• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Картопля пізня, картопля рання

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.

Завершена

753 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 538.00 UAH
Номер: 92cff63384ee4f0ab735a8608b0858bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-12-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 12.03.2024 09:27 - 03.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.03.2024 № 14-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 11.03.2024 №14-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-02-20-012006-a 20.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 555-05-13, kolodiynataliya86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» та визнання його переможцем установлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, абзацами другим і третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерних пропозицій, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» від 11.03.2024 № 57, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 13.02.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 22.02.2024 № 64; тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця «Кузьменко Тарас Олександрович» (далі – ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович»); протокол уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» від 01.03.2024 № 67; повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2024 року; договір про закупівлю від 11.03.2024 № 57; додаткову угоду від 22.03.2024 № 1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 12, 13 та 19 березня 2024 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. За нормами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Проте, за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено, що тендерна документація складена з порушенням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, а саме: в порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII, тендерна документація містить посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність: Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 р. №142-V - втрата чинності від 13.05.2022 року. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» та визначення його переможцем встановлено наступне. Замовником у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, встановлено вимогу щодо надання копій особових медичних книжок персоналу, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності)- перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи. В ході аналізу документів, наявних в електронній системі закупівель встановлено, що у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації від 26.02.2024 №14, поданій у складі тендерної пропозиції ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» наявна інформація про працівника Тараса Кузьменко, проте всупереч вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації копія особової медичної книжки відсутня у складі тендерної пропозиції вказаного учасника. Також, Замовником у пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази встановлено вимогу щодо надання інформації, що підтверджує право володіння, користування або розпорядження учасником відповідним обладнанням, матеріально-технічною базою та транспортними засобами (з додаванням завірених копій документів, що підтверджують право власності учасника на те чи інше майно, обладнання транспортний засіб або договори оренди (суборенди тощо)). В ході аналізу документів, наявних в електронній системі закупівель встановлено, що учасником ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції надано договір оренди транспортного засобу, зазначеного у довідці від 26.02.2024 № 12, а саме: договір від 09.02.2024 № 1 з фізичною особою Голеня І.М. (MERCEDES-BENZ, державний номер АО1747ІС), який не містить нотаріального посвідчення. Однак, виходячи з приписів частини другої статті 799 Цивільного кодексу України - договір найму (оренди) транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Частиною третьою статті 640 цього Кодексу встановлено, що договір, який підлягає нотаріальному посвідченню, є укладеним з дня такого посвідчення. При цьому, у разі недодержання сторонами вимог законодавства про нотаріальне посвідчення договору, такий договір є нікчемним відповідно до частини першої статті 220 Цивільного кодексу України. Відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII - протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо розгляду та оцінки відповідності учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» вимогам тендерної документації, відповідно Замовнику 12.03.2024 та 19.03.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, проте в порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) по суті заданих питань не надано. Враховуючи вищезазначене, учасником ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» документально не підтверджено кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а також щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації. Водночас, абзацом першим пункту 43 Особливостей визначені наступні умови та зобов’язання: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які наявні у складі тендерної пропозиції ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович», що вимагалися на виконання кваліфікаційним критеріям, визначеним у Додатку 1 тендерної документації, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Як наслідок, тендерна пропозиція учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Внаслідок вказаних дій (бездіяльності) виникли обставини, передбачені абзацами другим і третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» як таку, що: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII. Окрім цього, Замовником для підтвердження учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам у пункті 8 Додатку 3 тендерної документації (Технічне завдання) встановлено наступні вимоги: «Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати наступні (чинні) документи: - копії сертифікату (посвідчення) якості та/або відповідності або декларації виробника та висновку дослідження показників мікробіологічної безпеки харчових продуктів, що підтверджує відповідність товарів-предмету закупівлі державним нормам та стандартам (ДСТУ)». В ході проведення моніторингу встановлено, що на виконання зазначеної вимоги Учасником ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» надано експертні висновки від 21.02.2024 № 000211 п/24, від 23.02.2024 №000249 п/24 (файли експертний висновок 1.PDF та експертний висновок 2.PDF). Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» відсутні копії сертифікату (посвідчення) якості та/або відповідності або декларації виробника. З урахуванням викладеного, під час здійснення моніторингу постала потреба у отриманні пояснень щодо розгляду та оцінки відповідності учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» вимогам тендерної документації, відповідно Замовнику 13.03.2024 та 19.03.2024 через електронну систему закупівель було направлено запит про надання інформації та підтвердних документів, проте в порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) по суті заданих питань не надано. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Так, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, виявлені під час моніторингу невідповідності тендерної пропозиції ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації не є невідповідностями у розумінні пункту 43 Особливостей та не може бути усунена учасником процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович» встановлено, що Замовником на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП «Кузьменко Тарас Олександрович», а укладено з ним договір від 11.03.2024 № 57 на суму 670 000,00 гривень без ПДВ.
Період усунення порушень: 26.03.2024 17:05 - 10.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2024 17:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації звіту: 29.03.2024 15:30

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Дата публікації: 04.04.2024 08:23

Запити/Пояснення