-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Молоко 2,5 % код ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки
Завершена
678 015.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 390.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 390.08 UAH
Номер:
88f0505336914d9891991a60c14a45d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-21-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.01.2025 00:00
Період моніторингу:
21.01.2025 11:43 - 12.02.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
20.01.2025 № 10
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.01.2025 № 10
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2024-02-20-005506-a 20.02.2024 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 лютого 2025.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) UA-P-2024-02-20-002829-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.03.2024 №19-П, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВВ-ПРОФІТ», повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2024, договір від 20.03.2024 №72 на суму 521 275,50 грн з ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору від 10.10.2024, від 17.10.2024, від 31.12.2024, додаткову угоду №1 від 08.10.2024, №2 від 17.10.2024, №3 від 30.12.2024, пояснення замовника надане 04.02.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 03.02.2025.
Період усунення порушень:
11.02.2025 14:01 - 15.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2025 14:01
Запити/Пояснення
Номер:
c5cd3a62ca0842f08be7ff096119b519
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.02.2025 12:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
609385dea1474c25ae6e5d0f86eabd18
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
04.02.2025 12:07
Опис:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: Молоко 2,5 % код ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки, визначені з урахуванням реальних потреб КП "Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» та оптимального співвідношення ціни та якості. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості) пунктом 3 Особливостей визначено, що замовники, зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до абзацу 1 пункту 14 Особливостей закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів).
Необхідність проведення процедури закупівлі Молоко 2,5 % код ДК 021:2015:15510000-6 – Молоко та вершки, обумовлена тим, що для забезпечення хворих, які перебувають на лікуванні, існує потреба у забезпечені хворих продуктами на 2024 рік.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме, застосовувався метод обрахування очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема, шляхом застосування такого способу, як направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару. В результаті з отриманих джерел було отримано наступні три різні ціни, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, було розраховано очікувану вартість предмету закупівлі 678 015,00 грн. за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації (копії розрахунку вартості та комерційних пропозицій додаються)
На сторінці офіційного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалось.
2. Стосовно 2 – го питання повідомляємо наступне. ТОВ «ВВ-Профіт» листом від 01.10.2024 року № 01/10-02 звернувся до КП «ДОКОД» ДОР з проханням збільшити ціну за одиницю товару пропорційно збільшенню ціни на ринку згідно пп. 8 п. 19 постанови КМУ України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та укласти відповідні додаткові угоди. Документальне підтвердження коливання ціни наданий ТОВ «ВВ-Профіт» експертний висновок Торгово-промислової палати №ОИ-2563 серія ЕВ №002294 від 01.10.2024р.
3. Стосовного 3-го питання повідомляємо, що станом на 30.12.2024 року по договору № 72 від 20.03.2024 року були залишки продуктів харчування у сумі 126 220,71 грн. У зв’язку з відсутністю фінансування на 2025 рік та з метою не допущення зривів поставок цих продуктів харчування до хворих пацієнтів було прийнято рішення скористатися ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно якої дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року. В подальшому у разі потреби сума договору буде збільшена в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році.
Додатки:
- Копія рапорту від 05.02.2024 року та заявки на проведення закупівлі послуги– 4 арк..
- Копії розрахунку вартості та комерційних пропозиції – 4 арк.
- Копія листа та експертного висновку Торгово-промислової палати №ОИ-2563 серія ЕВ №002294 від 01.10.2024р. – 6 арк.