• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канати в асортименті

Завершена

27 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 277 000.00 UAH
Номер: 5128b1276fd84396a245bb5d5db063a1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-12-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.04.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 12.04.2024 17:30 - 04.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.04.2024 № 24-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області НаталіяБЄЛКІНА Додаток до наказу від 12.04.2024 № 24-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Державне підприємство "Селидіввугілля" UA-2024-02-20-000052-a 20.02.2024 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 932-39-10, tamarabeleckaja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону з урахуванням пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством встановлено порушення пункту 5 статті 8 Закону. За результатами питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (Додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 травня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації із змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Державного підприємства «Селидіввугілля» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 20.02.2024 №54 із змінами від 22.02.2024, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника-переможця – ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТАЛЬКАНАТ» (далі – ПрАТ «СТАЛЬКАНАТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою ДП «СЕЛИДІВВУГІЛЛЯ» від 01.03.2024 №64, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в системі від 01.03.2024, договір постачання №Т1/27-2024 від 13.03.2024 на суму 25 208 820,00 грн. з урахуванням ПДВ, пояснення замовника надані через електронну систему від 19.04.2024. Згідно із пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено окремі порушення, а саме: вимогами частини другої статті 22 Закон з урахуванням пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 цих особливостей. На порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та з урахуванням пункту 28 Особливостей в тендерній документації Замовника не зазначено для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей. В ході проведення моніторингу керуючись пунктом 5 статті 8 Закону, посадовою особою Управління, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель 16.04.2024 через електронну систему закупівель поміж іншого оприлюднено питання щодо додержання Замовником вимог абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону, відповіді на яке, у оприлюдненій 19.04.2024 інформації, Замовником не надано. Моніторингом питання щодо дотримання законодавства в частині розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне: Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження нижченаведених документів, які надаються в сканованому вигляді окремими файлами в форматі Portable Document Format (PDF), зокрема документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі згідно Додатку 4 цієї тендерної документації. В Додатку 4 до тендерної документації наведено таблицю з описом технічних вимог до предмету закупівлі, які на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі пропозиції Учасник подає інформацію з урахуванням вимог, що визначені у цьому додатку, а саме: канати за найменуваннями із зазначенням відповідного діаметру(мм), ГОСТУ, одиниці виміру(м) та необхідної кількості. У разі подання тендерної пропозиції, що не відповідає зазначеним вимогам, пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам Замовника. Також, підпунктом 3.1 пункту 3 Додатку 4 зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник поміж іншого має надати в складі тендерної пропозиції - сертифікат якості від виробника товару. На виконання зазначених вимог учасником ПрАТ «СТАЛЬКАНАТ» в складі своєї тендерної пропозиції у файлі під назвою «Технічні вимоги.pdf» надано довідку від 23.02.2024№2474, в якій наведено 67 найменувань канатів із зазначенням діаметру(мм), ГОСТУ, одиниці виміру(м) та кількості. Поряд з цим, на виконання вимог Додатку 4 в складі своєї тендерної пропозиції учасником у файлі під назвою «Зразки сертифікатів якості.pdf» надані належним чином завірені копії зразків сертифікатів якості від виробника, яким є ПрАТ «СТАЛЬКАНАТ», проте в наданому переліку, зразки сертифікатів якості на такі види канатів, як: ГЛ-В-Н-Р-1770 ГОСТ 3077-80 діаметром – 45м; EN 12385-6 6xK36 WS-FC STS 3064.1K діаметром - 35м; 12хК7(1-6)-1WRCSTS105 діаметром - 32 м відсутні, чим не дотримано вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатку № 4 тендерної документації. Керуючись пунктом 5 статті 8 Закону, посадовою особою управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівель, 16.04.2024 через електронну систему закупівель оприлюднено запит Замовнику щодо пояснення причин відсутності сертифікатів якості на зазначені канати. Замовником на запит надано 19.04.2024 інформацію, згідно з якою зазначено: «що учасник процедури закупівлі, який є заводом-виробником товару надав усі необхідні документи у складі своєї тендерної пропозиції, у тому числі декларацію про відповідність технічному регламенту та сертифікати якості на пропонований товар». З огляду на викладене під час здійснення моніторингу посадова особа Управління 22.04.2024 вдруге звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення стосовно зазначення конкретної назви відповідного файлу, що містять сертифікати якості на канати: «ГЛ-В-Н-Р-1770 ГОСТ 3077-80 діаметром – 45м; EN 12385-6 6xK36 WS-FC STS 3064.1K діаметром - 35м; 12хК7(1-6)-1WRCSTS105 діаметром - 32 м», які учаснику необхідно було надати на виконання вимог пп. 3 п.3 Додатку 4 тендерної документації Замовника. Замовником на порушення вимог пункту 5 статті 8 Закону протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень не надано відповідь на цей запит. Отже, вимоги підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 4 тендерної документації виконана не була, в складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ «СТАЛЬКАНАТ» відповідні сертифікати якості відсутні, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей (в редакції, що діяла на момент проведення закупівлі) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Відповідно пункту 2 частини першої статті 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Натомість, на порушення пункту 2 частини 1 статті 31 Закону, підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ПрАТ «СТАЛЬКАНАТ» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір №Т1/27-2024 від 13.03.2024 на суму 25 208 820,00 грн. з урахуванням ПДВ.
Період усунення порушень: 01.05.2024 10:40 - 16.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.05.2024 10:40

Оскарження висновку в суді

Опис: ДП "Селидіввугілля" не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-20-000052-a в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника, у зв'язку з чим, в межах строку на оскарження направило позовну заяву до Донецького окружного адміністративного суду. В частині складання тендерної документації та надання інформації висновок прийнято до уваги, виявлені порушення буде усунуто. Додатково звертаємо увагу контролюючого органу, що ДП "Селидіввугілля" та всі його відокремлені підрозділи зареєстровані та фактично здійснюють свою господарську діяльність у м. Селидове Донецької області, що знаходиться менш ніж в 20 км від лінії фронту, місто майже щоночі, а інколи і вдень, потерпає від ворожих обстрілів, внаслідок чого, зокрема було пошкоджено адміністративну будівлю підприємства, у зв'язку з чим робітники підприємства, зокрема уповноважена особа не завжди мають можливість у стислі строки надати інформацію, що запитується в рамках проведення моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 14.05.2024 19:45
Дата відкриття провадження: 03.06.2024 00:00
Номер відкриття провадження: №200/2940/24

Запити/Пояснення