-0 «Яловичина», 15112130-6 «Курятина».
Однак, за результатами моніторингу встановлено, що під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не зазначено коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178.
Відповідно до норм пункту 54 Особливостей №1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації, замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Моніторингом встановлено, що Замовником щодо досліджуваної процедури закупівлі тендерну документацію та додатки до неї оприлюднено 20.02.2024. Водночас, 22.02.2024 було оприлюднено нову редакцію тендерної документації та Додатку №3.
Проте, на порушення вимог пунктів 3 та 54 Особливостей №1178 разом із змінами до тендерної документації (у вигляді нової редакції тендерної документації) Замовником в окремому документі перелік змін, що внесені, не оприлюднено.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Також, у пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Одночасно, згідно з пунктом 47 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту.
При цьому, відповідно до норм пунктів 28 та 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Моніторингом встановлено, що Замовником у пункті 2 таблиці «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації зазначено, що на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення є обмеженим, тому відповідно до пункту 47 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі має надати витяг або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, який / яка оформлена на керівника учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі.
Проте, відповідно до інформації на офіційному сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення відкрито з 04.09.2023 (джерело інформації: https://nazk.gov.ua/uk/nazkvidkrylo-dostup-do-reyestru-osib-yaki-vchynyly-koruptsijni-ta-povyazani-z-koruptsiyeyu-pravoporushennya-iz-vrahuvannyambezpekovyh-aspektiv-golova-nazk/).
Таким чином, на час оголошення Замовником досліджуваної процедури закупівлі вищевказаний Єдиний державний реєстр містився у вільному публічному доступі.
Враховуючи вищенаведене, Замовником у тендерній документації, на порушення норм пунктів 3, 28 та 47 Особливостей №1178, встановлено вимогу та спосіб щодо надання документального підтвердження переможцем тендеру відсутності підстави за підпуктом 3 пункту 47 Особливостей №1178 (за наявності такої інформації у відкритому публічному електронному реєстрі, доступ до яких є вільним).
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 2.3 (прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками) тендерної документації зазначено «Уповноважена особа, Морозик Марія Ярославівна Тел. 0501684993 За адресою замовника, e-mail:osvitaduliby@gmail.com».
Слід зазначити, що згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) – службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Замовник має право визначати уповноважену особу (осіб) для організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель як серед наявних працівників організації, так і шляхом введення нових посад або укладення трудового контракту з дотриманням вимог статті 11 Закону, Кодексу законів про працю України та законодавства в цілому.
Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327) посади «уповноважена особа» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить посаду «фахівець з публічних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»).
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель оприлюднено запит (16.10.2024) до Замовника щодо надання відповідної інформації (пояснень), зокрема, щодо посади уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі, Замовником, у наданому під час моніторингу поясненні, зокрема, зазначено, що Морозик Марія Ярославівна займає посаду головного спеціаліста відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської сільської ради Стрийського району Львівської області згідно штатного розпису, а згідно з посадовою інструкцією та наказу про призначення уповноваженої особи з питань проведення публічних закупівель, посадовим обов’язком її є проведення всіх публічних закупівель Замовника.
Отже, у тендерній документації Замовника не вказано посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що є порушенням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За вимогами Додатку №3 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції подає копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів, які будуть обслуговувати даний маршрут.
Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ФОП Мідиком Т.Я у складі тендерної пропозиції надано довідку від 24.01.2024 №1402 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено, інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича.
Крім того, у вищевказаній довідці зазначено наступне: «Я, ФОП Мідик Т.Я., повідомляю, що орендую автотранспорт у ФОП Гірник В. Є. (договір оренди додається), (надавач послуг Гнат Р.З.) копії(й) особистих медичних книжок таких працівників з відміткою про проходження медичного огляду (копії медичних книжок будуть дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій) додаються».
Учасником ФОП Мідиком Т.Я. в складі пропозиції надано договір перевезення вантажу автомобільним транспортом від 01.01.2023 між ФОП Мідиком Т.Я. та ФОП Гнатом Р.З., в якому, зокрема зазначено, що перевізник (ФОП Гнат Р.З.) бере на себе зобов’язання доставляти та отримувати ввірений йому для перевезення вантаж.
