-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт доріг, проїздів та пішохідних зон по вул.Київська, вул.Миру, вул.Каштанова, вул.Б.Хмельницького, мкрн.Сосновий, вул.Піщана в м.Обухів, с.Таценки Київської області
Завершена
2 452 722.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 263.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 263.61 UAH
Номер:
8da318c104fd4c498d450c7f3d07f8a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-11-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.06.2024 00:00
Період моніторингу:
11.06.2024 10:45 - 03.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2024 № 149
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-02-19-013695-a 19.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIIІ та пункту 26 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 № 01/ТД (зі змінами) (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛАРМ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.03.2024 № 17/ТД, повідомлення про намір укласти договір від 06.03.2024, договір від 19.03.2024 № 08/24, додаткові угоди від 29.05.2024 №1, від 11.06.2024 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 18.06.2024, оприлюднений через електронну систему закупівель. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції від наступних учасників: ТОВ «ВЕЛАРМ» з ціновою пропозицією 2 438 223,00 грн, ТОВ «ДОРСТРОЙЦЕНТР» з ціновою пропозицією 2 439 400,00 грн, ТОВ «МЕГА-БУДТРАНС» з ціновою пропозицією 2 452 722,30 гривень. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛАРМ» з остаточною ціновою пропозицією 2 438 223,00 гривень. За нормами пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок № 1082), та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до пункту 26 Особливостей № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону № 922-VIII. Згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Однак, в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке оприлюднено Замовником не зазначено умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасників, чим не дотримано вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII та пункту 26 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
27.06.2024 15:53 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.06.2024 15:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області ознайомився з результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2024-02-19-013695-a «Поточний ремонт доріг, проїздів та пішохідних зон по вул.Київська, вул.Миру, вул.Каштанова, вул.Б.Хмельницького, мкрн.Сосновий, вул.Піщана в м.Обухів, с.Таценки Київської області».
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 26 Особливостей № 1178 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII.
Виконавчим комітетом Обухівської міської ради Київської області прийнято до уваги висновок проведеного моніторингу та здійснені заходи щодо недопущення виявлених порушень у наступних, подальших закупівлях. Зокрема, з фахівцями з публічних закупівель (уповноваженими особами) проведена роз’яснювальна робота для того, щоб в подальшому вживати всіх заходів щодо недопущення встановлених порушень при оприлюдненні оголошення про проведення відкритих торгів, а саме пункту 26 Особливостей № 1178 та пункту 9 частини 2 статті 21 Закону № 922-VIII. Уповноважена особа Погоріла Г.В. зареєструвалася на навчання «Підвищення кваліфікації уповноважених осіб: практикум» з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель та зобов´язується посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісно готувати та перевіряти тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178.
Дата публікації звіту:
28.06.2024 13:41
Запити/Пояснення
Номер:
b0f20928649b4cba84252b148e3a2eff
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.06.2024 09:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту доріг (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-02-19-013695-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8eace0f5eda7498688efd89a860adb25
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
18.06.2024 10:30
Опис:
1.Предметом закупівлі є послуги з Поточний ремонт доріг, проїздів та пішохідних зон по вул.Київська, вул.Миру, вул.Каштанова, вул.Б.Хмельницького, мкрн.Сосновий, вул.Піщана в м.Обухів, с.Таценки Київської області. Джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету Обухівської міської ради Київської області, які були внесені згідно рішення Обухівської міської ради Київської області від 21.12.2023 № 1063-51–VІІI. Визначення очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося на підставі Інвесторської кошторисної документації, що складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Дана кошторисна документація пройшла експертизу та було отримано експертну оцінку. Очікувана вартість закупівлі розрахована у межах затверджених кошторисних призначень та обсягів фінансування на 2024 рік відповідно до рішення Обухівської міської ради від 21.12.2023 № 1063-51–VІІI «Про затвердження кошторису комплексної Програми утримання та розвитку вулиць і доріг комунальної власності населених пунктів Обухівської міської територіальної громади Київської області на 2021-2025 роки на 2024 рік» та зведеного кошторисного розрахунку Інвесторської кошторисної документації.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://obcity.gov.ua/miska-rada/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-yogo-ochikuvanoyi-vartosti-ta-abo-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya/