• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо(свинина охолоджена ,філе куряче охолоджене,четвертина куряча охолоджена)

Завершена

296 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 965.00 UAH
Номер: 934873b057634e4b847b94d42c4410b2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-18-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 18.03.2024 15:11 - 09.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.03.2024 № 21 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.03.2024 № 21. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-02-20-004366-a 20.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Закладу дошкільної освіти (ясла - садок) № 1 «Ромашка» комбінованого типу міста Березне Березнівської міської ради Рівненського району Рівненської області (далі – Замовник) UA-P-2024-02-20-001045-a на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 20.02.2024 № 37, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів Фізичної особи-підприємця Фурсяк Андрій (далі – ФОП «Фурсяк Андрій»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 28.02.2024 № 40 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2024; Договір від 05.03.2024 № 34; Додаткову угоду від 21.03.2024 № 1; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 21.03.2024. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Фурсяк Андрій» встановлено наступне. Замовником в Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації встановлено наступні вимоги до предмета закупівлі: «Свинина охолоджена» в кількості - 400 кг; «Філе куряче охолоджене» - 350 кг; «Четвертина куряча охолоджена» - 1500 кг. В тендерній пропозиції Учасника ФОП Фурсяк Андрій, якого визнано переможцем торгів, завантажена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (файл Якісні і технічні характеристики pdf.), проте вищезазначена інформація не відповідає умовам технічної специфікації Замовника. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Фурсяк Андрій, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, Замовником розірвано Договір від 05.03.2024 № 34 згідно Додаткової угоди від 21.03.2024 № 1.
Період усунення порушень: 26.03.2024 16:53 - 10.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2024 16:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про вжиття заходів щодо запобігання порушень при проведенні публічних закупівель , відповідно до висновку Держаудитслужби від 26.03.24р З пояснень уповноваженої особи стосовно допущеного порушення встановлено ,що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Фурсяк А.М. була допущена механічна помилка в ознайомленні інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі учасника ФОП Фурсяк А.М. З метою недопущення встановлених порушень в подальшому зобов’язуюсь ретельніше переглядати документацію завантажену в систему закупівель.
Дата публікації звіту: 27.03.2024 10:06

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 03.09.2024 16:15

Запити/Пояснення