-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (15811100-7 - Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (порізаний та упакований; Хліб з суміші борошна житнього обдирного і борошна пшеничного першого ґатунку (порізаний та упакований)
Завершена
666 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 660.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 660.00 UAH
Номер:
823bf75e3e8d47e88bb1a2dcb82ad7b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-27-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.08.2024 00:00
Період моніторингу:
27.08.2024 14:54 - 18.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2024 Одеса № 171
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.08.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 27.08.2024.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2024 № 171
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
2 UA-2024-02-19-007027-a 19.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 06 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Білгород-Дністровський дитячий будинок-інтернат» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.02.2024, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД № 4» (далі – ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД № 4») та товариства з обмеженою відповідальністю «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ» (далі – ТОВ «БАТЬКІВСЬКИЙ ХЛІБ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД № 4» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником процедури закупівлі ТОВ «ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД № 4» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2024, від 19.03.2024 та від 20.03.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.03.2024, договір про закупівлю товару від 01.04.2024 № 63 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.08.2024, додаткову угоду від 15.08.2024 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 03.09.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.09.2024 10:11 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2024 10:11
Запити/Пояснення
Номер:
32fa6a65cb324c748d6c82e0aeb4fec9
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
29.08.2024 12:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник 15.08.2024 оприлюднив повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю товару від 01.04.2024 № 63 (далі –Договір) згідно з додатковою угодою від 15.08.2024 № 1 щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Відповідно до підпункту 2 пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім у тому числі випадків погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
Враховуючи те, що Договір між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Батьківський хліб» укладено 01.04.2024 за узгодженою ціною за одиницю товару, а додаткова угода № 1 щодо збільшення ціни за одиницю товару укладена 15.08.2024, надайте пояснення (інформацію та документальне підтвердження), яким чином Замовник переконався саме у коливанні ціни товару на ринку, як того вимагає підпункт 2 пункту 19 Особливостей, у проміжок часу між укладанням Договору та додаткової угоди від 15.08.2024 № 1 до Договору?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
056eb72985f74c4e88675883c7da638d
Назва:
Відповідь щрдр моніторингу закупівлі UA-2024-02-19-007027-а
Дата опублікування:
02.09.2024 14:35
Опис:
29 серпня 2024 року Державною Аудиторською Службою України Південного Офісу Держаудитслужби був надісланий запит Замовнику на пояснення щодо ідентифікатора закупівлі UA-2024-02-19-007027-a, за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015: 15240000-2 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (15811100-7 - Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (порізаний та упакований; Хліб з суміші борошна житнього обдирного і борошна пшеничного першого ґатунку (порізаний та упакований). Замовник надає відповідь та документи до відповіді.
Номер:
e34608c01c704d8a8948033ea4562fea
Назва:
Проведення моніторингу щодо закупівлі UA-2024-02-19-007027від 19.02.2024 року
Дата опублікування:
02.09.2024 10:37
Опис:
У зв'язку з відключенням світла, відповідь буде надано в строк.Строк відповіді до 4 вересня 2024 року.
Номер:
28a3d3a2894c46089b285e946e0ccc6f
Назва:
Проведення моніторингу щодо закупівлі UA-2024-02-19-007027від 19.02.2024 року
Дата опублікування:
02.09.2024 10:37
Опис:
У зв'язку з відключенням світла, відповідь буде надано в строк.Строк відповіді до 4 вересня 2024 року.
Номер:
555dc1ddb3684ab78789521669753c72
Назва:
Проведення моніторингу щодо закупівлі UA-2024-02-19-007027від 19.02.2024 року
Дата опублікування:
02.09.2024 10:37
Опис:
У зв'язку з відключенням світла, відповідь буде надано в строк.Строк відповіді до 4 вересня 2024 року.
Номер:
b27999d38fe6456b917042614be6cddd
Назва:
Відповідь на моніторинг від 27.08.2024р.
Дата опублікування:
03.09.2024 08:21
Опис:
29 серпня 2024 року Державною Аудиторською Службою України Південного Офісу Держаудитслужби був надісланий запит Замовнику на пояснення щодо ідентифікатора закупівлі UA-2024-02-19-007027-a, за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015: 15240000-2 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (15811100-7 - Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (порізаний та упакований; Хліб з суміші борошна житнього обдирного і борошна пшеничного першого ґатунку (порізаний та упакований).
Номер:
7054072996944c779ff7aa2e9c9c6ad6
Назва:
Відповідь на моніторинг закупівлі від 27.08.24р.
Дата опублікування:
03.09.2024 08:25
Опис:
29 серпня 2024 року Державною Аудиторською Службою України Південного Офісу Держаудитслужби був надісланий запит Замовнику на пояснення щодо ідентифікатора закупівлі UA-2024-02-19-007027-a, за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015: 15240000-2 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (15811100-7 - Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку (порізаний та упакований; Хліб з суміші борошна житнього обдирного і борошна пшеничного першого ґатунку (порізаний та упакований).Замовник надає відповідь та копії документів.