-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сміттєвоз з боковим завантаженням типу СБМ або еквівалент
Завершена
6 420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 100.00 UAH
Номер:
80d6deb7e2bd4f81b4aaa1d80fe33d0b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-13-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2024 00:00
Період моніторингу:
13.08.2024 19:40 - 04.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
13.08.2024 №132
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 13.08.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.08.2024 № 132
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5. UA-2024-02-19-007609-a 19.02.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності розміщення та виконання учасником, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ ТД Будшляхмаш; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ТД Будшляхмаш; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Харківського національного університету внутрішніх справ оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 19.02.2024 року №8, реєстр отриманих тендерних пропозицій ТОВ ТД Будшляхмаш, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 28.02.2024 №13, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 23.02.2024 року, Договір про закупівлю від 07.03.2024 року, №07 на загальну суму 6299220,00 в.т.ч.ПДВ 1049870,00 пояснення та док надані Замовником від 19.08.2024р. та 23.08.2024р. на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
05.09.2024 17:42 - 11.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.09.2024 17:42
Запити/Пояснення
Номер:
ad8dd564bfc945e381cc9bfa0d6a3e20
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.08.2024 22:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-19-007609-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3.Яким чином Замовником перевірено на відповідність учасника вимогам Додатку №1 до Тендерної документації а саме: «учасники мають право пропонувати автомобілі виключно якщо ступень локалізації виробництва запропонованого товару дорівнює чи перевищує 20%, що повинно підтверджуватися Переліком товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, оприлюднений у порядку, передбаченому законодавством України.»
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
517c5627b3f1401e9585d79d25068087
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.08.2024 16:30
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-19-007609-a, згідно запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15 серпня 2024 року повідомляємо наступне.
1.Необхідність у закупівлі сміттєвоз з боковим завантаженням типу СБМ або еквівалент виникла, у зв’язку зі збільшенням населення громади за рахунок внутрішньо переміщених осіб, що у свою чергу призвело до збільшення сміття та навантаження на працівників Виробничого управління житлово-комунального господарства. Для встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були залучені відповідні експерти, проведені консультації. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступними методами: пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі інформація про ціни сміттєвозів з відповідними технічними характеристиками, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275).
Закупівля сміттєвозу - є одним із заходів Програми реформування і розвитку житлово – комунального господарства та благоустрою населених пунктів Краснокутської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки, затверджених рішенням Краснокутської селищної ради від 25 грудня 2023 року № 5616-VІІІ (ХХХІХ сесія VІІІ скликання), в якій зазначені обсяги фінансування даного заходу.
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті Замовником не опубліковувалося, також власний веб-сайт відсутній.
Відповідно до вимог пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) вимога щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель для органів місцевого самоврядування має рекомендаційний характер. Засновником Виробничого житлово комунального господарства є Краснокутська селищна рада (орган місцевого самоврядування).
3. Учасник, з яким укладено договір про закупівлю, у складі своєї тендерної пропозиції надав файл «Технічна частина (2)», на сторінці 11 якого, підтверджує, що даний товар внесений в список локалізованих товарів та ступінь локалізації дорівнює 35.28%, також вказаний ID локалізованого товару, який був оприлюднений на сайті Prozorro. Замовником була перевірена дана інформація на сайті Prozorro у розділі «Перелік локалізованих товарів». Також, відповідно до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 Учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю, скановану калькуляцію додаємо до відповіді.
Номер:
129460a22f41457c843c1512f854ae14
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.08.2024 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-19-007609-a, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3.На сайті прозоро у розділі «Перелік локалізованих товарів» за фільтором "Виробник" по ТОВ "СПЕЦБУДМАШ" інформація про включення товару "Сміттєвоз з боковим завантаженням типу СБМ-601/2 на шасі Daewoo" до Переліку локалізованих товарів відсутня. Враховуючи вищевикладене, необхідно надати документальне підтвердження факту перевірки Замовником інформаціі на сайті Prozorro у розділі «Перелік локалізованих товарів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bcb1449e2e4c47e3b89dc45b99d65e8b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.08.2024 10:50
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-02-19-007609-a, згідно запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23 серпня 2024 року повідомляємо наступне.
1.Необхідність у закупівлі сміттєвоз з боковим завантаженням типу СБМ або еквівалент виникла, у зв’язку зі збільшенням населення громади за рахунок внутрішньо переміщених осіб, що у свою чергу призвело до збільшення сміття та навантаження на працівників Виробничого управління житлово-комунального господарства. Для встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі були залучені відповідні експерти, проведені консультації. Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося наступними методами: пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі інформація про ціни сміттєвозів з відповідними технічними характеристиками, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі в електронній системі закупівель "Prozorro" (відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275).
Закупівля сміттєвозу - є одним із заходів Програми реформування і розвитку житлово – комунального господарства та благоустрою населених пунктів Краснокутської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки, затверджених рішенням Краснокутської селищної ради від 25 грудня 2023 року № 5610-VІІІ (ХХХІХ сесія VІІІ скликання), в якій зазначені обсяги фінансування даного заходу, яка оприлюднена на власному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів Краснокутської селищної ради, в якій зазначені обсяги фінансування.
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті Замовником не опубліковувалося, також власний веб-сайт відсутній.
Відповідно до вимог пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) вимога щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель для органів місцевого самоврядування має рекомендаційний характер. Засновником Виробничого житлово комунального господарства є Краснокутська селищна рада (орган місцевого самоврядування).
3. Учасник, з яким укладено договір про закупівлю, у складі своєї тендерної пропозиції надав файл «Технічна частина (2)», на сторінці 11 якого, підтверджує, що даний товар внесений в список локалізованих товарів та ступінь локалізації дорівнює 35.28%, також вказаний ID локалізованого товару, який був оприлюднений на сайті Prozorro. Замовником була перевірена дана інформація на сайті Prozorro у розділі «Перелік локалізованих товарів». Також надаємо відповідь ДП «ПРОЗОРРО» про підтвердження наявності даного товару у списку локалізованих до 27.06.2024 р. та пояснення щодо відсутності його на даний момент.
Додатки: лист ДП «ПРОЗОРРО», розрахунок, ПРОГРАМА реформування і розвитку житлово – комунального господарства та благоустрою населених пунктів Краснокутської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки (нова редакція).