-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви)
Завершена
622 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 110.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 110.00 UAH
Номер:
02fe3956cde548f8a6f89a6604ba2b8b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-18-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.03.2024 00:00
Період моніторингу:
18.03.2024 14:56 - 09.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.03.2024 №23-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.03.2024 №23-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2024-02-19-010584-a 19.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Іллінецька міська лікарня» Іллінецької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 19 лютого 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Шиндер Марії Сергіївни, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28 лютого 2024 року №62, повідомлення про намір укласти договір, договір від 07 березня 2024 року №81, додаткову угоду від 21 березня 2024 року №1, звіт про виконання договору та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 21 березня 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 4 додатку 4 тендерної документації установив вимогу про надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про можливість здійснення поставки товару не пізніше, як протягом 3 діб з моменту письмового замовлення товару.
Проте, учасник ФОП Шиндер Марією Сергіївною до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не надав в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі, яка містить інформацію про можливість здійснення поставки товару не пізніше, як протягом 3 діб з моменту письмового замовлення товару, чим не дотримався вимоги пункту 4 додатку 4 тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Шиндер Марії Сергіївни, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним договір від 07 березня 2024 року №81 на суму 598 144,00 грн.
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником укладено додаткову угоду від 21 березня 2024 року №1 про дострокове розірвання (припинення) дії договору від 07 березня 2024 року №81.
Період усунення порушень:
25.03.2024 16:48 - 09.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2024 16:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним некомерційним підприємством "Іллінецька міська лікарня" Іллінецької міської ради усунено порушення шляхом укладання додаткової угоди про розірвання договору
Дата публікації звіту:
26.03.2024 09:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом укладення додаткової угоди від 21 березня 2024 року №1 про дострокове розірвання (припинення) дії договору від 07 березня 2024 року №81.
Дата публікації:
26.03.2024 11:04
Запити/Пояснення
Номер:
d037cb064058402fa6eae6b8640870e5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.03.2024 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі лабораторних реактивів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-02-19-010584-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином учасником ФОП Шиндер Марією Сергіївною, яку обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації щодо надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про можливість здійснення поставки товару не пізніше, як протягом 3 діб з моменту письмового замовлення товару (пункт 4 додатку №4 тендерної документації)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
87f4bddf038b495785d7d9c922428e42
Назва:
Відповідь замовника на запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.03.2024 09:07
Опис:
Відповідь на запит по закупівлі ДК 021:2015:33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви). Комунальне некомерційне підприємство «Іллінецька міська лікарня» Іллінецької міської ради (надалі – КНП «Іллінецька міська лікарня» ) висловлює Вам свою повагу та надає відповідь на ваш запит від 18.03.2024р.
КНП «Іллінецька міська лікарня» була проведена процедура закупівлі ДК 021:2015:33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-19-010584-a).
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
КНП «Іллінецька міська лікарня» є закладом охорони здоров’я – комунальним некомерційним підприємством, що надає послуги спеціалізованої медичної допомоги населенню Вінницької області, пацієнтам інших регіонів України та інших країн в порядку та на умовах, встановлених законодавством України.
Для безперебійного, безпечного та завчасного забезпечення лікувального процесу, необхідного для належного здійснення лікарнею своєї статутної діяльності, та задля недопущення негативних наслідків, пов’язаних зі здоров’ям населення є потреба в закупівлі лабораторних реактивів.
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості лабораторних реактивів визначені з урахуванням реальних потреб КНП «Іллінецька міська лікарня» та оптимального співвідношення ціни та якості для проведення лабораторних досліджень. Тому для забезпечення проведення лабораторних досліджень у закладі протягом 2024 року, завідувачем клініко-діагностичної лабораторії КНП «Іллінецька міська лікарня», формувалися списки потреби на закупівлю лабораторних реактивів, з врахуванням середньої кількості здійснених лабораторних досліджень за попередні роки. Відповідальною особою по даному напрямку Закупівлі з врахуванням даних здійснених лабораторних досліджень за попередні роки формувалися технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
2. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо обрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що КНП «Іллінецька міська лікарня» при визначенні очікуваної вартості враховувалися положення примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020 № 275, яка має виключно рекомендаційних характер.
Так, відповідальною особою КНП «Іллінецька міська лікарня» попередньо було проведено аналіз ринку, зокрема, було проведено моніторинг цін на аналогічні товари шляхом використання як загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту такого виду товарів, яка міститься у відкритих джерелах (сайти виробників/представництв/дилерів/дистриб’юторів/ постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиків; електронні каталоги, реклами, прайс-листи та в електронній системі закупівель "Prozorro"), так і шляхом звернення до потенційних постачальників такого товару із запитами на цінову пропозицію за наданими їм технічними характеристиками товарів.
В результаті моніторингу цін визначено коливання ціни на ідентичні товари з оптимальними якісними характеристиками, що відповідають технічному завданню, наданому відповідальною особою по напрямку закупівлі.
За наслідками отриманих цін визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
Надалі визначено очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару;
V - кількість (обсяг) товару, що закуповується.
Також повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі ДК 021:2015:33690000-3 Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви) знаходиться у вільному доступі на веб-сайті закладу, яке можна переглянути за посиланням: https://illinci.crl.org.ua/zakupivli-2024-09-11-28-05-01-2024/.
3. Яким чином учасником ФОП Шиндер Марією Сергіївною, яку обрано переможцем торгів, виконано вимоги тендерної документації щодо надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію про можливість здійснення поставки товару не пізніше, як протягом 3 діб з моменту письмового замовлення товару (пункт 4 додатку №4 тендерної документації)?
На підтвердження даної інформації учасником ФОП Шиндер Марія Сергіївна в файлі «Довідка відповідності МТВ» (сторінка 15 абзац 6) було надано інформацію в довільній формі, що учасник закупівлі ФОП Шиндер М.С. гарантує, що несе відповідальність за якість і кількість товарів, своєчасність поставки, що, відповідно, означає, гарантію здійснення поставки товару не пізніше як протягом 3 діб з моменту письмового замовлення товару.
Додатки: Запити цінової пропозиції постачальникам, Комерційні пропозиції постачальників.