• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Корпус твердопаливного котла КALVIS-950M згідно креслення GB180.05.000P5 (або еквівалент) за кодом ДК 021:2015: 44621221-4 Частини котлів для систем центрального опалення

Завершена

651 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 255.00 UAH
Номер: df37dcf46ae5440aa5d6400a6daceb34
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-17-000120
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2024 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ., UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 17.06.2024 17:28 - 09.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.06.2024 № 45-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 17.06.2024 № 45-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 2. UA-2024-02-19-013401-a 19.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, dinik88@bigmir.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення абзацу першого пункту 46 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує вжити заходів щодо притягнення до відповідальності осіб, якими не забезпечено дотримання законодавства у сфері закупівель, та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 13.02.2024) (далі – Особливості), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік МКП «Хмельницьктеплокомуненерго (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.02.2024 зі змінами, затвердженим рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.02.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.03.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Енжин Ап» (далі – ТОВ «Енжин Ап») та товариства з обмеженою відповідальністю «Волинь-Кальвіс» (далі – ТОВ «Волинь-Кальвіс»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 05.03.2024 № 112, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «Волинь-Кальвіс», документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «Волинь-Кальвіс» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 13.03.2024 № 137, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.03.2024, договір про закупівлю від 21.03.2024 № 212/24, пояснення (інформацію, документи) від 21.06.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Моніторингом встановлено, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.03.2024 № 112 Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Енжин Ап» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, згідно абзацу першого пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Водночас, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, інформація про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енжин Ап» оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель 07.03.2024, тобто на 2-й день з дати ухвалення рішення про відхилення (згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.03.2024 № 112), чим порушено вимоги абзацу першого пункту 46 Особливостей.
Період усунення порушень: 08.07.2024 13:41 - 23.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2024 13:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Дану закупівлю від імені МКП «Хмельницьктеплокомунернерго» проводила уповноважена особа Коржик Олена Олександрівна, з якою станом на 10 липня 2024 року проведені роз’яснювальні роботи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель та з метою дотримання вимог визначених в Законі «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» вищевказана уповноважена особа пройшла дводенний курс навчання з питань публічних закупівель за Законом України «Про публічні закупівлі», з урахуванням питань закупівель в умовах воєнного стану згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, по закінченню якого був отриманий сертифікат (копія сертифікату додається).
Дата публікації звіту: 10.07.2024 16:02

Запити/Пояснення