-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Роботи з відновлення ресурсу працездатності електроприводів обертових механізмів енергетичного обладнання ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4
Завершена
10 998 556.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 109 985.56 UAH
мін. крок: 1% або 109 985.56 UAH
Номер:
51862d571aec4d3c97a670c558309b92
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-22-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.03.2024 00:00
Період моніторингу:
22.03.2024 12:48 - 13.04.2024 01:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
50 № 21.03.2024
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2024-02-19-008685-a 19.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.02.2024 № 321ВС, тендерну пропозицію приватного акціонерного товариства «ЕРА» (далі – ПРАТ «ЕРА»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол рішення уповноваженої особи від 05.03.2024, повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2024, договір від 19.03.2024 № 3489/КТЕЦ-24 (далі – Договір) на суму 9 916 113,00 гривень з ПДВ, додаткову угоду від 19.03.2024 № 1 до Договору, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 29.03.2024.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ПРАТ «ЕРА», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Період усунення порушень:
10.04.2024 18:00 - 16.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2024 18:00
Запити/Пояснення
Номер:
381477868307479a8aada3c5c077d29f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.03.2024 08:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.04.2024 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Роботи з відновлення ресурсу працездатності електроприводів обертових механізмів енергетичного обладнання ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4 (ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-19-008685-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме, надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
83ceef2ff20e43938efe5fb62c99518b
Назва:
Пояснення на запит від 28.03.2024 о 08.30 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2024-03-22-000044
Дата опублікування:
29.03.2024 14:46
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит Державної аудиторської служби України (ДАСУ) за предметом закупівлі
Роботи з відновлення ресурсу працездатності електроприводів обертових механізмів енергетичного обладнання ТЕЦ-5 за адресою: м. Київ, вул. Промислова, 4, ДК 021:2015 45317000-2 Інші електромонтажні роботи, оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-19-008685-a, надає пояснення.
Питання:
Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
ТЕЦ-5 СП «КИЇВСЬКІ ТЕЦ» КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» має стратегічне значення для життєдіяльності м. Києва щодо забезпечення її мешканців теплом та електричною енергією, а також для підтримання режимів роботи енергосистеми України в цілому та перебуває у підпорядкуванні центральних державних органів влади (Міністерства енергетики України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг України тощо). Діяльність КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» супроводжується та контролюється Департаментом житлово-комунальної інфраструктури (ДЖКІ) та КМДА.
Роботи з відновлення ресурсу працездатності електроприводів обертових механізмів енергетичного обладнання ТЕЦ-5 виконуються згідно з наказом КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» від 01.01.2024 №1 «Про завдання щодо забезпечення надійної та економічної роботи СП у 2024 році».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника (на ТЕЦ-5 встановлено енергетичне обладнання підвищеної небезпеки, яке має специфічний характер) з дотриманням вимог нормативних документів ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила» (в редакції наказу Міненерговугілля України від 21.06.2019 №271), ГКД 34.20.661-2003 Правила організації технічного обслуговування та ремонту обладнання, будівель і споруд електростанцій та мереж (у редакції наказу Міненерговугілля України від 15.03.2019 №124) та фактичного технічного стану енергетичного обладнання ТЕЦ-5, наведені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації та викладені у відкритому загально-доступному ресурсі – в електронній системі закупівель Prozorro: https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/tenders/2d35852ebab94423af321f70f3da735a/documents/91a5fb52f4094a78b95b486255da4acc?download=b54d7f4a5f4c4c528a2083694fa9a403.
Обсяги робіт з відновлення ресурсу працездатності електроприводів обертових механізмів енергетичного обладнання ТЕЦ-5 (229 од.) сформовані з урахуванням вимог заводів-виробників обладнання, нормативно-технічної документації та наведені в Додатку 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами від 07.04.2020 № 649), яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час складання очікуваної вартості предмета закупівлі у вартості робіт враховано прямі та загальновиробничі витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат, кошти на сплату податків, встановлені чинним законодавством, у разі необхідності – інші витрати (кошти на покриття витрат на відрядження працівників та інше), а вартість матеріально-технічних ресурсів у складі прямих витрат, необхідних для виконання робіт, прийнята за відповідними обґрунтованими цінами на відповідні ресурси, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та обсягів постачання.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, складеної у програмі АВК (автоматичний випуск кошторисів) відповідно до ДЕФЕКТНОГО АКТУ (додається). Кошторисна документація визначена з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 - ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИСНИЙ РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ОБ’ЄКТА З КР-2 (додається), згідно з яким загальна кошторисна вартість становить 10 998 556,00 грн, у тому числі: будівельні роботи – 8 922 545,00 грн; інші витрати – 2 076 011,00 грн.
Крім того, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» зазначена кошторисна документація затверджена позитивним ЕКСПЕРТНИМ ЗВІТОМ (додається) від 23.01.2024 №6/КД/2024 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, виданим експертною організацією – Товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР КОМПЛЕКСНИХ ЕКСПЕРТИЗ ПРОЕКТІВ».