Проте, моніторингом встановлено, що копії медичної книжки надавача послуг Гната Р.З. учасником процедури закупівлі ФОП Мідиком Т. Я. у складі тендерної пропозиції не надано, а також не надано документу на право керування автомобілем Гнатом Р.З.
На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо не надання учаснику ФОП Мідику Т.Я. 24 години на усунення вищезгаданих невідповідностей, Замовником, зокрема, зазначено, що ФОП Гнат Р.З. не являється працівником учасника, не перебуває з ним у трудових відносинах, з ним не укладено трудового договору і на нього не поширюються правила внутрішнього трудового розпорядку учасника, він тільки надає послуги перевезення вантажу автомобільним транспортом.
Також, у поясненні Замовника зазначено, що виходячи зі змісту укладеної угоди про надання транспортних послуг вона містить ознаки цивільно-правової угоди, на яку поширюються норми цивільного, а не трудового законодавства.
Однак, за вимогами Додатку №3 до тендерної документації Замовника учасник процедури закупівлі повинен був надати копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів, які будуть обслуговувати даний маршрут.
Окрім того, учасником ФОП Мідиком Т.Я. у наданій довідці про наявність працівників від 24.01.2024 №1402 вказано про отримання послуг перевезень від Гната Р.З. та про надання копії(й) особистих медичних книжок.
Проте, на порушення вимог пункту 43 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, за наявності невідповідностей щодо підтвердження наявності та кваліфікації працівників, які мають необхідні знання та досвід Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою до учасника ФОП Мідика Т.Я. про усунення таких невідповідностей.
Як наслідок, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Мідика Т. Я., а визначено його переможцем процедури закупівлі та укладено з ним договір про постачання продукції від 13.03.2024 №42.
Період усунення порушень:
23.10.2024 17:14 - 06.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
23.10.2024 17:14
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Я, уповноважена особа з питань проведення закупівель, щодо вжиття заходів спрямованих на усунення порушень виявлених при моніторингу закупівлі ( ID:UA-2024-02-20-012169-a ) «М’ясо)» повідомляю наступне:
На виконання зауважень західного офісу держаудитслужби Державної аудиторської служби України договір від 13.03.2024 року №42 з ФОП Мідик Тарас Ярославович про постачання м’яса- розірвано із 29.10.2024 року, про що укладено додаткову угоду від 29.10.2024 року №1.
Інформацію опубліковано на електронному майданчику.
Крім цього постійно будуть вживатися заходи з підвищення рівня кваліфікації для недопущення подібного в майбутньому. Надані зауваження будуть застосовані на практиці в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
30.10.2024 14:27
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір рорзірвано
Дата публікації:
12.11.2024 15:26
Запити/Пояснення
Номер:
6cc8fb6c808e40f895213e9b0340c934
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.10.2024 17:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
Дата: 16.10.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-02-20-012169-a, яка проводилась відділом освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Підпунктом 2.3 (прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками) тендерної документації зазначено «Уповноважена особа, Морозик Марія Ярославівна Тел. 0501684993 За адресою замовника, e-mail:osvitaduliby@gmail.com».
Слід зазначити, що національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327) посади «уповноважена особа» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить посаду «фахівець з публічних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо посади уповноваженої особи Замовника, яку уповноважено здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
За вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надає копії особових медичних книжок водіїв та експедиторів, права на керування автомобілем, гігієнічне навчання водіїв та експедиторів які будуть обслуговувати даний маршрут.
Учасником ФОП Мідиком Тарасом Ярославовичем (далі – ФОП Мідик Т. Я.) надано в складі пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 1402 від 24.01.2024, у якій зазначено інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича
Також, у вищевказаній довідці зазначено наступне: «Я, ФОП Мідик Т. Я., повідомляю, що орендую автотранспорт у ФОП Гірник В. Є.(договір оренди додається), (надавач послуг Гнат Р.З.) копії(й) особистих медичних книжок таких працівників з відміткою про проходження медичного огляду (копії медичних книжок будуть дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій) додаються».
