-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сирні продукти (Сир твердий (масова частка жиру - не менше 45%); Сир кисломолочний фасований по 0,2 кг (масова частка жиру – не менше 9%))
Завершена
430 958.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 155.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 155.00 UAH
Номер:
cca6046148404986abbff023f1040fd5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-12-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.08.2024 00:00
Період моніторингу:
12.08.2024 15:33 - 03.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.08.2024 №32-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 12.08.2024 №32-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-02-20-007750-a 20.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 13.02.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласна клінічна спеціалізована лікарня» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.02.2024 (протокол № 92), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.02.2024, тендерні пропозиції фізичних осіб-підприємців Громи Віктора Петровича та Новікова Віктора Васильовича, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.03.2024 №118 та від 05.03.2024 №120, повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2024, договір від 13.03.2024 № 12-Т, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.08.2024.
Період усунення порушень:
20.08.2024 13:45 - 24.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.08.2024 13:45
Запити/Пояснення
Номер:
de8ff1318dd9443187553c369c1adc93
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.08.2024 11:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Сирні продукти (Сир твердий (масова частка жиру - не менше 45%); Сир кисломолочний фасований по 0,2 кг (масова частка жиру – не менше 9%))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-20-007750-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Новікова В.В. (далі – учасник) з огляду на наступне:
1) відповідно до статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Предметом закупівлі є харчові продукти тваринного походження, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною.
У довідці від 17.01.2024 №21 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником зазначено, що складське приміщення за адресою м. Суми, вул. 2-га Заводська, 2, пристосоване для зберігання предмету закупівлі.
При цьому, учасником, як оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану зі зберіганням харчових продуктів тваринного походження, не надано експлуатаційного дозволу на зазначену потужність, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації;
2) особисті медичні книжки працівників, надані у складі тендерної пропозиції учасника, не містять фотографій, а також, в них не зазначене повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа, що не відповідає формі первинної облікової документації № 1-ОМК, а також Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150;
3) у документі про підвищення кваліфікації дезінфектора (файл «Підвищення кваліфікації дезінфектор.pdf») відсутні ПІБ особи, яка пройшла підвищення кваліфікації, що унеможливлює її ідентифікацію.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c71404d39b38489e8f5d6334587424b9
Назва:
На виконання Запиту Північно-Східного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 13 серпня 2024 року про надання пояснень.
Дата опублікування:
15.08.2024 12:50
Опис:
На виконання Запиту Північно-Східного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 13 серпня 2024 року про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Сирні продукти (Сир твердий (масова частка жиру - не менше 45%); Сир кисломолочний фасований по 0,2 кг (масова частка жиру – не менше 9%))» (закупівля за номером ID: UA-2024-02-20-007750-a):
Питання аудитслужби: « 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.»
Відповідь:
В якості пояснення надаємо скан-копію «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.», скан-копію доповідної записки медичної сестри з дієтичного харчування та скан-копії специфікацій до укладених договорів із зазначенням номерів закупівель ID:)
Питання аудитслужби: « 2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).»
Відповідь:
Вимога щодо оприлюднення інформації на сторінці веб-сайту не стосується Замовника, оскільки він не виступає головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) або суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Питання аудитслужби: «3. 3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Новікова В.В. (далі – учасник) з огляду на наступне:
1) відповідно до статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, повинні отримати експлуатаційний дозвіл, який видається територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Предметом закупівлі є харчові продукти тваринного походження, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною.
У довідці від 17.01.2024 №21 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасником зазначено, що складське приміщення за адресою м. Суми, вул. 2-га Заводська, 2, пристосоване для зберігання предмету закупівлі.
При цьому, учасником, як оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану зі зберіганням харчових продуктів тваринного походження, не надано експлуатаційного дозволу на зазначену потужність, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 3 до тендерної документації;»
Відповідь:
Вимога пункту 1 Додатку 3 до Тендерної документації є альтернативною, тобто для її виконання потенційному учаснику достатньо надати один з документів: або копію експлуатаційного дозволу, або копію рішення про державну реєстрацію потужностей, або довідку довільної форми з посиланням на реєстр. Переможцем ФОП Новіковим В.В. у складі пропозиції надано рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, а саме Наказ Головного управління Держпродспоживслужби у Сумській області № 264-ОД від 19.02.2019 (файл під назвою «Реєстрація потужності учасник пункт 42 додатку 1.pdf»), що повністю відповідає вимозі Тендерної документації.
Окрім того, згідно наданого ФОП Новіковим В.В. Акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин № 86 від 07.05.2021, ФОП Новіков В.В. не зобов’язаний мати експлуатаційний дозвіл відповідно до законодавства (пункт 1.1 Переліку питань щодо проведення заходу державного контролю (інспектування) Акту).
Питання аудитслужби: «2) особисті медичні книжки працівників, надані у складі тендерної пропозиції учасника, не містять фотографій, а також, в них не зазначене повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа, що не відповідає формі первинної облікової документації № 1-ОМК, а також Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1 ОМК «Особиста медична книжка», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150;»
Відповідь:
Пунктом 2 Додатку 2 до Тендерної документації (Таблиця) передбачено подання потенційними учасниками: «копії медичних книжок встановленого зразка з даними про проходження медичного огляду працівників, відповідальних за виконання договору разом з медичними картками встановленої форми. Водій та експедитор транспортного засобу повинні мати медичні книжки з результатами медогляду з медичними картками (мають бути надані у складі пропозиції). При участі водія у вантажно-розвантажувальних роботах вантажовідправник повинен забезпечити його санітарним одягом».
Тендерна документація не містить окремих вимог до порядку оформлення медичних книжок, зокрема, вимоги щодо необхідності оформлення у відповідності до Інструкції та Форми № 1-ОМК. Таким чином, в цій частині жодних порушень у складі пропозиції переможця ФОП Новікова В.В. не виявлено. Вказане підтверджується Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12655-р/пк-пз від 14.08.2023 (додається) та Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4444-р/пк-пз від 10.04.2023 (додається).
Питання аудитслужби: «3) у документі про підвищення кваліфікації дезінфектора (файл «Підвищення кваліфікації дезінфектор.pdf») відсутні ПІБ особи, яка пройшла підвищення кваліфікації, що унеможливлює її ідентифікацію.
Відповідь:
Пунктом 1 Додатку 2 до Тендерної документації (Таблиця) передбачено подання потенційними учасниками у разі здійснення дезінфекції транспортних засобів суб’єктом господарювання документу, який підтверджує проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки медичних і фармацевтичних працівників особи суб’єкта господарювання (дезінфектора), відповідальної за дезінфекцію харчового транспорту до проведення дезінфекційних робіт.
Тендерна документація не містить окремих вимог до порядку оформлення вказаного документу, зокрема, вимоги щодо необхідності зазначення у документі анкетних вимог, у тому числі, ПІП особи.
Разом з тим, з метою підтвердження інформації, наданої переможцем ФОП Новіковим В.В. та підтвердження факту проходження дезінфектором підвищення кваліфікації Замовником у порядку пункту 42 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 4 березня 2024 року було направлено запит до відділення дезінфектології ДУ «Сумський ОЦКПХ МОЗ України» (додається). У відповідь на запит установою надано копії документів на дезінфектора Мовчан Ольгу Миколаївну (додаються), у тому числі, і копію документа про проходження підвищення кваліфікації, який є ідентичним документу, наданому переможцем ФОП Новіковим В.В.. Таким чином, порушень вимог Тендерної документації в цій частині не виявлено.