• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт доріг, проїздів та пішохідних зон по вул.Київська, вул.Миру, вул.Каштанова, вул.Б.Хмельницького, мкрн.Сосновий, вул.Піщана в м.Обухів, с.Таценки Київської області

Завершена

2 452 722.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 263.61 UAH
Номер: 8da318c104fd4c498d450c7f3d07f8a0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-11-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.06.2024 10:45 - 03.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.06.2024 № 149 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2024-02-19-013695-a 19.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 014-44-26, toma.nikolaychenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIIІ та пункту 26 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 № 01/ТД (зі змінами) (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛАРМ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.03.2024 № 17/ТД, повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2024, договір від 19.03.2024 № 08/24, додаткові угоди від 29.05.2024 №1, від 11.06.2024 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 18.06.2024, оприлюднений через електронну систему закупівель. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції від наступних учасників: ТОВ «ВЕЛАРМ» з ціновою пропозицією 2 438 223,00 грн, ТОВ «ДОРСТРОЙЦЕНТР» з ціновою пропозицією 2 439 400,00 грн, ТОВ «МЕГА-БУДТРАНС» з ціновою пропозицією 2 452 722,30 гривень. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛАРМ» з остаточною ціновою пропозицією 2 438 223,00 гривень. За нормами пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до пункту 26 Особливостей № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону № 922-VIII. Згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Однак, в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено Замовником не зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасників, чим не дотримано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII та пункту 26 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 27.06.2024 15:53 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2024 15:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області ознайомився з результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-19-013695-a «Поточний ремонт доріг, проїздів та пішохідних зон по вул.Київська, вул.Миру, вул.Каштанова, вул.Б.Хмельницького, мкрн.Сосновий, вул.Піщана в м.Обухів, с.Таценки Київської області». За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 26 Особливостей № 1178 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII. Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області прийнято до уваги висновок проведеного моніторингу та здійснені заходи щодо недопущення виявлених порушень у наступних, подальших закупівлях. Зокрема, з фахівцями з публічних закупівель (уповноваженими особами) проведена роз’яснювальна робота для того, щоб в подальшому вживати всіх заходів щодо недопущення встановлених порушень при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів, а саме пункту 26 Особливостей № 1178 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII. Уповноважена особа Погоріла Г.В. зареєструвалася на навчання «Підвищення кваліфікації уповноважених осіб: практикум» з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель та зобов´язується посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісно готувати та перевіряти тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Дата публікації звіту: 28.06.2024 13:41

Запити/Пояснення