Так, за вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасником ФОП Мідиком Т. Я. надано в складі пропозиції довідку про автотранспорт №1423 від 24.02.2024, в якій зазначено про наявність автомобілів: IVECO 70C17 - спеціальний вантажний фургон рефрижератор (власне), VOLKSWAGEN LT46 - фургон-рефрижератор-C (орендоване), а також договір перевезення вантажу автомобільним транспортом від 01.01.2023 між ФОП Мідиком Т. Я. та ФОП Гнатом Романом Зіновийовичем (далі – ФОП Гнат Р. З.), в якому зокрема зазначено, що перевізник (ФОП Гнат Р. З.) бере на себе зобов’язання доставляти та отримувати ввірений йому для перевезення вантаж.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. За умови обслуговування ФОП Гнатом Р. З. (перевізник). даного маршруту, яким чином та якими документами учасником ФОП Мідиком Т. Я. підтверджено вимоги Додатку №3 до тендерної документації, а саме щодо наявності копії особової медичної книжки, права на керування автомобілем на Гната Р. З.
4. Зазначити причини не застосування норми пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т. Я., зважаючи на невідповідність поданих учасником документів.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
05d411ec6c864d8b8f6b200c7262f14c
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
21.10.2024 16:55
Опис:
Західний офіс Держаудитслужби
На виконання рішення моніторингу від 16.10.2024 року по закупівлі «м’ясо» ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-20-012169-a повідомляємо наступне:
Обгрунтування закупівлі розміщено на офіційному сайті Грабовецько-Дулібівської сільської ради, оскільки відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської сільської ради Стрийського району Львівської області оскільки є її юридичною особою, за посиланням https://gd-gromada.gov.ua/, розділ - відділ освіти, молоді, спорту, культури і туризму, рубрика «держзакупівлі», обгрунтування технічних та якісних зарактеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Скан-копію обгрунтування долучаємо.
Морозик Марія Ярославівна займає посаду головного спеціаліста відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської сільської ради Стрийського району Львівської області згідно штатного розпису. Згідно з посадовою інструкцією та наказом про призначення уповноваженої особи з питань проведення публічних закупівель, посадовим обов’язком її є проведення всіх публічних закупівель відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Грабовецько-Дулібівської сільської ради Стрийського району Львівської області.
Під час здійснення оцінки тендерної пропозиції Учасника ФОП Мідик Т.Я. за вимогами Додатку №3 до тендерної документації учасник в складі своєї пропозиції надав документи які вимагались. Слід відмітити, що дана вимога стосувалась виключно працівників. В силу абз. 2 ст. 2 Кодексу Законів про працю України працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. Працівники мають право на відпочинок відповідно до законів про обмеження робочого дня та робочого тижня і про щорічні оплачувані відпустки, право на здорові і безпечні умови праці, на гідне ставлення з боку роботодавця, інших працівників, на об'єднання в професійні спілки та на вирішення колективних трудових конфліктів (спорів) у встановленому законом порядку, на участь в управлінні підприємством, установою, організацією, на матеріальне забезпечення в порядку соціального страхування в старості, а також у разі хвороби або реабілітації, повної або часткової втрати працездатності, на матеріальну допомогу в разі безробіття, на право звернення до суду для вирішення трудових спорів незалежно від характеру виконуваної роботи або займаної посади, крім випадків, передбачених законодавством, та інші права, встановлені законодавством.
Учасником ФОП Мідиком Тарасом Ярославовичем (далі – ФОП Мідик Т. Я.) у складі тендерної пропозиції надано довідку від 24.01.2024 №1402 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено, інформацію про наявність водія Гуляк Володимира Михайловича, експедитора Скаско Олега Васильовича та водія Ярошко Степана Пилиповича. Також на цих працівників надано копії особистих медичних книжок з відміткою про проходження медичного огляду, копії документів про проходження навчання згідно стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (НАССР), копії наказів про прийняття на роботу.
Також долучено договір від 01.01.2023 року про перевезення вантажу автомобільним транспортом між ФОП Мідик Т.Я. та ФОП Гнат Р.З.
ФОП Гнат Р.З., як вбачається зі змісту ТП, не являється працівником Учасника, не перебуває з ним у трудових відносинах, з ним не укладено трудового договору і на нього не поширюються правила внутрішнього трудового розпорядку Учасника, він тільки надає послуги перевезення вантажу автомобільним транспортом. Виходячи зі змісту укладеної угоди про надання транспортних послуг вона містить ознаки цивільно-правової угоди, на яку поширюються норми цивільного, а не трудового законодавства. Слід відмітити, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Таким чином всі вимоги Додатку 3 і Тендерної документації були виконані і Замовник визнав Учасника переможцем. Отже, не було підстав для застосування норми п. 43 Особливостей при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Мідика Т. Я.